Przetargi.pl
zaprojektowanie wraz z robotami budowlanymi na zasadzie zaprojektuj i zbuduj, Budowa 300 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Raczki

Gmina Raczki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-420 Raczki, pl. Kościuszki 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5685925 , fax. 0-87 5686410
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raczki
    pl. Kościuszki 14 14
    16-420 Raczki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5685925, fax. 0-87 5686410
    REGON: 00054235600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie wraz z robotami budowlanymi na zasadzie zaprojektuj i zbuduj, Budowa 300 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Raczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A1:2009. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była pełnym raportem badań PBOŚ, zgodny z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 w tym także zgodnymi z załącznikiem B - procedura badania skuteczności oczyszczania, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawaną dla konkretnego typoszeregu urządzeń. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi fabrycznie nowymi produktami, które jako całość podlegały badaniom. Nie dopuszcza się kompletacji urządzenia po za podmiotem, które zgłaszało produkt do badań. Raport bezwzględnie musi zawierać informację o skuteczności oczyszczania ścieków (osiągniętych parametrów: BZT5, ChZT, zawiesiny ogólnej); wytrzymałości konstrukcyjnej zbiorników; wodoszczelności; trwałości materiału z którego wykonane są zbiorniki PBOŚ. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi fabrycznie nowymi produktami, które jako całość podlegały badaniom. Jako uprawnione do przeprowadzania tego typu badań Zamawiający za spełniające uzna wyłącznie te jednostki które zostały wymienione w wykazie dostępnym na stronie KE. http://ec.europa.eu/enterprise/newapproach/nando/index.cfm?fuseaction=cpd.nb_hs&hs_id=138327. Wszystkie urządzenia muszą posiadać oznakowanie wyrobu znakiem CE. .Przedmiot zamówienia realizowany będzie w miejscowościach: Koniecbór. Korytki, Krukówek, Kurianki Pierwsze, Kurianki Drugie, Koniecbór, Franciszkowo, Lipówka, Lipowo, Moczydły, Planta, Podwysokie, Rabalina, Raczki (Koloni), Rudniki, Sidory, Małe Raczki, Stoki, Słoboda, Szkocja, Szczodruchy, Wasilówka, Wierciochy, Witówka, Wronowo - gmina Raczki w ilości 300 sztuk. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych poprzez drenaż rozsączający do ziemi, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Zamawiający tylko w sytuacjach wyjątkowych, podyktowanych brakiem warunków technicznych i terenowych, zaakceptuje inne rozwiązania niż drenaż rozsączający dla odprowadzenia ścieków oczyszczonych. W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych oraz ścieków oczyszczonych. Zamawiający przewiduje zastosowanie minimum 120 sztuk przepompowni ścieków oczyszczonych oraz minimum 30 sztuk przepompowni ścieków surowych ze względu na obecność gleb średnio i trudno przepuszczalnych. Dla systemu rozsączania z zastosowaniem przepompowni ścieków oczyszczonych należy przewidzieć montaż rozsączania w kopcach. Wymaga się ,aby raport z badań potwierdzający zgodność typoszeregu urządzeń z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony był przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej. Do ww. PBOŚ kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze w ilości jednostkowej 80 dm3/Md (litrów na mieszkańca na dobę), co oznacza, że ścieki te będą charakteryzować się następującymi przeciętnymi parametrami: BZT5 750 - g O2/m3, zawiesina ogólna - 875 g/m3, azot ogólny - 137,5 g N/m3, fosfor ogólny - 22,5 g P/m3. Niemniej praca urządzeń szczególnie w okresie letnim przystosowana ma być do przepływów 150 dm3/Md. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity (Dz. U. z 2010 r. Dz. U. nr 243 z dnia 23 grudnia 2010 r. poz.1623) do Starosty Suwalskiego ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki. 2. Dostawa, montaż i uruchomienie 300 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. Dostarczane PBOŚ muszą spełniać wymagania opisane w pkt. 2.2 PFU oraz bezwzględnie, z powodu postawionych wymagań jakości ścieków oczyszczonych oraz długotrwałej bezawaryjnej eksploatacji systemów napowietrzania oraz w celu ograniczenia zjawiska eutrofizacji wód wymaga się usuwania biogenów. W celu usunięcia związków fosforu obligatoryjne jest zastosowanie układu dozowania koagulanta. Proces oczyszczania ścieków ma odbywać się automatycznie, a praca kompletnego urządzenia zarządzana ma być z jednostki sterującej. 3. ..Na ogólną liczbę 300 szt. przydomowych biologicznych (PBOŚ) oczyszczalni składa się : 53 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 1 - 3 mieszkańców; 185 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 4 - 6 mieszkańców; 50 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 7 - 19 mieszkańców; 8 szt. oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe o liczbie 10 - 12 mieszkańców; 1 szt. oczyszczalni obsługującej budynek szkoły podstawowej - do 25 osób przebywających do 8 godz. dziennie, wraz z jednym lokalem mieszkalnym - 5 mieszkańców; 1 szt. oczyszczalni obsługującej budynek szkoły podstawowej - do 30 osób przebywających do 8 godz. dziennie; 1 szt. oczyszczalni obsługującej budynek szkoły podstawowej - do 60 osób przebywających do 8 godz. dziennie, wraz z czterema lokalami mieszkalnymi - do 20 mieszkańców; 1 szt. oczyszczalni obsługującej budynek z trzema mieszkaniami socjalnymi - do 15 mieszkańców. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 6. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 193 użytkowników. 7. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. 8. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi. 9. Raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. 10. Pozyskanie map niezbędnych do prawidłowego zgłoszenia robót w Starostwie w Suwałkach jest po stronie Wykonawcy. Projekt przed złożeniem do Starostwa Powiatowego w Suwałkach musi być przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji. Szczegółowy zakres robót i wymagań określa Program Funkcjonalno -Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: (a)pieniądzu, (b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, (c) gwarancjach bankowych, (d) gwarancjach ubezpieczeniowych, (e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: (a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, (b) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, (c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, (d) kwotę gwarancji, (e) termin ważności gwarancji (f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: (I) Wykonawca, którego ofertę wybrano: (1). odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (2). nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (3). zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub (II) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Postanowienia pkt 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 b) i e). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rutka Tartak o/Raczki 03 9367 0007 0030 0300 0198 0191 z dopiskiem: Wadium - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Raczki. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Gminy Raczki, Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki (kasa). 7. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 9. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Energochłonność E
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raczki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach