Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Jazowsko”

Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4445558 , fax. 0-18 4445558 wew. 9
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku
    Łącko 755
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4445558, fax. 0-18 4445558 wew. 9
    REGON: 49193609500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Jazowsko”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Jazowsko” współfinansowanego z Regionalnego Programu Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – spr. 2) W ramach zadania Zamawiający zleci Wykonawcy zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania wskazanego w pkt. 1 niniejszego Rozdziału w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), pozwolenia na użytkowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej jako „PFU” lub „PF-U” stanowiącego integralną część opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do specyfikacji). 3) Prace/roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia, będą realizowane w 2 (dwóch) etapach: Etap I obejmuje m.in.: a) wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz na zasadach i warunkach określonych we Wzorze umowy (załącznik nr 7 do specyfikacji) i przedłożenie tejże Dokumentacji Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę. Etap II obejmuje m.in.: a) roboty rozbiórkowe: rozebranie ogrodzenia z wywozem i utylizacją materiału, rozebranie cokołów betonowych ogrodzenia z ich wywozem i utylizacją, b) kompleksowe wykonanie – zgodnie z PF-U, opracowaną Dokumentacją Projektową i uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę / treścią zgłoszenia zamiaru wykonywania robót – Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w tym m.in. następujących prac/robót budowlanych: - robót ziemnych i przygotowawczych: wykonanie pomiarów przy wykopach fundamentowych, usunięcie warstwy ziemi, wykopy oraz przekopy, roboty ziemne, zasypanie. - robót fundamentowych: wykonanie podkładów betonowych, stop fundamentowych żelbetowych, belek i podciągów, słupów żelbetowych w deskowaniu, mocowanie elementów, wykonanie podkładów żwirowo-piaskowych, zagęszczenia nasypów, wykonanie podkładów, płyt fundamentowych żelbetowych, izolacji przeciwwilgociowej, zbrojenia konstrukcji żelbetowych. - konstrukcji stalowej wiaty (wymiary wewnętrzne: długość 21,25m, szerokość 5,25m), wykonanie rusztowania zewnętrznego rurowego, montaż hali typu lekkiego, malowanie; - poszycia ścian i dachu wiaty, przegrody z siatki: pokrycie ścian blachami trapezowymi, pokrycie dachu blachami trapezowymi, ułożenie gąsiorów, przegrody z siatki. - instalacji elektrycznej, rozdzielni: kopanie rowów dla kabli, nasypanie warstwy piasku, montaż rur winidurowych i przewodów kablowych wciąganych do rur, układanie kabli, zasypanie rowów, montaż skrzynek i rozdzielni, montaż wyposażenia rozdzielni, podłączenie przewodów, próby i sprawdzenia. - instalacji elektrycznej, zasilania i oświetlenia: montaż rur winidurowych układanych na drewnie i konstrukcji metalowej, montaż przewodów kabelkowych, odgałęźników bryzgoszczelnych, łącznika nt. na przygotowanym podłożu, gniazda instalacyjnego wtyczkowego i opraw zawieszanych, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego. - montaż oświetlenia kablowego: roboty pomiarowe, kopanie rowów dla kabli, nasypanie warstwy piasku, ułożenie rur osłonowych, uszczelnienie przepustu, układanie bednarki, układanie kabli, zasypywanie rowów, montaż i stawianie słupów oświetleniowych, opraw oświetlenia zewnętrznego, tabliczek bezpiecznikowych, pomiary geodezyjne i powykonawcze, badania i pomiary instalacji. - przyłącza wodociągowego: roboty ziemne koparkami, wykonanie podłoża z kruszywa, przyłącza wodociągowego, połączenie rur, wykonanie badania wody, montaż rur ochronnych, montaż zasuw żeliwnych kołnierzowych, próba szczelności sieci, oznakowanie trasy wodociągu, zasypanie wykopów. - ogrodzenia obiektu: montaż cokołów betonowych, montaż ogrodzenia panelowego, montaż bramy. - utwardzenie placu: roboty przygotowawcze (pomiarowe, wytyczenie trasy dróg) roboty ziemne (prace koparkami, wykonanie koryta, zasypanie fundamentów, rowów, wykopów), utwardzenie powierzchni wg parametru KR4. - kanału deszczowego: wykonanie podłoża i obsypki, montaż przykanalików z rur, studzienek ściekowych z gotowych elementów, kanałów z rur, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych, wykonanie korytka ściekowego, montaż separatora; - podbudowy: wykonanie warstwy ulepszonego podłoża, warstwy mrozochronnej, podbudowy zasadniczej. - krawężników: wykonanie rowków i ław pod krawężniki, krawężników, ław pod ścieki, ścieków ulicznych z kostki betonowej. - nawierzchni: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm (921 m2). - robót wykończeniowych: plantowanie, humusowanie; - przebudowa drogi dojazdowej: roboty przygotowawcze (pomiarowe), roboty ziemne (koparkami, wykonanie koryt), wykonanie podbudowy (warstwa ulepszonego podłoża warstwa mrozochłonna, warstwa podbudowy zasadniczej, wykonanie jezdni (nawierzchnia z betonu 180 m², wykonanie pobocza (z kruszyw łamanych o zagęszczeniu 10 cm). - monitoring placu (5 kamer + rejestrator) - wykonanie monitoringu spełniającego wymogi określone w art. 25 ust. 6d i 6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) - miejsca naprawy i składowania - garażu typu blaszak ( 1 szt.), tj: obiekt budowlany stalowy, z pełnymi ścianami z blachy trapezowej, bramą otwieraną, zamykaną na klucz, dachem dwuspadowym, symetrycznym o nachyleniu 30º. Wymiary 4,0 x 7,0 m, wysokość kalenicy 4,0 m, wysokość do okapu 2,49 m. Wewnątrz i na zewnątrz należy zainstalować gniazda 230 V, oświetlenie. Konstrukcję należy uziemić. Powierzchnia zabudowy – 28,0 m², Powierzchnia użytkowa – 25,21 m². Kubatura – 96 m³. - stróżówki (1 szt.) – o wymiarach min. 2,6 x 2,6 m, wysokość 2,5 m. Obiekt o konstrukcji stalowej, kontener, ściany ocieplane o budowie z płyt warstwowych gr. 12 cm, dach płaski lub spadowy. W ścianach otwory okienne i drzwi wejściowe. Wentylacja grawitacyjna, ogrzewanie elektryczne. Wewnątrz: wymuszona wentylacja, TB, zabezpieczenie różnicowo-prądowe i zwarciowe – co najmniej 3x2 GN 230 V, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne. - wykonanie ścieżki edukacyjnej składającej się z tablic o powierzchni min. 2 m² ( o wymiarach 1mx2m ) zawierających dane dotyczące następującej tematyki: Tablica nr 1 Charakterystyka odpadów powstających na terenie gminy Tablica nr 2 Zagrożenia wynikające z niewłaściwego postępowania z odpadami Tablica nr 3 Zapobieganie i minimalizacja wytwarzania odpadów Tablica nr 4 Systemy gospodarowania odpadami Tablica nr 5 Systemy gospodarowania odpadami cd: Sortowanie odpadów (systemy, przykładowe instalacje). Miejsce montażu tablic należy uzgodnić z Zmawiającym. Konstrukcja tablic winna umożliwiać zmianę lokalizacji części tablic z tekstem (przy zmianie kolejności ustawienia kontenerów). Konstrukcja nośna dla tablic winna być wykonana z rury stalowej o średnicy 48,3 mm i grubości ścianki 3,2 mm. Blacha z informacjami grubości 1 mm o wymiarach 50 x 70 cm. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo - ściernej a następnie malowane. - wszelkich innych prac/robót budowlanych jakie okażą się konieczne dla należytej realizacji zamówienia. c) udzielenie rękojmi i gwarancji na zrealizowane w ramach zamówienia: Dokumentację Projektową oraz prace/roboty budowlane i urządzenia; d) pełnienie nadzoru autorskiego (szczegółowy zakres obowiązków zawarty jest w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji); e) po zakończeniu realizacji robót budowlanych: - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej; - złożenie w imieniu Zamawiającego (w oparciu o stosowne pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy) do właściwego organu nadzoru budowlanego kompletnego (tj. zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki) wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego obiektu/zawiadomienia o zakończeniu budowy; - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego obiektu/ dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 4) Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia obejmujący roboty budowlane wykonawca udzielił min. 5-letniej gwarancji jakości i min. 5-letniej rękojmi licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, a na zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia wg gwarancji producenta, nie krócej jednak niż 24 miesiące. 5) Zamawiający nie przewiduje dla Wykonawców zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: a) dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. b) szczegółowe zapoznanie się z PFU. c) zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 7) Zakres robót budowlanych mieści się w granicach nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 593/3 w obrębie ewidencyjnym Jazowsko, gm. Łącko. 8) Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomością na cele budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). ) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Łącki Bank Spółdzielczy, Nr rachunku: Łącki Bank Spółdzielczy nr 93 8805 0009 0000 3261 2000 0060 z dopiskiem: Wadium - Budowa PSZOK w miejscowości Jazowsko - postępowanie nr ZGK.271.2.2020”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego. 5) Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego: a) gwarancje oraz poręczenia muszą mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w pkt 2 lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres; b) gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Gminę Łącko – Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku, w treści tych gwarancji oraz poręczeń nie mogą znaleźć się żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji; c) gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego; d) gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków. 6) Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie wg zasad określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP), - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA PUBLIKACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach