Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji Placu Szarych Szeregów w Łasku - część I

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 768 300 , fax. 436 768 388
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 436 768 300, fax. 436 768 388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji Placu Szarych Szeregów w Łasku - część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” przedsięwzięcia inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Szarych Szeregów w Łasku” - część I, na które składają się: a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji administracyjnej/-ych uprawniającej/-ych do podjęcia robót budowlanych dla Rewitalizacji Placu Szarych Szeregów w Łasku b) wykonanie robót budowlanych i oddanie Zamawiającemu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/ zgłoszenie o zakończeniu robót (jeśli będzie wymagana) na Placu Szarych Szeregów w Łasku. Zakres objęty przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik nr 7 - mapa poglądowa. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę całości inwestycji dla części I (przedmiot zamówienia nie obejmuje toalety publicznej w formie słupa ogłoszeniowego). Przedsięwzięcie obejmuje koszty wykonania wszystkich niezbędnych usług, robót i prac: projektowych, architektonicznych, technicznych i inżynieryjnych, od momentu zlecenia wykonania dokumentacji projektowej poprzez uzyskanie na jej podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę, przeprowadzenie wszystkich prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych. W zakres zadań Wykonawcy wchodzi także sprawowanie nadzoru autorskiego. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy: a) Etap I obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o sporządzony Program Funkcjonalno-Użytkowy dla Rewitalizacji Placu Szarych Szeregów w Łasku. Za pisemną zgodą Zamawiającego dopuszcza się wniesienie zmian rozwiązań technicznych, technologicznych lub funkcjonalnych w stosunku do pierwotnych założeń Programu Funkcjonalno – Użytkowego pod warunkiem, że zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność zmian spowodowana będzie spełnieniem warunków nałożonych przez instytucje zewnętrzne. Etap I obejmuje swym zakresem rzeczowym: 1. Wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 2. Wykonanie badań geotechnicznych i opinii geotechnicznej 3. Projekt zagospodarowania terenu – szt. 4 4. Projekt budowlany branży: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejących sieci infrastruktury technicznej z projektowanym układem drogowym (po 4 szt. dla każdej branży) 5. Projekt wykonawczy branży: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejących sieci infrastruktury technicznej z projektowanym układem drogowym (po 4 szt. dla każdej branży) 6. Wykonanie czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem szt. 2 7. Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem szt. 2 8. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (2 egz.) 9. Kosztorysy (2 komplety) 10. Inne opracowania i dokumenty niezbędne wg wiedzy Wykonawcy do uzyskania ostatecznych decyzji administracyjnych uprawniających do rozpoczęcia robót budowlanych 11. Wersję elektroniczną dokumentacji w formacje pdf oraz w formacie pozwalającym na jej edycję (rysunki w formacie .dwg, opisy w formacie .doc, kosztorysy w formacie .ath), wersja elektroniczna musi ściśle odpowiadać wersji papierowej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) wszelkich właściwych opinii, warunków, uzgodnień (np. z gestorami sieci wod-kan, sieci gazowych, sieci energetycznych, itp.), pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i wykonania umowy i poniesienie kosztów ich uzyskania, wykonania wszelkich niezbędnych ekspertyz i koncepcji (jeśli zajdzie konieczność ich wykonania). b) Etap II obejmuje wykonanie robót budowlanych. Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczącego przebudowy Placu Szarych Szeregów w szczególności obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Roboty drogowe 3. Przebudowę sieci elektroenergetycznej 4. Przebudowę sieci wod-kan 5. Elementy małej architektury 6. Wodotryski 7. Nasadzenia 8. Roboty porządkowe i remontowe. UWAGA !!! a) Montaż fontanny należy wykonać w terminie zapewniającym rozruch technologiczny w sprzyjających warunkach atmosferycznych nie później niż do 31.10.2020 r. b) Materiał z rozbiórki nadający się do ponownego wbudowania należy przekazać Zamawiającemu z przywiezieniem we wskazane miejsce w odległości do 10 km. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. PFU zawiera większy zakres rzeczowy niż ten objęty przedmiotem zamówienia. Do wyceny należy przyjąć zakres wskazany w załączniku nr 7 - mapa poglądowa. 5. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 7. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 7.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: • wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych • wykonanie konstrukcji drogowych i nawierzchni bitumicznej • wykonanie chodników z kostki betonowej • ustawienie krawężników • wykonanie zjazdów • montaż oznakowania pionowego • roboty instalacyjne 7.2 Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 7.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:  wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7.5 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 7.1. czynności. 7.6 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 1.5. Z treści wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę składaną wspólnie. 1.6. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach