Przetargi.pl
Dokończenie budowy oczyszczalni ścieków oraz przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej budynki wielorodzinne w Dydulach

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2014-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5 5
    17-106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 05065960000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy oczyszczalni ścieków oraz przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej budynki wielorodzinne w Dydulach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków na działce nr 145/1 oraz przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej siedem budynków wielorodzinnych w Dydulach. Przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym (zał. Nr 2), specyfikacji technicznej (zał. Nr 3), przedmiarach robót (zał. Nr 4). Przedmiary robót za wyjątkiem branży drogowej, zostały zaktualizowane - kolorem czerwonym (wykreślony zakres robót zrealizowany). Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o realizację zadania dokonania własnej kalkulacji branży drogowej, zagospodarowania terenu na działce geod. nr 145/1 - na podstawie dokumentacji projektowej i SST na dokończenie: 1) dojazdu (wg planu zamiennego) : a) uzupełnienie i wyprofilowanie nawierzchni żwirowej na odcinku 76 m (od zjazdu z drogi powiatowej w kierunku budynku), b) dowóz i wykonanie nawierzchni żwirowej na istniejącej podbudowie na odcinku 24m (przed bramą wjazdową), dokończenie nasypów na przedmiotowym odcinku, 2) placu manewrowego przed budynkiem (wg planu zamiennego) - poprzez ułożenie kostki betonowej o grubości 8 cm, 3) pętli objazdowej wokół budynku oczyszczalni (wg planu zamiennego) - poprzez dokończenie ustawienia krawężników, dowóz i wyprofilowanie nawierzchni żwirowej, 4) dowóz ziemi celem wyrównania terenu - poza placem manewrowym i pętlą objazdową (w granicach ogrodzenia), wykonanie trawników, 5) sadzenie krzewów iglastych (tuje stożkowe smaragd) o wysokości 70 -100 cm, w ilości 69 sztuk. Miejsca sadzenia zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze. Jakość dostarczonych i zastosowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami, certyfikatami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji (załącznikach do SIWZ) nazwy handlowe oraz wskazani producenci materiałów mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. Proponowane materiały równoważne nie mogą powodować konieczności zmian w dokumentacji projektowej, skutkującej zmianą pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego nr 18 8061 0003 0001 1471 2000 0050 lub w kasie Urzędu Gminy Orla, pokój nr 7, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w kasie Urzędu Gminy Orla, pokoju nr 7, a jego kopia w ofercie. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach