Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i montaż komory mroźniczej na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Kaszubska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 62 7679400, , fax. +48 62 7673889
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu
    Kaszubska 9
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. +48 62 7679400, , fax. +48 62 7673889
    REGON: 00030166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i montaż komory mroźniczej na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i montaż komory mroźniczej na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu. 2.Warunki realizacji zamówienia, w tym warunki rozliczania się Zamawiającego z Wykonawcą za wykonanie przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy. 3.Zakresy rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. „Program funkcjonalno-użytkowy”. 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady, na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 6 ust. 4 wzoru umowy. Okres gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty. 5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone prace, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył informacje konieczne do prawidłowej wyceny wartości przedmiotu zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędną kalkulacją ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt Wykonawcy. 6.Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać następujących zasad: 6.1. dokumenty i opracowania, o których mowa w SIWZ muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa na dzień ich przekazania Zamawiającemu; 6.2. projektanci winni przyjąć oszczędne rozwiązania techniczne, dające optymalne warunki realizacji inwestycji i eksploatacji; 6.3. projektanci zobowiązani są do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych; 6.4. Wykonawca oraz projektanci zobowiązani są do przestrzegania w opracowanych w ramach niniejszego zamówienia dokumentach wymogów wynikających z art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 33 ustawy Prawo zamówień publicznych, które to regulacje są im znane. 7.Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 8.W przypadku użycia w SIWZ i załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. 9.Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 10.Wykonanie zamówienia będzie następowało według następującego harmonogramu: 1)przedłożenie ostatecznej koncepcji architektoniczno-budowlanej w terminie 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. W terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia koncepcji Zamawiający może wnieść do niej uwagi, które Wykonawca uwzględni lub do których się odniesie. W przypadku rozbieżności w stanowisku, decydujący głos ma Zamawiający. 2)sporządzenie pełnej dokumentacji projektowej w terminie 15 dni od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego ostatecznej koncepcji projektowej. Dokumentacja projektowa powinna być przekazana Zamawiającemu w 3 egzemplarzach (2 egzemplarze w formie papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej – na nośniku CD lub pendrive – umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej), 3)wykonanie robót budowlanych i montaż komory mroźniczej w terminie do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 8.000,00 PLN. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A)Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. B) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą C) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa, określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). E) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach