Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu tarasu użytkowego wraz ze schodami na poziomie 0 pawilonu K, w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7

Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6195925, , fax. 12 6195927
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
    Przy Rondzie 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6195925, , fax. 12 6195927
    REGON: 00032269500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu tarasu użytkowego wraz ze schodami na poziomie 0 pawilonu K, w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 - Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie remontu tarasu użytkowego wraz ze schodami na poziomie 0 pawilonu K, w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu tarasu użytkowego wraz ze schodami na poziomie 0 pawilonu K, w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, według wymagań szczegółowo określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujących etapach: Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej i pozyskanie ewentualnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji, Etap II – wykonanie remontu tarasu na podstawie dokumentacji projektowej zaakceptowanej przez Zamawiającego oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji remontu. Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie niezbędnym, umożliwiającym wykonanie prac remontowych oraz uzyskanie ewentualnych koniecznych uzgodnień, pozwoleń i decyzji umożliwiających realizację zadania. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia winna być sporządzona przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Przed przystąpieniem do robót remontowych, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu do akceptacji. Wykonawca winien zaprojektować i wykonać rozwiązanie uwzględniające wszelkiego rodzaju prace remontowo-budowlane, które zapewnią wyeliminowanie przyczyn zawilgoceń i przecieków do przestrzeni pod tarasem i schodami, jak również wymianę lamp zewnętrznych. Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący jednocześnie OPZ stanowi załącznik do SIWZ. 2 - Wymagany okres gwarancji – od 36 do 120 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert). 3 - Zgodnie z art. 29 ust. 3a) ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób faktycznie uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w niżej opisanych czynnościach. Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga, aby najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy wszystkie osoby skierowane do realizacji umowy a wykonujące roboty remontowo-budowlane w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 108 ze zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zawarte sa w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach