Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska – Świdnicka – Noworudzka – 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim”

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58300 Wałbrzych, ul. Matejki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1
    58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
    REGON: 89105084100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska – Świdnicka – Noworudzka – 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót związanych realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie gminy Walim”, w następującym zakresie: 1. ROBOTY ROZLICZANE RYCZAŁTEM (usunięcie wad konstrukcji drogi) a) Miasto Wałbrzych: 1. naprawa spękań poprzecznych warstwy wiążącej - 146,75 m2; 2. naprawa spękań podłużnych warstwy wiążącej: - szerokość naprawy 1,0 m - 623,00 m2; - szerokość naprawy 1,5 m - 340,50 m2; - szerokość naprawy 2,0 m - 106,00 m2; b) Gmina Walim: 1. naprawa spękań poprzecznych warstwy wiążącej - 220,50 m2; 2. naprawa spękań podłużnych warstwy wiążącej: - szerokość naprawy 0,5 m - 175,50 m2; - szerokość naprawy 1,0 m - 395,00 m2; 2. ROBOTY ROZLICZANE KOSZTORYSEM a) Miasto Wałbrzych: ROBOTY DROGOWE - wykonanie warstwy ścieralnej (SMA 8S) PMB 45/80 -55 gr. 4 cm wraz ze skropieniem, Km 0+000 - 1+772, szer. 7,0 m - 12.264 m2; - wykonanie pobocza drogi szer. 1,5 m z górną warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 6 cm wraz ze spulchnieniem dolnej warstwy: Km 0+074 – 0+660 str. L, Km 0+120 – 0+660 str. P, Km 1+410 – 1+772 str. L+P - 2.187 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej na zjazdach (AC 8S) gr. 3 cm z zagęszczeniem i wyrównaniem podbudowy pod zjazdami: Km 0+200 str. L+P, Km 0+385 str. P, Km 0+610 str. L, Km 0+735 str. L, Km 0+720 str. P, Km 0+950 str. L, Km 1+061 str. P, Km 1+072 str P, Km 1+098 str. P, Km 1+112 str. L, Km 1+141 str. P, Km 1+165 str. P, Km 1+193 str. P, Km 1+151 str. L, Km 1+157 str. L, Km 1+204 str. L, Km 1+231 str. L, Km 1+235 str. L, Km 1+259 str. L, Km 1+281 str. L, Km 1+307 str. L, Km 1+314 str. P, Km 1+341 str. P, Km 1+348 str. L, Km 1+372 str. L, Km 1+419 str. L, Km 1+515 str. L, Km 1+546 str. P, Km 1+650 str. L, Km 1+651 str. P - 1.519 m2; ROBOTY BRD - wykonanie barier energochłonnych Km 0+050,65 – 0+098,65 str. L - 48,0 m; - ustawienie barier U-11a z rur stalowych ocynkowanych - 40 m; - montaż wiat przystankowych 3-modułowych o dł. w świetle podstawy 4-4,2 m szer. wiaty max 1,0 m - 2 szt.; CIĄG PIESZO-ROWEROWY - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 4,2 m, Km 1+345 – 1+415 str. P - 294 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 1+345 – 1+415 str. P - 80 m; - wykonanie warstwy ścieralnej AC 8S 50/70 gr. 3 cm, szer. 2,2 m, Km 0+860 – 1+415 str. P - 1.221 m2; - wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych 60x50 o gr. 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 25 m; SKRZYŻOWANIE ULIC ŚWIDNICKA-NOWORUDZKA-11 LISTOPADA - wykonanie pętli indukcyjnych o długości 11 m każda - 2 szt.; - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki - 80 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej SMA 8S 45/80 – 55 gr. 4 cm wraz ze skropieniem - 80 m2; DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU Oznakowanie pionowe: - usunięcie istniejących znaków - 36 szt.; - usunięcie istniejących słupków - 20 szt.; - przestawienie istniejących znaków - 11 szt.; - przestawienie istniejących słupków - 14 szt.; - ustawienie nowych słupków - 44 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych A 900 z filią odblaskową gen. II - 7 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych B i C 900 z filią odblaskową gen. II - 30 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych D 600/900 z filią odblaskową gen. II - 28 szt.; - zamocowanie drogowskazów E-18a, E-17a, E-13, E-2a - 7 szt.; Oznakowanie poziome grubowarstwowe: - strzałki P8b, P8a, P8f, P8d - 9 szt.; - linia bezwzględnego zatrzymania P-12 0,5 m2/m - 23,5 m; - linia warunkowego zatrzymania P-14 0,375 m2/m - 20 m; - przejście dla pieszych P-10 0,5 m2/m - 180 m; - linia podwójna ciągła P-4 0,24 m2/m - 863 m; - linia ciągła P-2b, P-7b 0,24 m2/m - 1.746 m; - linia ciągła/przerywana P-3a 0,24 m2/m - 150 m; - linia przerywana P-1c, P-7a, P-1e, P-6 0,12 m2/m - 1.069 m; NAPRAWA MURU OPOROWEGO Mur oporowy Km 0+650 str. L: - piaskowanie powierzchni muru - ok. 3,5 m2; - ręczna reprofilacja ubytków w elementach prefabrykowanych zaprawą cementowo-polimerową - ok. 3,5 m2; - wykonanie dwukrotnej powłoki malarskiej akrylowej - ok. 3,5 m2; POZOSTAŁE - ustawienie punktów granicznych - 71 szt.; - wykonanie mapy powykonawczej dla całości zadania; - wymiana uszkodzonych krawężników - ok. 50 m; - wymiana uszkodzonych obrzeży - ok. 30 m; - wprowadzenie Tymczasowej Organizacji Ruchu; - utrzymanie Tymczasowej Organizacji Ruchu. b) Gmina Walim: ROBOTY DROGOWE - wykonanie warstwy ścieralnej (SMA 8S) PMB 45/80 gr. 4 cm wraz ze skropieniem; - jezdnia Km 1+772 – 3+232, szer. 7,0 m - 10.220 m2; - poszerzenie jezdni Km 3+232 – 3+313, szer 7,0 m - 567 m2; - skrzyżowanie z drogą ul. Orkana Km 2+318 str. L - 220 m2; - skrzyżowanie z drogą polną Km 2+318 str. P - 102 m2; - powierzchnia łączna - 11.109,00 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej (AC 11S 35/50) gr. 4 cm, dł. 242 m, szer. 4,5 m na drodze serwisowej - 1.089 m2; - frezowanie starej nawierzchni gr. 4 cm w miejscu poszerzenia jezdni Km 3+232 – 3+313 - 470 m2; - wykonanie pobocza drogi (bez zjazdów) szer. 1,5 m z górną warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 6 cm wraz ze spulchnieniem dolnej warstwy, Km 1+772 – 3+232 str. L+P - 3.450 m2; - wykonanie pobocza drogi szer. 1,5 m z warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 15 cm, Km 3+232 – 3+313 str. L+P - 122 m2; - wykonanie rowu trapezowego o szerokości dna 0,50 m i skarpach 1:1,5, pochylenie podłużne 2% wraz z odspojeniem skał w wykopach i przekopach kat. gr. VII, wykop o ścianach pionowych - 420 m3; - wykonanie warstwy ścieralnej na zjazdach (AC 8S) gr. 3 cm z zagęszczeniem i wyrównaniem podbudowy pod zjazdami: Km 1+792 str. L+P, Km 1+884 str. L, Km 1+925 str. L, Km 1+954 str. L, Km 2+050 str. L, Km 2+076 str. L+P, Km 2+131 str. L, Km 2+337 str. P, Km 2+434 str. P, Km 2+452 str. P, Km 2+560 str. P, Km 2+822 str. P, Km 2+906 str. P, Km 3+076 str. P - 724 m2; - skrzyżowanie ul. Strzegomskiej z ul. Orkana Km 2+318 str. L: - frezowanie starej nawierzchni bitumicznej gr. 20 cm - 220 m2; - wykonanie koryta gr. 65 cm - 220 m2; - podbudowa pomocnicza przy użyciu spoiw klasa C1,5-2,0 gr. 40 cm - 220 m2; - podbudowa zasadnicza MCE gr. 15 cm - 220 m2; - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15 - 12 m; - warstwa wiążąca (AC 16W) 35/50 gr. 6 cm - 220 m2; - skrzyżowanie ul. Strzegomskiej z drogą powiatową gruntową Km 2+318 str. P; - wykonanie koryta gr. 50 cm - 130 m2; - podbudowa pomocnicza przy użyciu spoiw klasa C1,5-2,0 gr. 25 cm - 130 m2; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 20 cm - 120 m2; - warstwa wiążąca (AC 16W) 35/50 gr. 6 cm - 105 m2; - naprawa drogi powiatowej gruntowej (profilowanie z zagęszczeniem) dł. 440m, szer. 3,5 m - 1.540 m2; ROBOTY BRD - wykonanie barier energochłonnych: Km 2+235,06 – 2+284,47 str. L, Km 2+234,72 – 2+284,67 str. P - 99,36 m; - ustawienie barier U-11a z rur stalowych ocynkowanych - 40 m; CIĄG PIESZO-ROWEROWY - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15, Km 2+310 – 2+340 str. P - 35 m; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 4,2 m, Km 2+310 – 2+340 str. P - 126 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 2+310 – 2+340 str. P - 35 m; - wykonanie warstwy ścieralnej AC 8S 50/70 gr. 3 cm, szer. 4,2 m, Km 2+310 – 2+340 str. P - 66 m2; - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na chodniku szer. 2 ,0 m na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm, Km 2+310 – 2+340 - 54,4 m2; - ułożenie płytek fakturowych żółtych szer. 0,7 m po obu stronach jezdni - 5,6 m; CIĄG PIESZY (CHODNIK) - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15, Km 2+330 – 2+340 str. L - 15 m; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 2 m, Km 2+330 – 2+340 str. L - 25 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 2+330 – 2+340 str. L - 15 m; - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na chodniku szer. 2 ,0 m na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm, Km 2+330 – 2+340 - 22 m2; DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU Oznakowanie pionowe: - usunięcie istniejących znaków - 16 szt.; - usunięcie istniejących słupków - 10 szt.; - przestawienie istniejących znaków - 13 szt.; - przestawienie istniejących słupków - 12 szt.; - ustawienie nowych słupków - 36 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych A 900 z filią odblaskową gen. II - 12 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych B i C 900 z filią odblaskową gen. II - 17 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych D 600/900 z filią odblaskową gen. II - 18 szt.; - zamocowanie drogowskazów E-18a, E-17a, E-13, E-2a - 12 szt.; Oznakowanie poziome grubowarstwowe: - linia warunkowego zatrzymania P-14 0,375 m2/m - 29 m; - przejście dla pieszych P-10 0,5 m2/m - 109 m; - linia podwójna ciągła P-4 0,24 m2/m - 849 m; - linia ciągła P-7b 0,24 m2/m - 2.216 m; - linia ciągła/przerywana P-3a 0,24 m2/m - 176 m; - linia przerywana P-1e, P-6 0,12 m2/m - 503 m; - linia ostrzegawcza P-6 0,08 m2/m - 568 m; - przejazd dla rowerzystów P-11 0,5 m2/m - 4,5 m; POZOSTAŁE - ustawienie punktów granicznych - 31 szt.; - wykonanie mapy powykonawczej dla całości zadania; - wymiana uszkodzonych krawężników - ok. 10 m; - wymiana uszkodzonych obrzeży - ok. 10 m; - wprowadzenie Tymczasowej Organizacji Ruchu; - utrzymanie Tymczasowej Organizacji Ruchu. Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach umowy przedstawiają załączniki do SIWZ – Dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiar - formularz cenowy, opinia Politechniki Wrocławskiej (Raport serii U nr 163/2016 i Raport serii U nr 176/2016), wykaz stwierdzonych spękań z lutego 2017 r., projekt TOR. Technologię wykonania robót w zakresie usunięcia wad konstrukcji drogi określa Wykonawca i przedstawia ją Zamawiającemu na piśmie. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz tabelą wykonanych elementów oraz docelową organizacją ruchu), 2) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej Tymczasowej Organizacji Ruchu, 3) dokumentację tymczasowej organizacji ruchu przygotowuje i uzgadnia Zamawiający. Zamawiający złoży wniosek o zatwierdzenie TOR. Ostateczny projekt zostanie przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. Wykonawca może wprowadzić własną tymczasową organizację ruchu, pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na termin wykonania zamówienia. Podczas prowadzenia TOR oraz w trakcie realizacji robót należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu drogowego i pieszego, dojść i dojazdów do posesji, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych (zapewnienie pomieszczenia dla zorganizowania narad roboczych i rad budowy), 13) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego między innymi: wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z zaznaczeniem na przelewie: „Przetarg – droga wojewódzka nr 379”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Art. 46 ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach