Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: Część I.,,Budowa dwóch siłowni plenerowych w mieście Skierniewice”. Część II.,,Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych”. Część III.,,Zestaw STREET WORKOUT”.

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: Część I.,,Budowa dwóch siłowni plenerowych w mieście Skierniewice”. Część II.,,Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych”. Część III.,,Zestaw STREET WORKOUT”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn Część I.,,Budowa dwóch siłowni plenerowych w mieście Skierniewice”. Część II.,,Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych”. Część III.,,Zestaw STREET WORKOUT”. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami zwaną dalej „ustawą” lub ,,ustawą pzp”. 4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie całości robót: Część I: 30 czerwiec 2017r. Część II: 30 czerwiec 2017r. Część III: 30 czerwiec 2017r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn: Część I.,,Budowa dwóch siłowni plenerowych w mieście Skierniewice”. Część II.,,Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych”. Część III.,,Zestaw STREET WORKOUT”. 10. Wspólny słownik kodów CPV: 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne 45000000-7 Roboty budowlane 71355000-1 Usługi pomiarowe 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 03441000-3 Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 11. Zakres robót Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn: Część I.,,Budowa dwóch siłowni plenerowych w mieście Skierniewice”. Część II.,,Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych”. Część III.,,Zestaw STREET WORKOUT”. 11.1. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: 1. koncepcji oraz projektów budowlanych, a także zgłoszenie budowy; 2. wybudowanie siłowni plenerowych, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ; Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu robót. 11.2. W zakres zamówienia wchodzi również: 1. uzyskanie map do celów projektowych; 2. wykonanie koncepcji zagospodarowania inwestycji; 3. po zatwierdzeniu koncepcji, wykonanie dokumentacji technicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami w 4 egz. oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (dla każdej siłowni oddzielnie); 4. uzgodnienie dokumentacji technicznej przez stosowną jednostkę np. Instytut Nadzoru Technicznego; 5. zgłoszenie budowy; 6. wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedłożenie go Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych (dla każdej siłowni oddzielnie); 7. odbiory robót zanikających; 8. sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (dla każdej siłowni oddzielnie); 9. sporządzenie szczegółowego kosztorysu powykonawczego (dla każdej siłowni oddzielnie). 10. uzyskanie dla każdego obiektu, certyfikatu powykonawczego wystawionego przez stosowną jednostkę np. Instytut Nadzoru Technicznego. II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych w oparciu o załączone Programy Funkcjonalno – Użytkowe, zlokalizowanych na działkach: - Część I.,,Budowa dwóch siłowni plenerowych w mieście Skierniewice”. 1. nr ewid. 1034,1036 i 1041 obręb geodezyjny 2 przy ul. Wyszyńskiego; 2. nr ewid. 452/2, 453/3 i 454/3 obręb geodezyjny 17 ul. Szwoleżerów/ Powstańców Warszawy - Część II.,,Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych”. nr ewid. 586/1, obręb geodezyjny 2; ul. Szarych Szeregów 96-100 Skierniewice. - Część III.,,Zestaw STREET WORKOUT”. nr ewid. 586, obręb geodezyjny 2, ul. Szarych Szeregów 96-100 Skierniewice Wszystkie urządzenia winny posiadać certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę w akredytowanym programie. Nawierzchnie trawiaste w chwili zgłoszenia inwestycji do odbioru będą miały wysokość min. 3,0cm. I będą po jednokrotnym koszeniu (trawa z siewu lub z rolki). Przedstawione w SIWZ i jej załącznikach wskazania na urządzenia techniczne / materiały / znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie zapewnia miejsca do magazynowania sprzętu budowlanego oraz elementów małej architektury przed jej montażem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne (głębokie wykopy, prace na wysokościach, przy rozbiórkach itp.) właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. Do wykonania zadania będą użyte materiały nie posiadające uszkodzeń. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent – wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu do posesji, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren budowy oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - roboty budowlane; - wykopy ręczne; - roboty brukarskie; - usługi w zakresie zieleni. w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - roboty budowlane - wykopy ręczne; - roboty brukarskie; - usługi w zakresie zieleni w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. UWAGA: 1. Koszty mapy do celów projektowych oraz innych dokumentów niezbędnych do kompletnego wykonania projektu ponosi Wykonawca. 2. Koszty uzgodnienia projektu oraz uzyskania certyfikatu powykonawczego dla każdego obiektu wystawionego przez stosowną jednostkę np. Instytut Nadzoru Technicznego ponosi Wykonawca. 3. Zgłoszenie budowy dokonuje Wykonawca. 4. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy prac. 5. Przez termin „zakończenie całości robót” należy rozumieć wykonanie robót, zgłoszenie ich do odbioru oraz ich odbiór bez zastrzeżeń, usterek i wad potwierdzony przez inspektora nadzoru wymienionego w umowie pomiędzy stronami. 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: · w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia – w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), · w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). · w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 1.1. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto zamawiającego, a nie data złożenia przelewu. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.a. W pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: ●– wadium – dla zadania inwestycyjnego pn. Część I. ,,Budowa dwóch siłowni plenerowych w mieście Skierniewice” ●wadium – dla zadania inwestycyjnego pn: Część II„Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych” ●wadium – dla zadania inwestycyjnego pn: Część III.„Zestaw STREET WORKOUT” 2.b. Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.c. Gwarancji bankowej, 2.d. Gwarancji ubezpieczeniowej, 2.e. Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3.a. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 3.b. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 4. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach