Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków oraz przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej budynki wielorodzinne w Dydulach

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5 5
    17-106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 05065960000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków oraz przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej budynki wielorodzinne w Dydulach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków oraz przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej siedem budynków wielorodzinnych w Dydulach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) obiektów projektowanych oczyszczalni ścieków na działce nr 145/1: a) pompowni ścieków surowych z kratą koszową; b) biologicznej części oczyszczalni - zbiornika SBR; c) zbiornika osadu nadmiernego; d) budynku wielofunkcyjnego składającego się z pomieszczeń: na agregat prądotwórczy, dyspozytorni, WC, stacji odwadniania osadu, magazynu osadu; e) studzienki przepływomierza ścieków oczyszczonych; 2) przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej siedem budynków wielorodzinnych, składającej się z: a) kanału głównego z rur PVC litych SN8 ? 200 mm; b) kanałów bocznych rur PVC litych SN8 ? 160 mm do budynków wielorodzinnych oznaczonych nr porządkowymi: 46,48,50,52,54,56,58; c) studni rewizyjnych z kręgów betonowych ? 1000 mm; d) studni rewizyjnych z rur karbowanych ? 425 mm; 3) robót rozbiórkowych: a) kanałów sanitarnych o średnicy ? 150 mm i ? 200 mm; b) istniejącej oczyszczalni ścieków na działce nr 80/87; 4) zjazdu z drogi powiatowej ozn. nr geod 108 oraz drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków; 5) przyłącza wodociągowego z hydrantem i studnią wodomierzową i wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami z zarządcą drogi powiatowej, 6) przyłącza energetycznego z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami z gestorem sieci i zarządcą drogi powiatowej, instalacji elektrycznej nowej oczyszczalni ścieków; 6) ogrodzenia i zagospodarowania terenu nowej oczyszczalni ścieków. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym (zał. Nr 2), specyfikacji technicznej (zał. Nr 3), przedmiarze robót (zał. Nr 4). Jakość dostarczonych i zastosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami, certyfikatami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji (załącznikach do SIWZ) nazwy handlowe oraz wskazani producenci materiałów mogą być zastąpione materiałami równoważnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 20 000 PLN, (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 18 8061 0003 0001 1471 2000 0050 2) w innej formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - poprzez złożenie w kasie Urzędu Gminy, pok. nr 7. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkiem przetargu, następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zgodnie z art. 45 ust.5 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach