Przetargi.pl
„Dostawa i montaż systemu mobilnych siedzisk na Sali widowiskowej w Łęczyckim Domu Kultury w ramach operacji pn. Stworzenie dwóch miejsc przestrzeni publicznej sprzyjających rozwojowi kapitału społecznego w Łęczycy”

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż systemu mobilnych siedzisk na Sali widowiskowej w Łęczyckim Domu Kultury w ramach operacji pn. Stworzenie dwóch miejsc przestrzeni publicznej sprzyjających rozwojowi kapitału społecznego w Łęczycy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa i montaż modułowych rzędów przesuwnych. Rzędy będą się przesuwały po systemowych szynach, których koryta są wykonane w najniższej warstwie posadzek. Po złożeniu foteli i ich zsunięciu pod scenę, szyny/koryta są maskowane listwami wykończonymi jak pozostała posadzka w Sali. Fotele będą chowane pod sceną. Montaż i demontaż widowni sugeruje się w systemie manualnym. System rzędów musi być wyposażony w zabezpieczenie przed przypadkowym złożeniem. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przeszkolenia wydelegowanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami producenta bądź wymogami technicznymi. 1.1. cały oferowany asortyment ma być kompletny, fabrycznie nowy , nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Moduły rzędów przesuwnych dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. 1.2. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca powinien dokonać wizji pomieszczeń oraz sprawdzić wymiary mebli, dokonując niezbędnych uzgodnień oraz nanieść poprawki w razie uzasadnionej potrzeby. 1.3. Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis modułowych rzędów przesuwnych równoważnych, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Przez równoważny należy rozumieć modułowy rzędów przesuwnych o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.4. W przypadku, jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.5. Zamówienie obejmuje transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy. 1.6. Montaż, Wykonawca zobowiązany jest dokonać we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnie złożonych . 1.7. W przypadku gdy dostarczone modułowe rzędy przesuwne lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. 1.8. Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt, Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanych przez Zamawiającego opracowań: 1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 UWAGA: Zakres przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej dotyczącej Sali widowiskowej w Domu Kultury, której część została zrealizowana w roku 2018. Zakres zrealizowanych w roku 2018 prac znajduje się na stronie internetowej: http://bip.leczyca.info.pl/?a=1378 3. Przedmiotowe zadanie będzie współfinansowane w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej – w tym wyposażenie podmiotów działających w sferze kultury. 4. W razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania. 5. Warunki wykonania zamówienia. 5.1. Wszystkie wyszczególnione w opisach, itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane przez projektantów, kosztorysantów, dla określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty, jako typowy przykład. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów innych - równoważnych do podanych, pod względem techniczno – użytkowym, o nie gorszych parametrach. Informujemy również, że można zastosować rozwiązania równoważne do powołanych norm w dokumentacji technicznej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo wskazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. 5.2. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia (po podpisaniu umowy) muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. Warunkiem wykonania prac zamiennych jest pisemne zatwierdzenie każdorazowo zakresu tych prac przez Zamawiającego. 5.3. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia, w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. Zamawiający zapłaci jedynie za elementy określone w umowie i wykonane zgodnie z jej zapisami. 5.4. Termin gwarancji/rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji/rękojmi, użyte/dostarczone materiały na okres 24 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji/rękojmi na okres maksymalnie 48 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji/rękojmi na okres dłuższy niż 48 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „termin gwarancji/rękojmi”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji/rękojmi na okres 48 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji/rękojmi na okres 48 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji/rękojmi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39111000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie złotych dwa tysięcy pięćset 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 4. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w SIWZ. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: nr 90 1240 2539 1111 0010 6102 1434 z podaniem numeru przetargu Wadium wniesione przelewem na konto Miasta Łęczyca uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które składa wykonawca: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać notarialnie potwierdzonej kopii; 2) dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Wysokość wadium została określona w rozdziale XI SIWZ. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w Urzędzie Miejskim w Łęczycy, ul.M. Konopnickiej 14, lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 4) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca określi w formularzu ofertowym, jaki zakres zamówienia wykona siłami własnymi, a jaki przy pomocy podwykonawców podając ich firmy. Umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo winny być zawierane zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Pzp, w szczególności – zgodnie z przepisami art.: 36a - 36b i 143a – 143d tej ustawy. Szczegółowe przepisy dotyczące zawierania umów podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zostały przytoczone we wzorze umowy. UWAGA: Formularz ofertowy, pełnomocnictwo, dowód wniesienia wadium to dokumenty składane razem z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach