Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dłutowie”

Gmina Dłutów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-081 Dłutów, Pabianicka 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 634 05 21 , fax. 44 634 01 50
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dłutów
    Pabianicka 25
    95-081 Dłutów, woj. łódzkie
    tel. 44 634 05 21, fax. 44 634 01 50
    REGON: 590647960
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dłutowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Część nr 1 dot. wykonania prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, tj. zaprojektowanie a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową istniejącej oczyszczalni ścieków w Dłutowie wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia wraz z jej uruchomieniem, przeprowadzeniem rozruchu technologicznego oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków wraz z wymaganymi uzgodnieniami, poprzedzonej opracowaniem koncepcji architektoniczno-budowlanej,2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Pabianicach, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, opinii, zgód, decyzji, pozwoleń i uzgodnień, 3) wykonanie robót budowlanych,4) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla sieci i obiektów,5) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowania sieci i obiektów do użytkowania i eksploatacji,6) uruchomienie oraz przeprowadzenie rozruchu technologicznego wybudowanej oczyszczalni ścieków,7) przeprowadzenie szkolenia z obsługi oczyszczalni pracowników ZUK,8) opracowanie wymaganych instrukcji dla oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami,9) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 10) sporządzenie dokumentacji powykonawczej11) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia pozwolenia na użytkowanie,12) wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających oraz PFU.Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w oparciu o PFU, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującego w szczególności opracowanie:1) projektu zagospodarowania terenu – 4 egz. 2) projektu architektoniczno-budowlanego – 4 egz.,3) projektów technicznych w poszczególnych branżach – po 4 egz. dla każdej branży,4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż – po 2 egz.,5) przedmiarów robót dla poszczególnych branż – po 2 egz. dla każdej branży,6) kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż – po 2 egz. dla każdej branży,7) operatu wodno prawnego oraz pozwolenia wodno prawnego – jeżeli będzie wymagany,8) kartę informacyjną przedsięwzięcia wraz z decyzją środowiskową - jeżeli będzie wymagana,9) decyzję zezwalającą na wycinkę drzew – jeżeli będzie wymagana,10) inne dokumenty, opracowania, opinie, zgody, pozwolenia i uzgodnienia konieczne do uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,11) dokumentację powykonawczą, na której będą naniesione wszelkie zmiany powstałe w trakcie budowy wraz inwentaryzacją powykonawczą – 2 egz.,12) wersję elektroniczną opracowanej dokumentacji projektowej – płyta CD.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca na swój koszt jest zobowiązany pozyskać i zweryfikować dane i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. dane wyjściowe do projektowania, wykonać wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania dokumentów, a w szczególności projektu budowlanego, w tym:1) pozyskać mapę d/c projektowych,2) wykonać opinię o warunkach gruntowo-wodnych (badania geotechniczne podłoża gruntowego),3) przeprowadzić inwentaryzację budowlaną istniejących obiektów (jeśli będzie wymagane),4) uzyskać wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów,5) uzyskać wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dłutów,6) inne niezbędne dane dla prawidłowego wykonania dokumentów oraz późniejszej realizacji robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 12. PFU do niniejszej SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj, zakres i technologię zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zadania.II Część nr 2 dot. zakupu wraz z dostawą ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i przyczepą rolniczą na potrzeby oczyszczalni ścieków w Dłutowie.Zamawiający wymaga by dostarczony ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym i przyczepą rolniczą były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne i sprawne technicznie, rok produkcji min. 2022, a także posiadały wymagane prawem certyfikaty dopuszczające pojazdy do ruchu i użytkowania. Powinny spełniać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwo homologacji oraz wszelkie wymogi norm określone obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający również wymaga aby w dniu dostawy ciągnik rolniczy posiadał pełny zbiornik paliwa oraz uzupełniony był w płyny eksploatacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje również:1) wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz obowiązującymi przepisami prawa, przez uprawnionych i wykwalifikowanych pracowników posiadających niezbędne doświadczenie oraz wiedzę do zrealizowania przedmiotu zamówienia,2) dostawę z transportem i rozładunkiem sprzętu na terenie oczyszczalni ścieków w Dłutowie, ul. Główna 71, 95-081 Dłutów oraz jego uruchomienie,3) przeszkolenie z obsługi dostarczonego sprzętu pracowników ZUK w dniu dostawy w siedzibie wskazanej powyżej,4) wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych i ewentualnych napraw w okresie gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji na własny koszt podstawia ciągnik/przyczepę do serwisu w celu wykonania przeglądów serwisowych, jeżeli czynności kontrolno-serwisowe, które podczas przeglądów należy wykonać wymagają specjalistycznego sprzętu oraz warsztatu,5) skompletowanie i przedstawienie wymaganych dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia, w tym atestów, certyfikatów w zakresie dopuszczenia do ruchu publicznego, instrukcji obsługi, świadectwa homologacji, badań technicznych, itp., 6) przedłożenie kompletu dokumentów wymaganych do rejestracji pojazdów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Szczegółowe parametry techniczne ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i przyczepą rolniczą zostały opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), w przypadku składania oferty na część nr 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przypadku składania oferty na część nr 2.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 20 8788 0009 0300 1948 2050 0010 z adnotacją: „Wadium – Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Dłutowie - IZP.271.3.2023 – część nr 1”,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, gdyż za termin wniesienia wadium formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.6. Jeśli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem Platformy do upływu terminu składania ofert.7. Zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów art. 98 ust. 6 ustawy Pzp i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z treści gwarancji lub poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) wadium powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Zamawiający - Gmina Dłutów,7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.Ciąg dalszy w rozdziale XVI SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla części nr 1 na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100).Dla części nr 2 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej:1) w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) dokumentację projektową dot. budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub modernizacji lub remontu oczyszczalni ścieków komunalnych na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowęorazw okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków komunalnych o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł bruttolubtj. w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jeden (1) obiekt w trybie zaprojektuj i wybuduj, tzn. wykonał dokumentację projektową oraz roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie oczyszczalni ścieków komunalnych na kwotę min. 5 000 000,00 zł brutto,- w przypadku składania oferty na część nr 1,warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) dostawę nowego ciągnika rolniczego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto,- w przypadku składania oferty na część nr 2,Uwagi:1) Okres wyrażony w latach, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.4) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.5) W przypadku, gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres zamówienia o którym mowa powyżej.6) Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.7) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.8) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.9) Wykonawca winien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) w zakresie osób zdolnych do wykonywania zamówienia:warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym, liczonym od momentu uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika budowy obejmującym swoim zakresem roboty konstrukcyjno-budowlane,b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym, liczonym od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami w w/w zakresie,c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym, liczonym od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami w w/w zakresie,- w przypadku składania oferty na część nr 1.Uwagi:1) Wskazane osoby, o których mowa wyżej, powinny posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.2) Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem bez ograniczeń.3) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).4) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.5) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach