Przetargi.pl
Dostawa artykułów papierniczych biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje.

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Prószkowska 76
    45-758 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
    REGON: 00000173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.po.opole.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: UCZELNIA PUBLICZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów papierniczych biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do SIWZ z podziałem na 3 części: Część nr 1 Dostawa artykułów biurowych– załącznik nr 1a do SIWZ; Część nr 2 Dostawa artykułów papierniczych – załącznik nr 1b do SIWZ; Część nr 3 Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarki– załącznik nr 1c do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, 2) gwarancja na sprzęt biurowy minimum 24 miesiące, 3) dotyczy części nr 3 - za fabrycznie nowe produkty Zamawiający rozumie produkty z pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być stosowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów używania lub uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta (opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania), z widocznym logo/nazwą producenta, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym maja mieć zastosowanie, oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Zamawiający nie dopuszcza produktów regenerowanych tj. produktów, które wcześniej były używane, nie zostały wytworzone w bieżącym procesie produkcyjnym z wyłącznie nowych komponentów, a które wyprodukowano wskutek regeneracji poszczególnych komponentów, które oczyszczono, odnowiono lub wtórnie uzupełniono o materiał drukujący na skutek czego używany produkt został przywrócony do funkcjonalności. Ponadto, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej. 4. Miejsce dostawy: dostawa na koszt Wykonawcy do budynku Politechniki Opolskiej Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, pomieszczenie, do którego Wykonawca wniesie Asortyment wskaże osoba odpowiedzialna za realizację umowy ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz firmę podwykonawcy; 2) wykaz rzeczowo-cenowy wg załącznika nr 1a dla części nr 1 / 1b dla części nr 2 / 1c dla części nr 3 do SIWZ, 3) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-2 SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach