Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo budowlanych w lokalach mieszkalnych (pustostanach) stanowiących własność Gminy Wrocław, położonych przy ul. Krakowskiej 27/9 i ul. Kowalskiej 56/5 we Wrocławiu.

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
    REGON: 20610504000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo budowlanych w lokalach mieszkalnych (pustostanach) stanowiących własność Gminy Wrocław, położonych przy ul. Krakowskiej 27/9 i ul. Kowalskiej 56/5 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych zwanych dalej „Dokumentacjami” z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzenie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę, przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (Etap I) oraz wykonanie robót budowlanych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wynikających z opracowanych Dokumentacji projektowej zwanych dalej ,,Robotami budowlanymi” w lokalach mieszkalnych (pustostanach) stanowiących własność Gminy Wrocław położonych we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 27/9 i ul. Kowalskiej 56/5 oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczych (Etap II). Zakres robót budowlanych przy ul. Krakowskiej 27/9 obejmuje wykonanie przebudowy i remontu istniejących instalacji gazowej, instalacji zimnej wody, wentylacji i kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem robót budowlanych i elektrycznych oraz wydzieleniem pomieszczenia łazienki lokalu mieszkalnego nr 9 z uwzględnieniem remontu balkonu. Prace remontowe i modernizacyjne nie mogą ingerować w konstrukcję oraz w architekturę budynku. W fazie projektowej i wykonawczej, zamawiający przewiduje zmianę struktury mieszkania przez wydzielenie pomieszczenia łazienki z przedpokoju i uaktualnienie parametrów powierzchniowo – kubaturowych co do formy obecnej. Zakres robót budowlanych przy ul. Kowalskiej 56/5 obejmuje wykonanie: wentylacji lokalu, budowy instalacji centralnego ogrzewania, przebudowy instalacji gazowej, instalacji zimnej wody i kanalizacji sanitarnej oraz wykonaniu robót remontowych budowlanych i instalacji elektrycznej w lokalu. W fazie projektowej i wykonawczej, zamawiający nie przewiduje zmiany struktury mieszkania od formy obecnej. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.00.00.00–7, 71.00.00.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9. 4. Zamówienie zostało podzielone na dwa następujące etapy: 1) Etap I – obejmuje opracowanie osobno dla każdego adresu kompleksowej Dokumentacji z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzenia projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę, przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego; 2) Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wynikających z opracowanej Dokumentacji projektowej oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej dla każdego adresu oddzielnie. 5. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy z załącznikami – załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy robotników budowlanych wykonujących prace demontażowe, montażowe, a także prace porządkowe wskazane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 7. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. w oświadczeniu własnym Wykonawcy). 8. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z ofertą Wykonawcy w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy w tym: Etap I - 4 miesiące od dnia podpisania umowy, Etap II - 60 dni od dnia przekazania Zamawiającemu dokumentacji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na roboty budowlane zgodnie z harmonogramem wykonania robót budowlanych, nie później niż w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w rozdz. VII SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wzór zał. nr 2a, b do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej. 4. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej. 5. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (wzór zał. nr 6a, 6b do SIWZ), lub inny stosowny dokument w tym zakresie, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, z którego wynikać będzie jednoznacznie: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej www.wm.wroc.pl informacji, o której mowa w rozdz. XIII pkt 6 SIWZ, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach