Przetargi.pl
Zaprojektuj i wybuduj - Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej Pikutkowo - Machnacz poprzez budowę nowej drogi gminnej w miejscowości Wieniec (zadania nr 1) oraz przebudowę drogi gminnej w miejscowości Pikutkowo (zadanie nr 2)

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wybuduj - Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w Brzeskiej Strefie Gospodarczej Pikutkowo - Machnacz poprzez budowę nowej drogi gminnej w miejscowości Wieniec (zadania nr 1) oraz przebudowę drogi gminnej w miejscowości Pikutkowo (zadanie nr 2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na rozbudowę infrastruktury Brzeskiej Strefy Gospodarczej Pikutkowo- Machnacz, powiat włocławski, województwo Kujawsko-Pomorskie. Rozbudowa polega na realizacji dwóch zadań. Zadanie nr 1 to budowa drogi gminnej w miejscowości Wieniec. Zadanie nr 2 obejmuje swym zakresem przebudowę drogi gminnej w miejscowości Pikutkowo. Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także budowy drogi w systemie "zaprojektuj-wybuduj". Zamówienie obejmuje część projektową: · opracowanie wielobranżowej dokumentacji technicznej (branża drogowa, sanitarna, elektryczna), · uzyskanie opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), · wykonanie audytu BRD dla projektowanego skrzyżowania drogi gminnej z DW 268- zadanie nr 1, · uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), · sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, · sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, · opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Zakres robót budowlanych - zadanie nr 1: · budowa drogi gminnej klasy L o nawierzchni bitumicznej, · budowa skanalizowanego skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką DW 268, · budowa dwóch zatok autobusowych o nawierzchni z betonu cementowego, · budowa ciągu pieszo rowerowego z betonu asfaltowego, · budowa poboczy z kruszywa łamanego, · budowa zjazdów do posesji z kruszywa łamanego, · budowa oświetlenia ulicznego w ciągu projektowanej drogi, · usunięcie kolizji z istniejącym słupem oświetleniowym na projektowanym skrzyżowaniu z drogą serwisową nr 1, · urządzenie pasa zieleni przez wykonanie humusowania o gr. 10 cm z obsianiem trawą, · przedłużenie istniejącego przepustu na projektowanym skrzyżowaniu z drogą wojewódzką DW 268, · zmiana lokalizacji rowu w ciągu drogi wojewódzkiej DW 268. Zadanie obejmuje działki o numerach: 37, 41/1, 43/4 obręb 13 Kąty Kolonia; 89/4, 90/2, 91/5, 93/2, 382, 95/1, 95/3, 93/1 obręb 15 Machnacz; 264, 216, 263, 262, 261 obręb 27 Wieniec. Zakres robót budowlanych - zadanie nr 2: · przebudowa drogi gminnej klasy L o nawierzchni bitumicznej, · budowa dwóch zatok autobusowych o nawierzchni z betonu cementowego, · przebudowa pobocza z kruszywa łamanego, · przebudowa zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, · przebudowa jednostronnego chodnika, · usunięcie kolizji z istniejącym oświetleniem ulicznym, usytuowanym obecnie w chodniku, na całej długości drogi, · doświetlenie skrzyżowania z DK 62 poprzez dodanie jednego punktu oświetleniowego, · zmiana lokalizacji fragmentu istniejącego rowu przydrożnego, · budowa sieci kanalizacji sanitarnej · przedłużenie istniejącego przepustu w celu dopasowania do nowej lokalizacji rowu. Zadanie obejmuje działki o numerach: 141/2, 140/1, 111/5, 112/6, 112/4, 139/2, 113/2, 257/2, 115/6, 130/6 obręb Pikutkowo. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót drogowych. Termin realizacji: prace projektowe - listopad 2018 r. do kwiecień 2019 r.; roboty budowlane - zakończenie nie później niż 31 października 2019 r. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę 8. Formularz oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach