Gmina Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, Kościuszki 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 717359228 , fax. 717336400
- Data zamieszczenia: 2024-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
Kościuszki 41
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 717359228, fax. 717336400
REGON: 931935046 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska typu orlik w Kadłubie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Część 1 – wykonanie robót budowlanych dla Przedsięwzięcia:Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy przy budynku Centrum Integracji i Innowacji w Kadłubie dz. nr 156/11 obręb Kadłub. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 1 zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do SWZ.Przedmiotem zamówienia w części 2 jest prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Przedsięwzięcia wskazanego w ust. 1. Szczegóły przedsięwzięcia zawiera dokumentacja zamówienia, stanowiące załącznik do SWZ.2)Nadzór inwestorski musi być wykonany zgodnie z polskim prawem budowlanym, w szczególności z art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości:1) Dla części 1 zamówienia 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych 00/100).2) Dla części 2 zamówienia: nie dotyczy.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dla części 1 zamówienia2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1. O udzielenie zamówienia publicznego może się ubiegać Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa, przebudowa, rozbudowa boiskao nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni minimum 1 500 m2,W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki dotyczące doświadczenia określone powyżej Wykonawcy mogą spełniać łącznie.2.4.2. Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami:2.4.2.1. Kierownik Budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki dotyczące osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Wykonawcy mogą spełniać łącznie.Warunki dla części 2 zamówienia3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3.4. zdolności technicznej lub zawodowej:3.4.1. Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami:3.4.1.1. Inspektor nadzoru inwestorskiego (koordynatora) branży konstrukcyjno-budowlanej: osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych);3.4.1.2. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej: osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych);3.4.1.3. Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej: osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej oraz posiadającą, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznychZamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wskazanych w ust. 3.4.1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-31
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda".
Dodano: 2024-06-06 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Niemstowie.
Dodano: 2024-03-06 - „Etap I - Modernizacja - remont obiektu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie w ramach zadania: Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda".
Dodano: 2023-07-26 - „Etap I – Modernizacja - remont obiektu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie w ramach zadania: Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda”.
Dodano: 2023-06-22 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach
Dodano: 2023-05-02 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kaźmierzowie
Dodano: 2020-09-25 - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI CZERNIEC.
Dodano: 2020-06-08 - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI SKŁADOWICE
Dodano: 2020-06-05 - PRZEBUDOWA OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN.
Dodano: 2019-04-25 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W SIEDLCACH
Dodano: 2019-04-15