Przetargi.pl
Strefy Aktywności Społecznej – zagospodarowanie przestrzeni publicznej stawu i parku w miejscowości Gałąźnia Wielka

GMINA KOŁCZYGŁOWY ogłasza przetarg

  • Adres: 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598213909 , fax. 598213597
  • Data zamieszczenia: 2023-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOŁCZYGŁOWY
    ul. Słupska 56
    77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 598213909, fax. 598213597
    REGON: 770979513
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Strefy Aktywności Społecznej – zagospodarowanie przestrzeni publicznej stawu i parku w miejscowości Gałąźnia Wielka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1: Zagospodarowanie terenu parku w miejscowości Gałąźnia Wielka 1. Przedmiotem zamówienia dla Części 1 jest realizacja robót budowlanych związanych z zagospodarowanie terenu parku w miejscowości Gałąźnia Wielka. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:a) roboty ziemne przygotowawcze i pomiarowe,b) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej płukanej – 198,31 m2,c) wykonanie nawierzchni piaskowych pod elementy placu zabaw,d) wykonanie nawierzchni trawiastych (nowych trawników) – 620,00 m2,e) dostawa i montaż elementów placu zabaw (zjazd linowy) – 1 szt.,f) dostawa i montaż elementów małej architektury publicznej (pergole, ławki betonowo – drewniane z oparciem, kosze betonowe, donice betonowe, stojak na rowery),g) wykonanie nasadzeń roślinności ozdobnej – 40 szt.h) demontaż, transport i ponowny montaż urządzeń rekreacyjnych z terenu oddalonego o ok. 0,5 km na miejsce realizacji inwestycji – 7 szt.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiarze robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ oraz STWiORE. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.2. Wykonawca staraniem własnym lub na koszt własny dokona badań nośności i zagęszczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie utwardzone i przedstawi uzyskane wyniki Inspektorowi Nadzoru oraz Zamawiającemu w celu akceptacji i potwierdzenia ich zgodności z warunkami wskazanymi dla tego zakresu w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wskazane powyżej badania należy wykonać np. płytą dynamiczną.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowalnych wykona i zamontuje tablicę informacyjną opracowaną w oparciu o Załącznik Nr 6 do Uchwały nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego (M.P. poz. 662, 1011, 1046, 1144, z 2021 r. poz. 26, 108, 287). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt graficzny powyższej tablicy informacyjnej w celu uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego i potwierdzenia zgodności z wytycznymi, o których mowa powyżej. Przed montażem tablicy informacyjnej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym miejsce jej posadowienia.4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: 1) dla Części nr 1 okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji dla Części nr 1 stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Rozwiązania równoważne:a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.b) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.): roboty ziemne, wykonanie prac budowlanych związanych z układaniem nawierzchni, prace związane z montażem urządzeń, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.Część nr 2 – Zagospodarowanie terenu stawu w miejscowości Gałąźnia Wielka1. Przedmiotem zamówienia dla Części 2 jest realizacja robót budowlanych związanych z zagospodarowanie terenu stawu w miejscowości Gałąźnia Wielka. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:a) roboty ziemne przygotowawcze i pomiarowe,b) demontaż istniejących drewnianych elementów wyposażenia terenu – 10 szt.,c) roboty ziemne związane z czyszczeniem dna stawu z profilowaniem skarp brzegowych,d) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej płukanej tj. ciągi piesze i plac utwardzony pod elementy małej architektury – 510,39 m2,e) wykonanie nawierzchni trawiastych (nowych trawników) – 771,98 m2,f) dostawa i montaż elementów małej architektury publicznej (ławki betonowe z oparciem. Ławki betonowe łukowe, ławki betonowe krótkie, donice betonowe łukowe, donice betonowe proste, kosz betonowy, leżaki parkowe, stojak na rowery, stół betonowy do ping – ponga, stół do gier, pergola, huśtawka i lampy solarne),g) demontaż i ponowny montaż istniejącej ławki solarnej,h) wykonanie nasadzeń roślinności ozdobnej – 85 szt.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja projektowa, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiarze robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ oraz STWiORE. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.2. Wykonawca staraniem własnym lub na koszt własny dokona badań nośności i zagęszczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie utwardzone i przedstawi uzyskane wyniki Inspektorowi Nadzoru oraz Zamawiającemu w celu akceptacji i potwierdzenia ich zgodności z warunkami wskazanymi dla tego zakresu w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wskazane powyżej badania należy wykonać np. płytą dynamiczną.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowalnych wykona i zamontuje tablicę informacyjną opracowaną w oparciu o Załącznik Nr 6 do Uchwały nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego (M.P. poz. 662, 1011, 1046, 1144, z 2021 r. poz. 26, 108, 287). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt graficzny powyższej tablicy informacyjnej w celu uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego i potwierdzenia zgodności z wytycznymi, o których mowa powyżej. Przed montażem tablicy informacyjnej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym miejsce jej posadowienia.4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: 1) dla Części nr 2 okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji dla Części nr 2 stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Rozwiązania równoważne:a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.b) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.): roboty ziemne, wykonanie prac budowlanych związanych z układaniem nawierzchni, prace związane z montażem urządzeń, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:dla CZĘŚCI NR 1 oraz dla CZĘŚCI NR 21) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie posiadania doświadczenia zawodowego: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie miejsc do celów rekreacyjno-sportowych, np.: boisk, placów zabaw, małej architektury, terenów zielonych o wartości niemniejszej niż 100 000,00 zł brutto,b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:- jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach