Przetargi.pl
Wyrównanie szans rozwoju terenów byłych PGR poprzez budowę infrastruktury drogowej

ZWIĄZEK GMIN POWIATU RADOMSZCZAŃSKIEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 97-512 Kodrąb, ul. Niepodległości 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZWIĄZEK GMIN POWIATU RADOMSZCZAŃSKIEGO
    ul. Niepodległości 7
    97-512 Kodrąb, woj. łódzkie
    REGON: 590787313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyrównanie szans rozwoju terenów byłych PGR poprzez budowę infrastruktury drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia – budowa, przebudowa oraz remont dróg na terenie gminy Przedbórz, Wielgomłyny, Masłowice, Kodrąb, Kobiele Wielkie, Radomsko, Gidle i Żytno1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) Przebudowę drogi gminnej Góry Mokre – Góry Suche w msc. Góry Mokre gmina Przedbórz na odcinku 1000,00 m i szerokości 4,0 m na działce o nr ewid. 383 obręb Góry Mokre gmina Przedbórz2) Remont dróg gminnych nr 112560 E i nr 112556 E w msc. Rogi – etap I na odcinku 755,00 m i szerokości 5,0 m na działkach o nr ewid. 108 i 258 obreb Rogi gmina Wielgomłyny3) Budowa drogi wewnętrznej w msc. Łączkowice o długości 187,95 m i szerokości 3,5 m na działce nr ewid. 162 obręb Łączkowice gmina Masłowice4) Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Teodorów Duży na odcinku 201,00 m i szerokości 3,0 m na działce nr ewid. 123 obręb Smotryszów gmina Kodrąb oraz przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Teodorów – Stefania na odcinku o długości 193,00 m i szerokości 4,5 m na działce nr ewid. 227 obręb Smotryszów gmina Kodrąb5) Remont drogi w msc. Biestrzyków Wielki w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi w msc. Biestrzyków Wielki gm. Kobiele Wielkie” na odcinku o długości 1319,89 m i szerokości 4,3 m na działce nr ewid. 291 obręb Biestrzyków Wielki gmina Kobiele Wielkie6) Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Płoszów na odcinku o długości 477,42 m i szerokości 4,0 m oraz na odcinku o długości 85,27 m i szerokości 3,0 m na działkach nr ewid. 88 i 154 obręb Płoszów gmina Radomsko7) Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Gidle na odcinku o długości 269,83 m i szerokości od 2,5 m do 3,5 m na działce nr ewid. 599/2 obręb Gidle8) Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Sekursko na odcinku o długości 161,78 m i szerokości 3,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce nr ewid. 727/12 obręb Sekursko gmina Żytno.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:a) Dokumentacja projektowab) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,c) Przedmiary robótUwaga:Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest (dotyczy Części 1 oraz Części 2 zamówienia):a) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),b) opracować i uzgodnić z właściwym zarządcą terenu projekt organizacji ruchu.3. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy Części 1 oraz Części 2 zamówienia):1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji (na dzień odbioru Wykonawca winien dysponować mapą geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem jej wniesienia do zasobu geodezyjnego), 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim zawierającej co najmniej:a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu (o ile jest wymagane), b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,c) mapy geodezyjne powykonawcze, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika robót: • o wykonaniu robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz ustawą Prawo budowlane,• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD lub innym nośniku danych,4. Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży drogowej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1465 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). 5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 12 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.Część 2 zamówienia – budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Kamieńsk, Dobryszyce i Lgota Wielka1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Gałkowice Stare – etap I na odcinaku o długości 256,00 m i szerokości 4,0 m (od km 0+000,00 do km 0+256,00) na działce nr ewid. 520 obręb Galkowice Stare gmina Kamieńsk2) Przebudowa drogi gminnej w msc. Borowiecko na odcinaku o długości 206,81 m i szerokości od 3,5 m do 6,0 m wraz z robotami towarzyszącymi na działce nr ewid. 229 obręb Borowiecko gmina Dobryszyce3) Przebudowa drogi dojazdowej ul. Cemntarna w msc. Lgota Wielka na odcinku o długości 424,00 m i szerokości od 4,0 m do 5,0 m na działce nr ewid. 174, 317, 318, 320/1, 320/4, 321, 412, 413 obręb Lgota Wielka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:a) Dokumentacja projektowa b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,c) Przedmiary robótUwaga:Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest (dotyczy Części 1 oraz Części 2 zamówienia):a) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),b) opracować i uzgodnić z właściwym zarządcą terenu projekt organizacji ruchu.3. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy Części 1 oraz Części 2 zamówienia):1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji (na dzień odbioru Wykonawca winien dysponować mapą geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem jej wniesienia do zasobu geodezyjnego), 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim zawierającej co najmniej:a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu (o ile jest wymagane), b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,c) mapy geodezyjne powykonawcze, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika robót: • o wykonaniu robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz ustawą Prawo budowlane,• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD lub innym nośniku danych,4. Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży drogowej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1465 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). 5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 12 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:Część 1 zamówienia - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)Część 2 zamówienia - 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100)2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w esBANK Bank Spółdzielczy w Radomsku:Nr rachunku: 84 8980 0009 2030 0034 0425 0004z dopiskiem: Wadium – „Wyrównanie szans rozwoju terenów byłych PGR poprzez budowę infrastruktury drogowej”5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne zostaną uznane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.Pozostałe informacje dot. wadium zawarte zostały w Rozdziale 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż dysponuje:Dla Części 1 zamówienia - osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wrazz ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.Dla Części 2 zamówienia - osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wrazz ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.Uwaga:Wykonawca składający ofertę na realizację więcej niż jednej Części zamówienia może wskazać jako kierownika budowy tę samą osobę dla każdej z Części zamówienia, na którą składa ofertę.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2024 r, poz. 725) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 551)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:• nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz• posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach