Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z uporządkowaniem przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Ludźmierz.

Gmina Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Bulwarowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 263 22 13 , fax. 182 662 152
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Targ
    ul. Bulwarowa 9
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 263 22 13, fax. 182 662 152
    REGON: 49189257000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowytarg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z uporządkowaniem przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Ludźmierz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z uporządkowaniem przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Ludźmierz w zakresie: 1) Wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym uporządkowania przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Ludźmierz wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji. 2) Wykonanie wszystkich robót budowlanych dotyczących uporządkowania przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Ludźmierz na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, obejmujących: Przygotowanie terenu pod budowę - 3.550 m2, Roboty ziemne i podbudowy - 3.550 m2, Wykonanie chodników - 3.550 m2, Sieć kanalizacji deszczowej - 200 mb, Zagospodarowanie terenów zielonych - 2 000 m2, Ławki parkowe - dostawa i montaż - 10 szt., Kosze metalowe - dostawa i montaż - 5 szt., Pergola z aluminium - dostawa i montaż - 10 szt., Kompletny system siłowni terenowej - dostawa i montaż - 1 kpl., Scena terenowa zadaszona - dostawa i montaż - 1 szt., Trybuny terenowe składane - dostawa i montaż - 1 kpl., Oświetlenie parku, terenu zielonego na słupach stalowych - zestaw solarny - 15 szt. Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z ofertą (wyłącznie w sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 upzp. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a upzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale 19 pkt.1 SIWZ w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach