Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych i informacyjnych dla projektu pn. : Czas na Lubartów - kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje

Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552273 , fax. 081 8552016
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552273, fax. 081 8552016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych i informacyjnych dla projektu pn. : Czas na Lubartów - kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego niżej wymienionych materiałów promocyjnych i informacyjnych dla projektu pn. : Czas na Lubartów - kompleksowe przygotowanie terenów pod inwestycje zgodnie z wymogami opisanymi w siwz: 1) Folder informacyjny - wersja polska - 1000 szt. 2) Folder informacyjny - wersja angielska - 1000 szt. 3) Folder informacyjny - oferta inwestycyjna wersja polsko-angielska - 2000 szt. 4) Teczka papierowa składana na dokumenty z miejscem na wizytówkę - 1000szt. 5) Kalendarz książkowy (tzw. terminarz) na 2011 - 200 szt. 6) Kalendarz jednoplanszowy na 2010 rok - 500 szt. 7) Kalendarz jednoplanszowy na 2011 rok - 500 szt. 8) Kalendarz biurkowy - biuwar na 2011 - 200szt. 9) Pamięć USB 4GB tzw. pen drive - 270 szt. 10) Podkładka żelowa pod mysz i nadgarstek - 50 szt. 11) Zestaw piśmienny w etui - 120 szt. 12) Skórzane etui na długopisy - bez zawartości - 150 szt. 13) Pióro wieczne - 100 szt. 14) Długopis metalowy - 1000 szt. 15) Zegar biurkowy z przybornikiem - 60 szt. 16) Zegar ścienny - 120 szt. 17) Nóż do listów - 300 szt. 18) Torba bawełniana - 300 szt. 19) Torba jutowa - 200 szt. 20) Parasol automatyczny - 300 szt. 21) Prezentacja multimedialna obejmująca m.in. tłoczenie na 1000szt. płyt DVD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, którzy: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się usługę obejmującą zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do zamawiającego materiałów promocyjnych lub informacyjnych o wartości co najmniej : 1) 70 000 zł brutto - dla I części zamówienia, 2) 10 000 zł brutto - dla II części zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków do oferty należy dołączyć: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach