Przetargi.pl
Założenie numerycznej mapy zasadniczej, wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu Kamień, gmina Kamień, powiat chełmski, woj. lubelskie.

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5627501 , fax. 082 5627510
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5627501, fax. 082 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Założenie numerycznej mapy zasadniczej, wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu Kamień, gmina Kamień, powiat chełmski, woj. lubelskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych w zakresie: Założenie numerycznej mapy zasadniczej, wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu Kamień, gmina Kamień, powiat chełmski, woj. lubelskie. Kod CPV 7135 4000-4 usługi sporządzania map. Ogólna charakterystyka obiektu: Nr obrębu- 0007 Identyfikator- 060306_2.0007 Szacowana ilość wszystkich : Działek- 1250 budynków i lokali - 500 (+/-10%) Powierzchnia obrębu [ha]- 1140 Liczba jedn. rejestrowych - 657 Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego, Kamień, gmina Kamień, powiat chełmski na bazie numerycznej mapy zasadniczej w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. Prace muszą być wykonane zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kamień, gmina Kamień (GKN.II.3410-10/09 z dnia 22.07.2009 r.) uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie pismem GN.I.JW.7621/14/09 z dnia 10 sierpnia 2009r. oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Prace na obiekcie Kamień, gmina Kamień przebiegać będą w czterech etapach: ETAP I: 1) analiza materiałów geodezyjnych i kartograficznych otrzymanych z PODGiK i innych źródeł pod kątem możliwości i sposobu ich wykorzystania do wykonania przedmiotu zamówienia, 2) przegląd istniejącej na opracowywanym obszarze szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy i istniejącej osnowy pomiarowej, 3) uzupełnienie istniejącej osnowy poprzez założenie trwale stabilizowanej osnowy pomiarowej, 4) porównanie istniejącej mapy zasadniczej z terenem, 5)uzgodnienia branżowe, w tym: Wojewódzki Konserwator Zabytków, Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych oraz inne uzgodnienia dotyczące uzbrojenia terenu, 6) opracowanie treści sytuacyjnej mapy zasadniczej w postaci numerycznej na podstawie: - istniejących opracowań geodezyjno - kartograficznych - pomiarów uzupełniających istniejącej mapy zasadniczej. ETAP II: 1) badanie ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów, 2) numeryczne opracowanie granic klasoużytków na podstawie mapy klasyfikacyjnej, 3) numeryczne opracowanie granic prawnych działek dla których istnieje dokumentacja pozwalająca na ich jednoznaczne określenie w układzie 1965. ETAP III: 1) pomiary sytuacyjno - wysokościowe, 2) wznowienie lub ustalenie i pomiar położenia punktów granicznych działek, 3) numeryczne opracowanie granic użytków gruntowych, 4) pozyskanie danych do założenia ewidencji budynków, 5) opracowanie numerycznej mapy zasadniczej o pełnej treści zgodnie z instrukcją K-1 w programie GEO-MAP, edycja w skali 1 :1000, 6) opracowanie mapy ewidencji gruntów i budynków w kroju obrębowym w programie GEO-MAP, edycja w skali 1 : 5000, 7) sporządzenie dokumentacji do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków oraz dokumentacji do aktualizacji ksiąg wieczystych. ETAP IV: 1) wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego, 2) aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów i budynków w systemie EGBV-Win. Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa (szczegółowo określona w Warunkach Technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ), która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych prac. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł / cztery tysiące złotych /. 2. Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ustawy. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Chełmie PKO B.P. SA o/ Chełm 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium przetarg - Kamień . Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z treścią art.46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2, ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (netto) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe, określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. Z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z póź. zm., z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełnienia warunków określonych w rozdz. V wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, obejmujących co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, w tym co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe, określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - t. j. Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z póź. zm. - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, c) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej zapisanej stronie) przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach