Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE SPORTOWO-REKREACYJNE W MIROSZOWICACH DZ. NR 68 - ETAP I

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE SPORTOWO-REKREACYJNE W MIROSZOWICACH DZ. NR 68 - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia: są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „ Zagospodarowanie terenu na cele sportowo – rekreacyjne w Miroszowicach dz. nr 68”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej gr. 48mm i wymiarach 19,00m x 38,0m wraz z kompletem wyposażenia, powierzchnia 722 m2 ; wykonanie siłowni plenerowej obejmującej montaż 4 urządzeń do ćwiczeń, wykonanie utwardzenia terenu, dojść oraz opaski wokół boiska z kostki betonowej, powierzchnia około 166,4 m2; wykonanie ogrodzenia systemowego z paneli stalowych ocynkowanych o gr. pręta min. 5mm płyty boiska o wysokości h=4,0m, długości 41,2 m oraz wysokości h=2,4 m, długości 79,2 m; dostarczenie i montaż elementów małej architektury: ławka młodzieżowa – 4 szt, kosze na śmieci – 5 szt; regulamin dla całego terenu sportowo -rekreacyjnego – 1 szt. wykonanie trawników dywanowych siewem – pow. ok 1500 m2 wykonanie robót, obejmujących budowę linii kablowej zasilającej wraz z uziemieniem oraz szafką rozdzielczą ZR. W szczególności : - budowę linii kablowej zasilającej szafkę rozdzielczą ZR (dł. 73 m, kabel typu YKYżo 5x10 mm2 od rozłącznika RBK w złączu TAURON z instalacją uziemiającą wykonaną z bednarki FeZn 30x4 (dł. 40 m), - montaż szafki rozdzielczej zgodnej z załączonym schematem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 3. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 4. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres przewidziany do realizacji w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu na cele sportowo-rekreacyjne w Miroszowicach dz. nr 68”, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w pkt 1. W 2016 roku została wykonana wiata parkowo-rekreacyjna wraz z wyposażeniem i utwardzenie, plac zabaw wraz z dojściem. 5. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia : a) w zakresie robót konstrukcyjnych chodników i boiska, b) w zakresie wykonania nawierzchni i boiska, c) w zakresie robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Termin realizacji zamówienia – do 100 dni od dnia przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy planowane jest w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy (szczegóły dotyczące przekazania placu budowy zawiera wzór umowy załączony do SIWZ). Wykonawca może zaoferować termin wykonania krótszy niż 100 dni na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B/ niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach