Przetargi.pl
Turystyczne zagospodarowanie jezior Kłodno i Wielkie w gminie Chmielno

Gmina Chmielno ogłasza przetarg

  • Adres: 83-333 Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6842212 w. 47 , fax. 058 6842216
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielno
    ul. Gryfa Pomorskiego 22 22
    83-333 Chmielno, woj. pomorskie
    tel. 058 6842212 w. 47, fax. 058 6842216
    REGON: 19167492500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Turystyczne zagospodarowanie jezior Kłodno i Wielkie w gminie Chmielno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest turystyczne zagospodarowanie terenów nad jeziorami: Kłodno w Chmielnie i Wielkim w Miechucinie. Zakres prac budowlanych obejmuje: jez. Kłodno - droga dojazdowa, plac manewrowy, /Rzeka kamieni/, molo; jez. Wielkie - ścieżki, chodniki, plac zabaw, amfiteatr, parking, boisko, miejsca plażowania. Park Kamienny, Chmielno, brzeg jez. Kłodno Przed rozpoczęciem prac budowlanych, ze względu na położenie terenu w strefie ochrony archeologicznej, przeprowadzone zostaną badania archeologiczne, a całość prac prowadzona będzie pod nadzorem archeologicznym. Całkowita pow. terenu objętego archeologiczne - 0,96ha. Elementy zagospodarowania podzielono na 3 strefy: - strefy dojazdu: odcinek drogi z kostki granitowej, wzdłuż której zaprojektowano 10 stanowisk parkingowych oraz 12 miejsc na sezonowe stragany; pow. drogi dojazdowej i placu manewrowego - 421 m2; pow. parkingu 220 m2, - /Rzeka Kamieni/: swobodna kompozycja głazów, kamieni i rzeźb na przygotowanym podłożu gruntowym i poprzerastanych niską zielenią; wym. /Rzeki Kamieni/: długość ok. 72 m, szerokość 5 m; wzdłuż /Rzeki Kamieni/ zaprojektowano pas pochylni i schodów o szerokości 1 m; ogólna powierzchnia ścieżek, placyków i schodów - 1300m2; powierzchnia /Rzeki Kamieni/ - 342 m2 - molo: zaprojektowane w kształcie półksiężyca; molo łączyć się będzie z plażą szerokimi schodami wybrukowanymi kostką granitową; pow. molo - 280 m2. Podstawą konstrukcji będzie ruszt żelbetonowy wsparty na palach żelbetonowych. Na molo dostać się będzie można dwoma biegami schodów o szer. 2 m. Wymiary molo to: długość - 35 m, szerokość 14,2 - 9,76, odległość od linii brzegowej najdalej wysuniętego punktu - 19 m. Wysokość pokładu nad lustrem wody - około 1,0 m. Teren zostanie wyposażony w instalację elektryczną. Oświetlenie terenu i molo stanowić będą latarnie o wys. Około 3,5 m (27 szt.) oraz punkty oświetleniowe (40 szt.). Miechucino, brzeg jez. Wielkiego Całkowita pow. terenu objętego zagospodarowaniem - 1,5 ha. Projektowane elementy zagospodarowania: chodniki i ścieżki, place utwardzone, schody terenowe, miejsca parkingowe, 2 miejsca plażowania. Drogę manewrową parkingu z kostki betonowej zaprojektowano jako jednokierunkową o szerokości 3,5 m z wjazdem i wyjazdem na drogę powiatową 1916G. Miejsca postojowe o długości 5 m usytuowano pod kątem 45 stopni w stosunku do krawędzi jezdni. Ścieżki i drogę dojazdowa zaprojektowano z kruszywa łamanego, schody i place z kostki betonowej. Zaprojektowano również powierzchniowe odwodnienie nawierzchni, nadając jej odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne. Amfiteatr tworzyć będą murki oporowe z siedziskami zlokalizowanymi na skarpie wraz z boiskiem, do którego skarpa przylega. Zaprojektowano obiekty małej architektury: murki oporowe (betonowe, zbrojone prętami), murki oporowe z siedziskami (betonowe, zbrojone prętami, siedziska z desek o przekroju 30x5 cm i długości do 30 cm), schody terenowe (z obrzeży chodnikowych, wypełnionych kostką betonową fazowana 20x10x6 cm lub betonowymi płytami chodnikowymi), barierki przy schodach amfiteatru (stalowe, przekrój 70 i 45mm), inne barierki (stalowe, przekrój 45 mm, wysokość 90 cm), stalowe ogrodzenie placów zabaw, urządzenia zabawowe, ławki - przy ciągach pieszych (13 szt.) i na placach zabaw, kłody - siedziska - 4 szt., kosze na śmieci - 2 rodzaje, stojaki dla rowerów - 3 szt., oświetlenie lampami parkowymi. Projekt obejmuje również nasadzenie roślinności. Zgodnie z projektami budowlanymi dołączonymi do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 95.000,00 zł, (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu stwierdzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: kserokopie dokumentów nie zawierają potwierdzenia za zgodność z oryginałem każdej strony dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wypełnić Załącznik nr 1 - przedmiary robót - wypełnić przedmiary robót i załączyć jako Załącznik nr 15 - dowód wniesienia wadium - załączyć jako Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 3 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - załączyć jako Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 5 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 6 - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełnić Załącznik nr 7 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 tiret 6 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt 1 jako załączniki nr 3, nr 5 i nr 6,dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -- oświadczenie o posiadaniu pracowników pozwalających na realizację zamówienia w tym, co najmniej 1-go pracownika z 4-letnim doświadczeniem z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - wypełnić Załącznik nr 8, - oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę narzędzi i urządzeń pozwalających na realizację zamówienia - wypełnić Załącznik nr 9 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, (minimum 1 robota) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załączyć jako Załącznik nr 10 - w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część robót przy pomocy podwykonawców Zamawiający wymaga określenia tego zakresu robót - wypełnić Załącznik nr 11 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe za 2008 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku, gdy termin badania sprawozdania finansowego zgodnie z art. 64 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości upływa 30.06.2009r. dopuszcza się złożenie zeznania o wysokości osiągniętego dochodu lub poniesionej straty przez podatnika podatku dochodowego za 2008 rok albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załączyć jako Załącznik nr 12. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załączyć jako Załącznik nr 13 Dokumenty wymienione w punkcie IX pkt. 1, 2, 3, 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/ (każda strona)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach