Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-401 Gdynia, ul. Świętojańska 141
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 6227355 , fax. 0-58 6226417
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni
ul. Świętojańska 141 141
81-401 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 0-58 6227355, fax. 0-58 6226417
REGON: 00028216800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, organizacja,koordynacja i realizacja przedsięwzięcia obejmującego ogólnopolski konkurs literacki (Nagroda Literacka Gdynia) i towarzyszący mu cykl wydarzeń literackich w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, organizacja, koordynacja i realizacja przedsięwzięcia obejmującego ogólnopolski konkurs literacki (Nagroda Literacka Gdynia) i towarzyszący mu cykl wydarzeń literackich w 2010 roku zwanego dalej NLG. W ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności: a) przeprowadzić informacyjną kampanię komunikacyjną przedsięwzięcia obejmującą przygotowanie materiałów promocyjno-informacyjnych, kampanię w TV, prasie, radio, sieci Internet, działania Public Relations; b) wykonać czynności przygotowawcze obejmujące w szczególności: sporządzenie listy tytułów zgłaszanych książek i przekazanie ich sekretarzowi kapituły, przygotowanie kompletu książek dla każdego z ośmiu członków kapituły, doręczenie kompletów książek członkom kapituły, zgłoszenie (tzn. przygotowanie i złożenie wniosku o rejestrację, w tym uiszczenie opłaty jaka wiąże się ze zgłoszeniem) znaku słowno-graficznego Literaturomanie do Urzędu Patentowego.c) zorganizować co najmniej poniższe etapy przedsięwzięcia: NLG podczas Międzynarodowych Targów Książki w Warszawie (zwanych dalej MTK) - konferencja prasowa,Dni Nagrody Literackiej Gdynia - Literaturomanie, Gala Finałowa NLG, Jesienne spotkania z laureatami NLG 2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeśli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: a) dwie usługi polegające na zaprojektowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu informacyjnej kampanii komunikacyjnej o łącznej wartości co najmniej 400 000 zł brutto, w tym - jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu informacyjnej kampanii komunikacyjnej jednocześnie w co najmniej dwóch z mediów: radiu, telewizji, prasie , Internecie, outdoor (pod pojęciem outdoor Zamawiający rozumie działania promocyjne przy pomocy plakatów, ulotek, banerów, citylights, bilboardów) . - jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu informacyjnej kampanii komunikacyjnej dla marki literackiej jednocześnie w co najmniej dwóch z mediów: radiu, telewizji, prasie, Internecie, outdoor (pod pojęciem outdoor Zamawiający rozumie działania promocyjne przy pomocy plakatów, ulotek, banerów, citylights, bilboardów) wykorzystującej działania Public Relations (czyli budowanie relacji z mediami poprzez np. spotkania prasowe, konferencje prasowe, aranżowanie wywiadów prasowych, wysyłanie notatek prasowych i informacji do mediów (mailing elektroniczny), prowadzenie biura prasowego). . Za markę literacką Zamawiający przyjmie wydarzenie literackie tj. targi książki, festiwal literacki, nagrodę literacką, literacki program telewizyjny lub radiowy albo promocję nowej książki. W przypadku usług wykonywanych obecnie Zamawiający uwzględni przy ocenie warunku wyłącznie wartość tej części usługi, która została wykonana do dnia wszczęcia postępowania; b) co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na zorganizowaniu wydarzenia kulturalnego odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, za które przyjmuje się galę literacką (w tym np. galę przyznania nagród); targi książki; warsztaty literackie; festiwal literacki; konkurs literacki, spotkanie czytelników ze znanym pisarzem tj. osobą, w której dorobku twórczym znajduje się przynajmniej jedna ogólnopolska lub międzynarodowa nagroda literacka lub nominacja do ogólnopolskiej lub międzynarodowej nagrody literackiej lub zawiera się udział w jury ogólnopolskiej lub międzynarodowej nagrodzie literackiej; jubileusz pracy twórczej, recital piosenki aktorskiej/piosenki poetyckiej o minimalnej wartości 150 000 zł brutto każda, w tym - co najmniej jedno wydarzenie kulturalne zorganizowane na wolnym powietrzu (w plenerze) - co najmniej jedno wydarzenie kulturalne transmitowane na żywo w telewizji polskiej. 3.Za spełnienie warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna wykazanie się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na kwotę nie niższą niż 200 000 zł brutto. 4. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu są zobowiązani złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt V niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia,nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane jest, aby każdy z wykonawców występujących wspólnie spełniał warunek określony w pkt 1 lit. d oraz żeby wspólnie spełniali warunki określone w pkt 2. oraz 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem przedmiotu, jego wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokument wymieniony w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 2 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie, natomiast dokument z pkt 1, 3 i 4 składają wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja programowa
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbpgdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KAMPANIA PROMOCYJNA MUZEUM EMIGRACJI W GDYNI
Dodano: 2016-07-12 - 18/0915/UN - Świadczenie usług w zakresie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej projektu pn. Rozbudowa mariny Narodowego Centrum Żeglarstwa AWFiS w Gdańsku - Górkach Zachodnich - II etap.
Dodano: 2015-09-08 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich: 1. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego, 2. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B, 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III C
Dodano: 2015-02-25 - Stworzenie koncepcji ogólnopolskiej kampanii reklamowej oraz PR-owej otwarcia Muzeum Emigracji w Gdyni wraz z jej realizacją
Dodano: 2015-01-21 - Zaprojektowanie, organizacja, koordynacja i realizacja przedsięwzięcia obejmującego ogólnopolski konkurs literacki (Nagroda Literacka Gdynia) i towarzyszący mu cykl wydarzeń literackich w 2014 roku
Dodano: 2014-03-12 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich:
1. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego,
2. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B,
3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III C
Dodano: 2014-02-28 - PRASOWE ŚWIADCZENIA REKLAMOWE HALOWYCH MISTRZOSTW ŚWIATA SOPOT 2014.
Dodano: 2013-11-04 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich: 1.Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego; 2.Połączenie dróg krajowych - Trasa Sucharskiego; 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III A; 4. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B.
Dodano: 2013-04-19 - Realizację kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich:
1.Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego; 2.Połączenie dróg krajowych - Trasa Sucharskiego; 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III A; 4. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B
Dodano: 2013-03-26 - Zaprojektowanie, organizacja, koordynacja i realizacja przedsięwzięcia obejmującego ogólnopolski konkurs literacki (Nagroda Literacka Gdynia) i towarzyszący mu cykl wydarzeń literackich w 2013 roku
Dodano: 2012-12-12