Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN ogłasza przetarg
- Adres: 60-809 Poznań, ul. Bukowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 475 601 , fax. 618 473 668
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN
ul. Bukowska 19
60-809 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 475 601, fax. 618 473 668
REGON: 30106572000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isrl.poznan.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut naukowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - PRAC REMONTOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług/robót polegających na wykonaniu prac remontowych dotyczących realizacji zadania pn. „ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - PRAC REMONTOWYCH”, w tym: 1.1. Część 1 A. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania z właściwych organów stosownych dokumentów zezwalających na wykonanie w siedzibie Zamawiającego robót budowlanych obejmujących co najmniej wykonanie robót remontowych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym pkt 3.1. "Parter budynku"; B. Wykonanie robót budowlanych wewnętrznych w zakresie obejmującym wykonanie co najmniej robót remontowych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym pkt 3.1. "Parter budynku". 1.2. Część 2 A. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania z właściwych organów stosownych dokumentów zezwalających na wykonanie w siedzibie Zamawiającego robót budowlanych obejmujących co najmniej wykonanie robót remontowych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym pkt 3.5. "Usunięcie przyczyn zawilgocenia ścian zewnętrznych" i pkt 3.2. "Przyziemie budynku"; B. Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie obejmującym wykonanie robót remontowych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym > pkt 3.5. "Usunięcie przyczyn zawilgocenia ścian zewnętrznych"; > pkt 3.2. "Przyziemie budynku". 1.3. Adres obiektu: ul. Bukowska 19 w Poznaniu, działka nr geod. 86/1, arkusz 13, obręb Jerzyce - budynek wchodzi w skład zespołów urbanistyczno-architektonicznych najstarszych dzielnic XIX-wietrznego Poznania, wpisanych do rejestru zabytków pod numerem A239 decyzją z dnia 06 października 1982 r. i dlatego wszelkie prace przy tym obiekcie wymagają uzyskania pozwolenia konserwatorskiego. 1.4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU)wraz z przedmiarem robót stanowiący Załącznik nr 1 (a-c) do SIWZ. 1.5. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Zamawiający wymaga, iż wszelkie czynności na terenie budowy bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, mają być wykonywane przez osoby (robotników budowlanych), które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy. Aby zapewnić spełnienie tego wymagania, Wykonawca winien dysponować przez cały okres realizacji zamówienia, co najmniej czterema osobami spełniającymi wymagania o których mowa w zdaniu poprzednim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- prace remontowe w dwóch Filiach Zespołu Dziennych Domów Pomocy
Dodano: 2023-02-23 - modernizacja budynku Zespołu Dziennych Domów Pomocy Filii nr 1 Klub ,,Centrum’’ – ułożenie styropapy, wymiana okien
Dodano: 2022-10-21 - modernizacja budynku Zespołu Dziennych Domów Pomocy Filii nr 2 Klub ,,Ogrody’’
Dodano: 2022-10-18 - Przebudowa wraz ze zmianą funkcji z przedszkola na Klub Senior + w ramach programu Senior+
Dodano: 2022-08-22 - Zadanie 57082 „Remont klatki schodowej i korytarzy w budynku nr 3 oraz remont części pomieszczeń budynku”.
Dodano: 2021-01-14 - Zadanie 57082 „Remont klatki schodowej i korytarzy w budynku nr 3 oraz remont części pomieszczeń budynku”.
Dodano: 2020-11-06 - Modernizacja i doposażenie pomieszczeń WTZ w Gołańczy
Dodano: 2020-10-22 - Renowacja zabytkowej kaplicy grobowej rodziny Lange w miejscowości Rybno Wielkie
Dodano: 2020-07-27 - ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - PRAC REMONTOWYCH [2]
Dodano: 2020-05-20 - „Modernizacja kaplicy na cmentarzu przy ul. Staszica”
Dodano: 2020-03-31