Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu na potrzeby polany rekreacyjnej w ramach rewitalizacji dzielnic Witomino Radiostacja w Gdyni.

LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 81-346 Gdynia, ul. Stefana Żeromskiego 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH
    ul. Stefana Żeromskiego 31
    81-346 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 363799128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gdynia.pl/bip/lis

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu na potrzeby polany rekreacyjnej w ramach rewitalizacji dzielnic Witomino Radiostacja w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu na potrzeby polany rekreacyjnej wraz z budową obiektów małej architektury i rozbiórką istniejących utwardzeń terenu i infrastruktury technicznej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do Umowy) i niniejszą Umową. 5.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:5.2.1. sporządzenie projektu budowlanego oraz dokumentacji wykonawczej;5.2.2. uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień;5.2.3. dokonanie zgłoszenia organowi administracji architektoniczno–budowlanej zamiaru wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę i uzyskanie zaświadczenia od tut. organu o nie wniesieniu sprzeciwu; 5.2.4. pełnienie nadzoru autorskiego,5.2.5. rozbiórkę istniejących utwardzeń nawierzchni (powierzchnia ok. 250 m2)5.2.6. rozbiórkę istniejących słupów oświetleniowych (4 sztuki)5.2.7. rozbiórkę fundamentów o wymiarach 10 m x 7,5 m5.2.8. rozbiórkę murku (fundamentu pod ogrodzenie) o dł. 145 m5.2.9. wykonanie ścieżek pieszych i dojść5.2.10. wytyczenie miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych5.2.11. wykonanie strefy siedzisk5.2.12. wykonanie strefy zabaw dla dzieci starszych i młodszych5.2.13. wykonanie strefy street workout5.2.14. wykonanie ogrodzonego wybiegu dla psów5.2.15. nasadzenia i trawniki (jako uzupełnienia w miejscach przedeptów i ubytków po prowadzonych robotach budowlanych)5.2.16. małą architekturę5.2.17. wykonanie oświetlenia terenu5.2.18. przygotowanie dokumentów związanych z zawiadomieniem organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu), wykonanie dokumentacji powykonawczej,5.2.19. dostawę i montaż tablic informacyjnych.5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w całej dokumentacji postępowania przede wszystkim w załączniku nr 10 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany OPZ).Na dokumentację postępowania składają się również wszelkie ewentualne zmiany SWZ i załączników oraz odpowiedzi na pytania dokonane na etapie postępowania.5.4. Zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji postępowania, w szczególności w załączniku nr 9 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w załączniku nr 10 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.5.6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonaną dokumentację projektową i zrealizowane roboty budowlane na okres zadeklarowany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, który będzie liczony od dnia ostatecznego odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na nasadzoną zieleń na okres 1 roku od dnia ostatecznego odbioru końcowego.5.7. Zamawiający nie stawia wymagań odnośnie zatrudnienia osób zgodnie z 96 ust. 2 pkt 2 uPzp.5.8. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Osobami objętymi tym obowiązkiem są pracownicy fizyczni wykonujący prace ogólnobudowlane w zakresie robót z branży ogólnobudowlanej, zgodnie z definicją robót budowlanych określoną w art. 3 ust. 7 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, w zakresie zagospodarowania terenu, w szczególności takie jak roboty ziemne, montażowe, układanie nawierzchni, nasadzenia zieleni.Przedmiotowe wymaganie dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców.5.9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.8., uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 9 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.5.10. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopię polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej powyższe, w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w całym okresie trwania umowy do przedkładania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających aktualność posiadanego ubezpieczenia OC w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni robocze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.9.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:9.3.1. pieniądzu;9.3.2. gwarancjach bankowych;9.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;9.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Laboratorium Innowacji Społecznych w banku PKO BP S.A. numer rachunku 84 1020 1811 0000 0102 0309 7094 z podaniem tytułu: „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu na potrzeby polany rekreacyjnej w ramach rewitalizacji dzielnic Witomino Radiostacja w Gdyni”. Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.9.5. Za wniesienie wadium w terminie, w formie pieniężnej, Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.9.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 9.3.2-9.3.4: musi wskazywać jako beneficjenta Laboratorium Innowacji Społecznych jednostkę budżetową Gminy Miasta Gdyni. musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela).9.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).9.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:16.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie:1) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 uPzp,2) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, dalej ustawa) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie uPzp wyklucza się Wykonawcę:a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.16.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 uPzp, w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali, zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończyli: jedno zadanie obejmujące swoim zakresem co najmniej zagospodarowanie terenu rekreacyjnego* o powierzchni nie mniejszej niż1000 m².* Za teren rekreacyjny Zamawiający uznaje teren, na którym wykonano co najmniej następujące elementy: nawierzchnię sportową (np. boiska, bieżnie, ścieżki rowerowe, tory do jazdy na rolkach, deskorolkach, wrotkach etc.) lub nawierzchnię bezpieczną (np. place zabaw) elementy placów zabaw, siłowni zewnętrznych, crossfit, etc.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.2) dysponują osobą, którą skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia, z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń**, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała co najmniej jeden projekt budowlany, którego przedmiotem było przynajmniej zagospodarowanie terenu rekreacyjnego* o powierzchni nie mniejszej niż 500 m².Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.**Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).Użyte w niniejszej SWZ definicje należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach