Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie szlaków turystycznych i wykonaniu ścieżki przyrodniczo-leśnej wraz z wykonaniem infrastruktury turystycznej, edukacyjnej oraz sanitarnej w ramach projektu pn. „Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap”

Nadleśnictwo Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, ul. Świerkowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 572 26 00, , fax. 585 722 606
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Choczewo
    ul. Świerkowa 8
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. (058) 572 26 00, , fax. 585 722 606
    REGON: 19003679500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_choczewo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie szlaków turystycznych i wykonaniu ścieżki przyrodniczo-leśnej wraz z wykonaniem infrastruktury turystycznej, edukacyjnej oraz sanitarnej w ramach projektu pn. „Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną - II etap”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie szlaków turystycznych i wykonaniu ścieżki przyrodniczo-leśnej wraz z wykonaniem infrastruktury turystycznej, edukacyjnej oraz sanitarnej w ramach projektu pn. „Ochrona obszarów pasa nadmorskiego przed nadmierną presją turystyczną- II etap”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególności: 1) opracować projekt budowlany i, stosowne do potrzeb, inne projekty w następującym zakresie; a) Inwentaryzacje stanu istniejącego nawierzchni i szlaków w całym zakresie planowanych robót; b) Mapy do celów projektowych z pomiarem wysokościowym (poprzeczniki min. co 30m); c) Badania geologiczne podłoża gruntowego w całym projektowanym zakresie (minimum 4 odwierty na 1 km drogi oraz dodatkowo w miejscach wątpliwych; d) Projekty budowlane (4 egz.) wraz z opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami w zakresie wynikającym z właściwych przepisów i w oparciu o wykonane przez Wykonawcę pomiary geodezyjne w terenie; e) Informacje BIOZ; f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (4 egz.); g) Przedmiary robót (4 egz.); h) Kosztorysy inwestorskie (4 egz.).; i) Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu (dotyczy części 1); 2) uzyskać w imieniu i na rzecz zamawiającego zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, oraz, stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami; 3) uzyskać zatwierdzenia dokumentacji projektowych przez Zamawiającego; 4) wykonać i przekazać do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu (dotyczy części pierwszej zamówienia); 5) objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy; 6)zapewnić, stosownie do potrzeb, nadzór autorski; 7) wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem budowlanym i z zasadami wiedzy technicznej; 8) wykonać dokumentację powykonawczą, w tym inwentaryzację geodezyjną; 9) uzyskać, stosownie do potrzeb, w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomić o zakończeniu budowy. 3. Przedmiot zamówienia objęty programem funkcjonalno-użytkowym, a w szczególności roboty budowlane (prace) z branży drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, w tym prace w zakresie wykonania infrastruktury turystycznej i edukacyjnej wzdłuż szlaków: V, VI, VII, VIII i ścieżki przyrodniczo-leśnej, a także budowa infrastruktury sanitarnej przy szlakach turystycznych VI i VIII, z wyłączeniem projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych, sprawowania nadzoru autorskiego, kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, prac geodezyjnych oraz uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomienia o zakończeniu budowy, powinien być wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady obiektu (na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w sytuacji gdy Zamawiający odebrał Przedmiot Umowy z wadami. Wykonawca może zaoferować przedłużony okres rękojmi za wady obiektu za co otrzyma punkty w ramach kryterium oceny ofert, zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale XVII SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 11.04. – Ochrona różnorodności biologicznej, w związku z czym wykonawca powinien zamieszczać na dokumentach, które przygotowuje w związku z wykonywaniem zamówienia, informacje o udziale środków Unii Europejskiej we współfinansowaniu przedmiotu zamówienia oraz logotypy, które zostaną udostępnione wykonawcy przez zamawiającego niezwłocznie po udzieleniu zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonywania zamówienia został określony za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz długość szlaku nr VII, które są określone w programie funkcjonalno-użytkowym uległy zmianie i są określone w SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: – w odniesieniu do części pierwszej zamówienia: 3.000,00 zł – w odniesieniu do części drugiej zamówienia: 10.000,00 zł – w odniesieniu do części trzeciej zamówienia: 9.000,00 zł – w odniesieniu do części czwartej zamówienia: 9.000,00 zł – w odniesieniu do części piątej zamówienia: 20.000,00 zł – w odniesieniu do części szóstej zamówienia: 7.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku 93 1130 1121 0006 5603 3790 0002 z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr SA.270.2.5.2019 – część nr …”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 5 i jego oryginał zostanie złożony w siedzibie Zamawiającego tj. kasie nadleśnictwa pokój 1.1, przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy: a. nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego), b. określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument, c. zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, d. zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty, e. okres ważności wadium - który musi co najmniej pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą Pełnomocnik Wykonawców składa pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach