Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej dla projektu „Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD – poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego"

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7554760, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
    ul. Stefana Batorego 23
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7554760, , fax. -
    REGON: 17194070000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wkd.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno – promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej dla projektu „Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD – poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wraz z wykonaniem projektu graficznego i znakowaniem), wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych, tablic informacyjnych oraz strony internetowej w ramach projektu nr POIS.05.02.00-00-0038/18 pn. „Modernizacja infrastruktury kolejowej linii WKD – poprzez budowę drugiego toru linii kolejowej nr 47 od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego”. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: a) Część 1 – Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Część 2 – Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach tablic informacyjnych. c) Część 3 – Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie strony internetowej. 3. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na jedną, dwie lub wszystkie wyodrębnione części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowią odpowiednio: Załącznik nr 5.1 do SIWZ dla Części nr 1, Załącznik nr 5.2 do SIWZ dla Części nr 2 oraz Załącznik nr 5.3 do SIWZ dla Części nr 3. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie wykonane i dostarczone materiały informacyjno-promocyjne, tablice informacyjne oraz stronę internetową. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres gwarancji dla poszczególnych części zamówienia wynosi: a) Część 1 – minimum 12 miesięcy w odniesieniu do ulotek informacyjnych, broszur informacyjnych i pozostałych materiałów informacyjno-promocyjnych; minimum 24 miesiące dla ścianki reklamowej oraz minimum 60 miesięcy dla roll-upu reklamowego; b) Część 2 – minimum 60 miesięcy; c) Część 3 – minimum 60 miesięcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4.1 do SIWZ (dla Części nr 1 zamówienia), Załącznik nr 4.2 do SIWZ (dla Części nr 2 zamówienia) oraz Załącznik nr 4.3 do SIWZ (dla Części nr 3 zamówienia). 7. Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanych w związku z jego realizacją projektów, opracowań i zawartych w nich rozwiązań na Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia w części, o której mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt c) SIWZ wykonany zostanie z uwzględnieniem wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 93 ust. 1a ustawy Pzp informuje, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2) Formularz ofertowy – wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularz cenowy odpowiednio dla części zamówienia – wypełniony Załącznik nr 1A do SIWZ dla Części nr 1 i/lub Załącznik nr 1B do SIWZ dla Części nr 2; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia – sporządzone w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo/a jeżeli jest/są udzielane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach