Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiekcie Ośrodka Zdrowia w Wicku w ramach projektu pn.Podniesienie poziomu dostępności wysokiej jakości podstawowych usług medycznych w gminie Wicko - prace remontowe w obiekcie Ośrodka Zdrowia w Wicku połączone z dostawą sprzętu medycznego - współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013

Gmina Wicko ogłasza przetarg

  • Adres: 84-352 Wicko, Wicko 60
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8611182 , fax. 059 8611101
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wicko
    Wicko 60 60
    84-352 Wicko, woj. pomorskie
    tel. 059 8611182, fax. 059 8611101
    REGON: 77097977200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wicko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiekcie Ośrodka Zdrowia w Wicku w ramach projektu pn.Podniesienie poziomu dostępności wysokiej jakości podstawowych usług medycznych w gminie Wicko - prace remontowe w obiekcie Ośrodka Zdrowia w Wicku połączone z dostawą sprzętu medycznego - współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiekcie Ośrodka Zdrowia w Wicku dla potrzeb projektu pn. Podniesienie poziomu dostępności wysokiej jakości podstawowych usług medycznych w gminie Wicko - prace remontowe w obiekcie Ośrodka Zdrowia w Wicku połączone z dostawą sprzętu medycznego- współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z SIWZ, a w szczególności z Programem Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i z zastosowaniem obowiązujących przepisów w terminie do 31.10.2012 roku, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji, który zostanie sporządzony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i podpisany nie później niż w dniu podpisania umowy. 2) W skład przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 wchodzi: a) wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. nr 202 poz. 2072,ze zm.), b) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z zamawiającym lub Inwestorem zastępczym, użytkownikiem, rzeczoznawcami p.poż. , sanit-hig., bhp, ochroną środowiska, i inne wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, odbioru robót oraz pozwolenia na użytkowanie, c) sporządzenie w imieniu Zamawiającego wniosku w sprawie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, d) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), e) wykonanie robót budowlanych - wg. dokumentacji projektowej i STWiOR i zgodnie z wytycznymi określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 7 do SIWZ), f) wykonanie dokumentacji powykonawczej, g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, h) opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i eksploatacji, ze szkoleniem użytkownika, i) sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa. 3. Dokumentacja projektowa będzie się składała w szczególności z: 1) projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, odpowiadającego wymogom art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. nr 120, poz. 1133 ze zm.), 2) projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegółowiających projekt budowlany w stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych, 4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych będą zawierały zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 5. Dokumentację projektową oraz STWiOR należy opracować z uwzględnieniem konieczności uzyskania pozwolenia na budowę. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i zawartości dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący integralną część niniejszej SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ oraz przepisy Ustawy Prawo Budowlane. 7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zamówienie zgodnie z dokumentacją składającą się na SIWZ, zawartą umową, oraz przepisami: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r. nr 75 poz. 690, z późn. zm.), 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2004r. nr 202 poz. 2072 ze zm. ) 4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133), 5) Innych przepisów oraz norm wskazanych w Programie funkcjonalno-użytkowym, 6) właściwych przepisów bhp i ppoż. 8. Sposób przekazania zamawiającemu dokumentacji projektowej i STWiOR (w tym ilość egzemplarzy) określa wzór umowy. 9. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji dobrej jakości i rękojmi za wady wykonanego przedmiotu zamówienia od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 10. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów, urządzeń, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych. 11. Nazwy i kody robót budowlanych: 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.21.50.00-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 12. UWAGA ! - zamawiający informuje, iż nieaktualny jest zapis na str.12 PFU dotyczący wymogu uzyskania przez Wykonawcę decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - teren na którym realizowana będzie inwestycja posiada obowiązujący m.p.z.p., w związku z tym zamawiający dostarczy Wykonawcy wyłonionemu w przetargu aktualny wypis i wyrys z m.p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy ). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łebie Nr 19 9324 0008 0000 3971 2000 0050 5) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ( data i godzina ) kwoty na rachunku Zamawiającego . 6) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ( Urząd Gminy Wicku, Wicko 60, 84-352 Wicko) w pok. Nr 13. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 7) Dowód wniesienia wadium tj. kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego albo dowód zdeponowania w siedzibie Zamawiającego ( dokumentów poświadczających wniesienie wadium w przypadku gdy wadium składane jest w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. 8) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego ( upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska) . Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania z ofertą. 10) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wicko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach