Przetargi.pl
Prace modernizacyjne w Szkole Podstawowej w Białobrzegach

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace modernizacyjne w Szkole Podstawowej w Białobrzegach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 45210000 – 2 „Roboty budowlane w zakresie budynków” 2. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wzmocnienie elewacji w miejscu odparzeń struktury i uszkodzeń elewacji przy wejściach do budynku, w tym wypełnienie ubytków , gruntowanie , nakładanie dodatkowej warstwy siatki, szpachlowanie, nałożenie wyprawy elewacyjnej i malowanie w kolorze elewacji - około 8 miejsc o pow. do 5 m2. 2) Oczyszczenie i impregnacja elewacji, w tym: - usuwanie zabrudzeń , pleśni i grzybów preparatem , metodą natryskową, szczotkowanie i czyszczenie, mycie elewacji myjką wysokociśnieniową – 6 miejsc o pow. do 5 m2 - impregnacja elewacji środkiem ochronnym typu za pomocą wałka lub natryskowo – pow. około 30 m2 3) Wymiana pokrycia dachu. - usunięcie dotychczasowego pokrycia dachu, korekta spadków, wypełnienie zagłębień i ubytków (w celu wyrównania powierzchni) około 10 miejsc o pow. do 1 m2 - przyklejenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej na dachu z gruntowaniem powierzchni – około 650 m2 4) Modernizacja kominów w tym: - montaż kratek wentylacyjnych w kominach – 12 szt - uzupełnienie i naprawa ubytków kominów z cegły klinkierowej – 11 miejsc o pow. do 0,5 m2 - wykonanie obróbki czap betonowych kominów wraz z uszczelnieniem – 15 kominów o pow. do 3 m2 5) Naprawa sufitów i ściany korytarza ( pęknięcia i odparzenia tynku ) - wykonanie dylatacji 6 mb - skucie odparzonego tynku, założeniu listew dylatacyjnych, zagruntowanie naprawianej powierzchni, nałożenie nowej warstwy tynku i pomalowanie – o pow. około 8 m2 - pomalowanie sufitu i ścian – pow. około 180 m2 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Przedmiar robót” dotyczący robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z: - brygadzista - min. 1 osoba, 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917, z późn. zm.). 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 8. Wymogi, o których mowa w ust. 5-7, dotyczą również podwykonawców. 9. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 7 będą anonimizowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. c) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach