Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. „Poprawa warunków i bezpieczeństwa ruchu drogowego na dojazdach do drogowego przejścia granicznego w m. Korczowa wraz z systemem wspomagającym zarządzanie ruchem”.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Legionów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 534 071 , fax. 017 8623915, 8537395
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
    ul. Legionów 20
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 534 071, fax. 017 8623915, 8537395
    REGON: 1751157500122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. „Poprawa warunków i bezpieczeństwa ruchu drogowego na dojazdach do drogowego przejścia granicznego w m. Korczowa wraz z systemem wspomagającym zarządzanie ruchem”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z budową Systemu Buforowania Pojazdów Ciężarowych (SBPC) przed przejściem granicznym PL/UA w miejscowości Korczowa wraz z elementami Systemu Zarządzania Ruchem (SZR) dla odcinka autostrady A4 od km 660+000P oraz drogi krajowej nr 94 od km 680+700P do przejścia granicznego PL/UA. Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek system SBPC oraz SZR na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Inżyniera i Zamawiającego za zgodność z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje. Budowa systemu realizowana będzie w oparciu o PFU oraz o inne materiały przetargowe dołączone do dokumentacji przetargowej. Wybudowanemu systemowi buforowania pojazdów ciężarowych wraz z elementami systemu zarządzania ruchem podlegać będzie przejście graniczne PL/UA w miejscowości Korczowa w obszarze odcinków autostrady A4 i drogi krajowej nr 94 obsługujących to przejście. Planowana inwestycja ma na celu niedopuszczenie do tworzenia się na drodze krajowej nr 94 kolejki pojazdów ciężarowych oczekujących na odprawę celną na przejściu granicznym PL/UA w miejscowości Korczowa. Do buforowania kolejki wykorzystane zostaną parkingi zlokalizowane na terenie MOP Hruszowice w ciągu autostrady A4 oraz w miejscowości Młyny w ciągu drogi krajowej nr 94. Praca systemu nadzorowane będzie przez Straż Graniczną. System obsługiwany i utrzymywany będzie przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie. Planowana inwestycja znajduje się w województwie podkarpackim, powiecie jarosławskim, gminie Radymno. Zakres/obszar Inwestycji:  dla odcinka autostrady A4 od km 660+000P do przejścia granicznego PL/UA,  dla drogi krajowej nr 94 od km 680+700P do przejścia granicznego PL/UA,  obiekty na MOP Hruszowice,  obiekty na parkingu w Młynach,  pomieszczenia operatorskie PID w siedzibie GDDKiA Oddział w Rzeszowie,  pomieszczenia operatorskie w siedzibie SG na przejściu PL/UA w Korczowej. System Buforowania Pojazdów Ciężarowych wraz z elementami Systemu Zarządzania Ruchem dla przejścia granicznego PL/UA w miejscowości Korczowa należy wykonać w oparciu o dołączony do PFU (Załącznik nr 2) projekt koncepcyjny systemu, pn.: „System buforowania pojazdów ciężarowych wraz z elementami systemu zarządzania ruchem dla przejścia granicznego PL/UA w miejscowości Korczowa w obszarze odcinków autostrady A4 i drogi krajowej nr 94”, edycja 04.2017, wykonaną przez HLD TRAFFIC & DROG-MAT na zlecenie Zamawiającego, a także w oparciu o dodatkowe szczegółowe ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji projektu wykonawczego. Zatwierdzone przedmiotową koncepcją przez Zamawiającego rozwiązania należy przyjąć jako wymagane i wyjściowe do dalszych prac projektowych i poszczególnych etapów realizacji systemu. Zakres zamówienia ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmuje w szczególności:  sporządzenie projektu wykonawczego lub projektów budowlano-wykonawczych i uzyskanie dla tej dokumentacji projektowej odpowiednich wynikających z obwiązujących przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie odpowiedniej decyzji lub dokonanie zgłoszenia umożliwiających wykonanie robót. Możliwe jest przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji z podziałem na poszczególne jej etapy oraz branże, tj. projekt budowalno-wykonawczy, technologiczno-systemowy z dokumentacją materiałową itp. dla zasilania elektrycznego, łączności światłowodowej, urządzeń systemu, oprogramowania systemu zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym podczas realizacji Inwestycji,  sporządzenie i zatwierdzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB;  obsługę geodezyjną oraz geologiczno-inżynierską;  opracowanie i zatwierdzenie projektów czasowej organizacji ruchu na czas robót,  wyniesienie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót,  wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i teletechnicznych na podstawie zatwierdzonych projektów;  testy FAT oraz SAT urządzeń systemu,  wykonanie, dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń systemu,  wykonanie prac i dostaw informatycznych na podstawie powyższych zatwierdzonych projektów,  przeprowadzenie wymaganych prób i walidacja działania systemu,  przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem systemu do użytkowania;  geodezyjną inwentaryzację powykonawczą;  projektową dokumentację powykonawczą;  wykonanie w trzech językach i rozdystrybuowanie materiałów promocyjnych i instruktarzowych dla użytkowników systemu, W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się:  treścią koncepcji systemu zgodnie z załącznikiem nr 2 do PFU,  wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych,  wynikami opracowań własnych,  zapisami programu funkcjonalno-użytkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 167.000,00 PLN (słownie złotych: sto sześćdziesiąt siedem tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3). 8. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 4 składa każdy z Wykonawców. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.4) i III.5), przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1), natomiast dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.4) składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach