Muzeum Emigracji w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-339 Gdynia, ul. Polska 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 623 31 79 , fax. 58 623 31 79
- Data zamieszczenia: 2015-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Emigracji w Gdyni
ul. Polska 1 1
81-339 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 623 31 79, fax. 58 623 31 79
REGON: 22163520400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumemigracji.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie koncepcji ogólnopolskiej kampanii reklamowej oraz PR-owej otwarcia Muzeum Emigracji w Gdyni wraz z jej realizacją - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Stworzenie koncepcji ogólnopolskiej kampanii reklamowej oraz PR-owej otwarcia Muzeum Emigracji w Gdyni wraz z jej realizacją. Koncepcja powinna uwzględniać następujące założenia: 1. Hasło kampanii to Łączymy historie a koncepcja powinna wpisywać się w kluczowe przesłania komunikacyjne tzw. key messages (załącznik nr 1 do ogłoszenia) oraz misję Muzeum (załącznik nr 2 do ogłoszenia). 2. Kampania ma na celu budowę zainteresowania oraz napięcia wokół planowanego na przełom maja i czerwca 2015 otwarcia Muzeum. 3. Kampania ma na celu wzmocnienie ogólnopolskiej rozpoznawalności Muzeum i budowę zrozumienia dla celów i misji instytucji. 4. Kampania ma służyć promocji Muzeum jako nowoczesnej, wielofunkcyjnej instytucji kultury o randze ogólnopolskiej. 5. Kampania jest ukierunkowana na działania w kraju tym niemniej powinna służyć promocji Muzeum jako instytucji ważnej dla Polaków - zarówno w kraju i jak i zagranicą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100 zł) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność zaproponowanych rozwiązań
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumemigracji.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KAMPANIA PROMOCYJNA MUZEUM EMIGRACJI W GDYNI
Dodano: 2016-07-12 - 18/0915/UN - Świadczenie usług w zakresie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej projektu pn. Rozbudowa mariny Narodowego Centrum Żeglarstwa AWFiS w Gdańsku - Górkach Zachodnich - II etap.
Dodano: 2015-09-08 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich: 1. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego, 2. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B, 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III C
Dodano: 2015-02-25 - Zaprojektowanie, organizacja, koordynacja i realizacja przedsięwzięcia obejmującego ogólnopolski konkurs literacki (Nagroda Literacka Gdynia) i towarzyszący mu cykl wydarzeń literackich w 2014 roku
Dodano: 2014-03-12 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich:
1. Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego,
2. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B,
3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III C
Dodano: 2014-02-28 - PRASOWE ŚWIADCZENIA REKLAMOWE HALOWYCH MISTRZOSTW ŚWIATA SOPOT 2014.
Dodano: 2013-11-04 - Realizacja kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich: 1.Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego; 2.Połączenie dróg krajowych - Trasa Sucharskiego; 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III A; 4. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B.
Dodano: 2013-04-19 - Realizację kampanii zewnętrznej dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków europejskich:
1.Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego; 2.Połączenie dróg krajowych - Trasa Sucharskiego; 3. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III A; 4. Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - etap III B
Dodano: 2013-03-26 - Zaprojektowanie, organizacja, koordynacja i realizacja przedsięwzięcia obejmującego ogólnopolski konkurs literacki (Nagroda Literacka Gdynia) i towarzyszący mu cykl wydarzeń literackich w 2013 roku
Dodano: 2012-12-12 - ZP)10)2010 - przetarg nieograniczony - promocja projektów prowadzona zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zawartymi w załączniku nr 12 do Przewodnika Beneficjenta RPO WP 2007-2013 w następujących zadaniach: ZADANIE 1 - Kompleksowa promocja projektu Centrum Hewelianum. Budowa kompleksu edukacyjno-rekreacyjnego w Gdańsku. Etap IB,ZADANIE 2 - Kompleksowa promocja projektu Adaptacja Centrum Hewelianum w Gdańsku na potrzeby naukowo-dydaktyczne pomorskich szkół wyższych.
Dodano: 2010-07-14