Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg
- Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
- Data zamieszczenia: 2020-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
Pl. Wolności 1
05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
REGON: 00000000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace modernizacyjne w Szkole Podstawowej w Białobrzegach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. 45210000 – 2 „Roboty budowlane w zakresie budynków” 2. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wzmocnienie elewacji w miejscu odparzeń struktury i uszkodzeń elewacji przy wejściach do budynku, w tym wypełnienie ubytków , gruntowanie , nakładanie dodatkowej warstwy siatki, szpachlowanie, nałożenie wyprawy elewacyjnej i malowanie w kolorze elewacji - około 8 miejsc o pow. do 5 m2. 2) Oczyszczenie i impregnacja elewacji, w tym: - usuwanie zabrudzeń , pleśni i grzybów preparatem , metodą natryskową, szczotkowanie i czyszczenie, mycie elewacji myjką wysokociśnieniową – 6 miejsc o pow. do 5 m2 - impregnacja elewacji środkiem ochronnym typu za pomocą wałka lub natryskowo – pow. około 30 m2 3) Wymiana pokrycia dachu. - usunięcie dotychczasowego pokrycia dachu, korekta spadków, wypełnienie zagłębień i ubytków (w celu wyrównania powierzchni) około 10 miejsc o pow. do 1 m2 - przyklejenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej na dachu z gruntowaniem powierzchni – około 650 m2 4) Modernizacja kominów w tym: - montaż kratek wentylacyjnych w kominach – 12 szt - uzupełnienie i naprawa ubytków kominów z cegły klinkierowej – 11 miejsc o pow. do 0,5 m2 - wykonanie obróbki czap betonowych kominów wraz z uszczelnieniem – 15 kominów o pow. do 3 m2 5) Naprawa sufitów i ściany korytarza ( pęknięcia i odparzenia tynku ) - wykonanie dylatacji 6 mb - skucie odparzonego tynku, założeniu listew dylatacyjnych, zagruntowanie naprawianej powierzchni, nałożenie nowej warstwy tynku i pomalowanie – o pow. około 8 m2 - pomalowanie sufitu i ścian – pow. około 180 m2 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Przedmiar robót” dotyczący robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z: - brygadzista - min. 1 osoba, 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917, z późn. zm.). 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 8. Wymogi, o których mowa w ust. 5-7, dotyczą również podwykonawców. 9. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 7 będą anonimizowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. c) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SVA/U/4620-16/2024 Remont sieci c.o., budowa przyłącza bud. nr 3 kompleks wojskowy Rzeszów oraz budowa przyłącza c.o. bud. nr 10 kompleks wojskowy Dębica.
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
Dodano: 2024-05-10 - Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
Dodano: 2024-04-26 - Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier architektonicznych budynku przy ul. Piłsudskiego 23.
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja budynku leśniczówki Policzna
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Obierwia.
Dodano: 2024-04-05 - Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze
Dodano: 2024-03-29 - ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie projektu remontu budynku „TB” wraz z wykonaniem robót budowlanych na terenie działki ew. nr 2 z obrębu 20604.
Dodano: 2024-03-20