Przetargi.pl
BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W SIEDLCACH

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W SIEDLCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Siedlcach” na terenie dz. 205/40, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: • wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej gr. 48 mm o wymiarach około 44 x 32 m wraz ze strefą bezpieczeństwa). W przestrzeni płyty boiska mieścić się będą: boisko do piłki ręcznej, dwa boiska do koszykówki, boisko do gry w siatkówkę, kort tenisowy, • wykonanie bieżni lekkoatletycznej czterotorowej do sprintu o szerokość całkowitej 5,00 m i długości bieżni 70,0 m (szerokość 1 toru 1,25 m), • wykonanie bieżni do skoku w dal i trójskoku o nawierzchni poliuretanowej (zeskok o wymiarach 3,12 X 10 m z piasku), rozbieg wymiarach 1,30 m x 35 m + szerokość bieżni do sprintu (łącznie rozbieg - 40 m), • wykonanie odwodnienia boiska wielofunkcyjnego – drenaż - 387 mb, • wykonanie systemowych piłkochwytów wokół płyty boiska wielofunkcyjnego o długości 160 mb wysokości 6 m wraz z furtkami wejściowymi systemowymi o wymiarach w świetle: wysokość: 2,4 m, szerokość:1,50 m 3 szt., • wykonanie panelowego ogrodzenia terenu w granicy działki 205/40 o dł. ok. 230 mb, wysokość 1,5 m z systemową bramą o wymiarach w świetle: szerokość – 3,5 m, wysokość 1,5 m oraz furtką wejściową – o wymiarach w świetle: szerokość – 3,5 m, wysokość 1,5 m, • wykonanie utwardzenia terenu i dojść o pow. 205 m2, • wykonanie elementów małej architektury (ławki młodzieżowe – 4 szt., kosze na śmieci) – 2 szt., • urządzenie terenów zielonych (nasadzenia elementów zieleni, założenie trawników). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 3. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 4. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 36 a) ust. 2 zastrzeżenie osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej. 5. Zamawiający udostępnia całą posiadaną dokumentację projektową niezbędną do wykonania przedmiotu umowy oraz wymagane prawem decyzje administracyjne i uzgodnienia niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zaświadczeniem organu administracji budowlanej o nie wniesieniu sprzeciwu do wniosku o przyjęcie zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. 6. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. 7. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 8. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót związanych z wykonaniem warstw konstrukcyjnych, c) robót związanych z wykonaniem nawierzchni poliuretanowej. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia z którego Wykonawca może skorzystać stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4). 2. Do oferty załączyć: zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach