AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/J/4620-26/2020: Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem nawierzchni betonowych oraz płytki odbojowej wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w ramach zadania 43 283 - Budowa myjni pojazdów wojskowych w Jarosławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem nawierzchni betonowych oraz płytki odbojowej wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w ramach zadania 43 283 - Budowa myjni pojazdów wojskowych w Jarosławiu. Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem: - płyty przy wjeździe i wyjeździe na stanowisko myjni oraz na wjeździe do pomieszczenia technicznego zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlana; - płyty placu jako odtworzenia po rozbiórce myjni zachodniej zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlana; - płytki odbojowej zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlana; Rozliczenie kosztów za energię elektryczną oraz pozostałe media (woda, ścieki, energia cieplna) nastąpi na podstawie zamontowanych podliczników. Na miejscu budowy jest możliwość podłączenia do źródła prądu. Wykonawca ma obowiązek z korzystania z własnej rozdzielnicy prądu oraz utrzymania jej zgodnie z przeznaczeniem oraz instrukcją eksploatacji. Dziennik budowy pozostaje w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumentację projektową niezbędną do prawidłowego wykonania Przedmiotu umowy w oryginale lub w formie w formie elektronicznej. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu skompletowaną dokumentację powykonawczą. Inspektor Nadzoru nie jest stroną dla Wykonawcy. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z specyfikacją techniczną wykonania, odbioru robót budowlanych i przedmiary robót ( dokumentacja) stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Załączone przedmiary należy traktować jako pomocnicze, jako podstawę wyceny należy przyjąć dokumentację projektową wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacja projektową wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić kosztorys ofertowy w formie uproszczonej - ceny jednostkowe muszą zawierać narzuty, tak sporządzony kosztorys należy złożyć go jako załącznik do oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17