Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - modernizacja i integracja posiadanych przez Śląski OW NFZ systemów zabezpieczeń

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
    REGON: 01544738200030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - modernizacja i integracja posiadanych przez Śląski OW NFZ systemów zabezpieczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i integracji posiadanych przez Śląski OW NFZ systemów zabezpieczeń, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia, 2) Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej -programem funkcjonalno-użytkowym-, -Programem- lub -PFU-. W przypadku różnic merytorycznych pomiędzy treścią Programu a treścią pozostałej części SIWZ, przesądzają zapisy SIWZ. Systemy zabezpieczeń objęte przedmiotem zamówienia określa PFU. W ramach dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia: 1) projektu budowlano-wykonawczego (sporządzony jako jedno opracowanie), w tym planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania; 2) przedmiaru robót; 3) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego (zwany dalej także kosztorysem inwestorskim); 4) kosztorysu powykonawczego; 5) projektu powykonawczego; 6) innych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii, jeśli będą wymagane odrębnymi przepisami. Zamawiający uprawniony jest do zamówienia w ramach umowy mniejszej liczby zarówno dysków (poz. 2i formularza kalkulacja cenowa), jak i licencji (poz. 2j formularza kalkulacja cenowa) - w zależności od posiadanych środków finansowych. Zamawiający w dniu zawarcia umowy poinformuje Wykonawcę na piśmie, jaką liczbę dysków bądź licencji klienckich faktycznie zamawia. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie zamówienia przez Zamawiającego dysków bądź licencji w ilości podanej w formularzu kalkulacja cenowa. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w treści SIWZ za pomocą norm wskazanych w PFU (załączniku nr 1 do PFU). Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązanie równoważne jest zobowiązany wypełnić i załączyć do oferty formularz opis równoważności podając opis rozwiązania równoważnego do norm/normy wskazanej w SIWZ. Opis winien wskazywać, iż równoważne rozwiązanie oferowane przez Wykonawcę spełnia wymogi określone przez normy przywołane w SIWZ. Zgodnie z art.30 ust.5 pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Niewypełnienie bądź niezałączenie do oferty formularza opis równoważności oznacza, iż Wykonawca oferuje rozwiązania zgodne z normami wskazanymi w SIWZ. 3.Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. 4.Termin wykonania zamówienia: a) opracowanie i dostarczenie dokumentacji projektowej, za wyjątkiem kosztorysu powykonawczego oraz projektu powykonawczego - w terminie do 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Kosztorys powykonawczy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru robót. Projekt powykonawczy Wykonawca zobowiązany jest opracować i dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco informować Zamawiającego o przebiegu (etapach) opracowywania dokumentacji projektowej w celu usprawnienia procesu akceptacji dokumentacji, w tym kosztorysu inwestorskiego, przez Zamawiającego. b) dostarczenie wykazu urządzeń/systemów/technologii (nazwa producenta i/lub modelu), jakie zostaną zastosowane przez Wykonawcę na potrzeby realizacji niniejszej umowy, w celu zweryfikowania ich kompatybilności z posiadanymi przez Zamawiającego systemami - w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Zamawiającemu przysługują 3 dni robocze licząc od dnia otrzymania ww. wykazu na przekazanie Wykonawcy ewentualnych uwag do wykazu. W takim przypadku Strony powinny niezwłocznie poddać je pod dyskusję celem wyeliminowania wszelkich wątpliwości. Jeżeli zajdzie konieczność powołania biegłego-rzeczoznawcy na potrzeby rozstrzygnięcia ewentualnych spornych kwestii, 21-dniowy termin na opracowanie i dostarczenie dokumentacji projektowej zostanie zawieszony, a jego bieg będzie kontynuowany od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu, w którym Strony dojdą do porozumienia. Zamawiającemu przysługują 2 dni robocze licząc od dnia dostarczenia dokumentacji projektowej przez Wykonawcę, na zaakceptowanie dokumentacji bądź zgłoszenie ewentualnych uwag do dokumentacji. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, Wykonawcy przysługują 2 dni robocze licząc od dnia przekazania uwag, na uwzględnienie ich w dokumentacji projektowej. c) wykonanie robót budowlanych na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej - w terminie do 60 dni licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej. W przypadku konieczności dopełnienia przed rozpoczęciem robót budowlanych wymaganych obowiązującym prawem formalności (np. uzyskanie decyzji administracyjnej), 60-dniowy termin wykonania robót będzie liczony od dnia zakończenia formalności. W dniu podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie front robót. Harmonogram robót winien zostać uzgodniony przez Wykonawcę z Zamawiającym w formie pisemnej najpóźniej w dniu podpisywania protokołu odbioru dokumentacji projektowej. Wykonanie robót budowlanych zostanie potwierdzone przez Strony protokołem odbioru robót budowlanych. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać powyższego odbioru w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. Przed dokonaniem protokolarnego odbioru robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić testy funkcjonalności poszczególnych systemów zabezpieczeń. Wyniki testów winny zostać załączone do protokołu odbioru robót budowlanych jako jego integralna część. W terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić instruktaż stanowiskowy dla 20 osób z zakresu administrowania i obsługi zmodernizowanych i zintegrowanych systemów zabezpieczeń. Wszystkie licencje na oprogramowanie dostarczone w ramach zamówienia winny zostać udzielone na czas nieoznaczony. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca ma obowiązek dostarczać i wdrażać najnowsze jego wersje oraz wymagane poprawki i aktualizacje. W pkt II.2) niniejszego ogłoszenia termin wykonania zamówienia określono w sposób ogólny. Szczegóły zawarto powyżej oraz w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). a)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: -GOSKPLPW-oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. b) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 3) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach