Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: „Przebudowa chodnika wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z płyt betonowych na ul. Wagowej” (BO 19/XIII/2,4)

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: „Przebudowa chodnika wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z płyt betonowych na ul. Wagowej” (BO 19/XIII/2,4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na wymianie nawierzchni istniejącego chodnika asfaltobetonowego na kostkę betonową brukową na odcinku od ul. Wagowej, wzdłuż budynku nr 68-70 i nr 64-66 oraz utwardzeniu terenu polegającego na wymianie nawierzchni szutrowej na nawierzchnię z płyt betonowych ażurowych na odcinku od wiaty śmietnikowej zlokalizowanej w rejonie skrzyżowania z ul. Wagową do końca budynku nr 62-60 (strona przeciwna budynku) – wg planu sytuacyjnego. Całość zadania realizowane będzie na działkach nr 818/2, 818/4 obręb Kazimierz będących własnością Gminy Sosnowiec. Ulica Wagowa wzdłuż budynków nr 68-70, nr 64-66, nr 60-62 jest drogą wewnętrzną Gminy Sosnowiec. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” składa się z:  wykonanie rozbiórek istniejących krawężników, obrzeży, nawierzchni asfaltobetonowej chodników i nawierzchni szutrowej,  wykonanie koryta,  montaż nowych krawężników i obrzeży na ławie betonowej,  wykonanie podbudowy tłuczniowej pod nowe nawierzchnie,  wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na chodniku,  wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych na utwardzanym terenie,  zabezpieczenie kabli energetycznych (kabel energetyczny SN i nN zgodnie z uzgodnieniem Tauron Dystrybucja S.A.),  zabezpieczenie rurami ochronnymi / (wymiana na nowe) kolidujących kabli oświetlenia ulicznego (kabel oświetleniowy zgodnie z uzgodnieniem WGK Sosnowiec)  zabezpieczenie istniejącej sieci cieplnej zasilanej z ciepłowni ul. Dworcowa – KWK Kazimierz Juliusz  zabezpieczenie innego uzbrojenia niewykazanego na mapach, kolidującego z planowanymi robotami,  montaż elementów stałej organizacji ruchu tj. znaków drogowych, znaków informacyjnych, znaków ostrzegawczych,  odtworzenie terenów zielonych w obrębie realizowanych robót,  wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót. Uwaga! Roboty winny być skoordynowane z robotami planowanymi do realizacji przez Miejski Zakład Usług Komunalnych w zakresie nawierzchni jezdni. Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym:  sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno – Użytkowym,  sporządzenie projektów budowlanych branży drogowej (fakultatywnie),  sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej,  sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi,  przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż),  wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie),  wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (fakultatywnie),  wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu (fakultatywnie),  opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż,  uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 4 egzemplarze, na nośniku CD – 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 2 egzemplarze, na nośniku CD – 1 egzemplarz. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych: Zakres robót polegający na zaprojektowaniu i wykonaniu remontu chodnika i utwardzenia terenu obejmuje: rozbiórkę istniejących nawierzchni asfaltobetonowych i szutrowych, obrzeży oraz krawężników i montaż nowych nawierzchni i elementów. W zakres opracowania wchodzi również wykonanie ewentualnych zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia terenu. Łączna długość drogi, przy których należy wykonać przebudowę chodnika i utwardzenie terenu wynosi ok. 185 mb: a) chodnik z kostki betonowej długość ok. 106,0 mb:  rozbiórka istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego szerokości 2,5 m wraz z krawężnikami i obrzeżami,  korytowanie do wymaganej głębokości wynikającej w rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej,  wykonanie rowków pod krawężnik,  montaż krawężnika wysokiego i niskiego/najazdowego oraz obrzeży betonowych,  wykonanie podbudowy tłuczniowej i nowej nawierzchni z kostki brukowej, betonowej chodnika o szerokości 2,0 m,  pogłębienie koryta wraz z uzupełnieniem podbudowy wzdłuż wymienionego krawężnika do głębokości 25 cm pod nawierzchnię asfaltobetonową (nawierzchnia asfaltobetonowa układana w ramach robót Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu),  regulacja włazów studni kanalizacyjnych; b) wykonanie nowej nawierzchni z płyt betonowych o szerokości zmiennej od 5,0 do 7,0 m, długość ok. 185,0 mb:  rozbiórka istniejącej nawierzchni szutrowej na szerokości od 5,0 m do 7,0 m wraz z krawężnikami,  korytowanie do wymaganej głębokości wynikającej w rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej,  wykonanie rowków pod krawężnik,  montaż krawężników: wysoki i krawężnik niski/najazdowy betonowy,  wykonanie podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z płyt betonowych ażurowych na szerokości od 5,0 m do 7,0 m, c) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Rodzaj materiału: Wbudowane materiały winny posiadać parametry jak niżej:  krawężniki betonowe uliczne/wysokie o przekroju 15x30x100 cm,  krawężniki betonowe uliczne/najazdowe o przekroju 15x22x100 cm,  ława betonowa z oporem z betonu C12/15,  obrzeża betonowe o przekroju 8x30x100 cm,  płyty betonowe ażurowe o grubości 10 cm,  kostka brukowa betonowa, bezfazowa, typu Behaton, kolor szary, grubości 8 cm.  materiały do zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:  dokonania wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia,  wykonania we własnym zakresie, w obrębie inwestycji, monitoringu istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcjonowaniem dróg oraz sporządzenia oceny stanu technicznego (wykonanie przekopów kontrolnych, otwarcia urządzeń,…)  opracowania dokumentacji projektowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie,  opracowania projektów zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z planowanymi robotami drogowymi,  opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – fakultatywnie w przypadku zmiany załączonych do Programu Funkcjonalno - Użytkowego,  wykonania i zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu – wymóg fakultatywny,  wykonania i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu (fakultatywnie),  opracowania informacji BiOZ,  opracowania harmonogramu realizacji prac,  uzyskania wymaganych uzgodnień i zatwierdzenie dokumentacji projektowej,  pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego,  zrealizowania robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę,  sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Planowane roboty związane z remontem chodnika i wykonaniem nowej nawierzchni z płyt betonowych w miejscu nawierzchni szutrowej na utwardzonym terenie mają zapewnić poprawę warunków ruchu drogowego i poprawę komfortu poruszania się oraz estetykę miejsc przestrzeni publicznej dla mieszkańców osiedla. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe (podane w niniejszym programie funkcjonalno-usługowym ilości planowanych robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej). Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren zieleńców należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia, pokryć warstwą humusu gr. 5 cm i obsiać mieszankami traw niskich, odpornymi na czynniki występujące w pasie drogowym, dostosować włączenia elementów remontowanych do istniejących z uwzględnieniem napraw cząstkowych istniejących nawierzchni jezdni, chodników, obrzeży i krawężników, czy innych elementów architektonicznych. Ziemia humus: - ziemia nie powinna zawierać więcej niż 7% materii organicznej, - optymalne pH ziemi 5,5 – 6,8 - powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną - ziemia urodzajna dostarczona na miejsce składowania- nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Wyżej podane właściwości powinny być udokumentowane przez wykonawcę przy dostawie ziemi urodzajnej na miejsce składowania ( powinna posiadać aktualne badania dotyczące odczynu pH oraz zawartości mikroelementów). Cena oferty powinna zawierać w szczególności: 1) koszty związane z wykonaniem koncepcji, dokumentacji projektowej, w tym koszty zabezpieczeń i przekładek uzbrojenia terenu kolidującego z robotami drogowymi oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy, 2) koszty związane z realizacją robót budowlanych objętych zamówieniem, 3) koszty robót przygotowawczych (zagospodarowanie terenu budowy, utrzymania zaplecza budowy, dozoru budowy i ubezpieczenia budowy) oraz koszty robót tymczasowych, 4) koszty opracowania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem robót, 5) koszty opracowania stałej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem robót (fakultatywnie), 6) koszty obsługi geodezyjnej, 7) koszty inwentaryzacji powykonawczej, wraz z inwentaryzacją oznakowania drogowego poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 8) koszty nadzoru autorskiego, 9) koszty nadzoru właścicieli sieci wynikającym z zapisów wywiadów branżowych, 10) koszty wywiezienia pozyskanych w trakcie remontu materiałów rozbiórkowych wraz z ich zagospodarowaniem oraz utylizacją, 11) koszty badań i pomiarów w czasie wykonywania i odbioru robót – na wezwanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. Załącznikiem do opisu przedmiotu jest: - Program Funkcjonalno Użytkowy, - plan sytuacyjny, - przedmiar robót (orientacyjnie), - przekroje i rysunki, w tym zagospodarowanie terenu, - SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 092,01 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćdziesiąt dwa zlote, 1/100 ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826. Pozostałe formy wadialne - w kasie jednostki w Sosnowcu, przy ulicy plonów 22/1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach