Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie remontu drogi gminnej na ul. Piotrkowskiej w Szczercowie i w m. Podklucze

Gmina Szczerców ogłasza przetarg

  • Adres: 97-420 Szczerców, ul. Pułaskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6318059 , fax. 44 6318079
  • Data zamieszczenia: 2011-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczerców
    ul. Pułaskiego 8 8
    97-420 Szczerców, woj. łódzkie
    tel. 44 6318059, fax. 44 6318079
    REGON: 00054585700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/szczercow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie remontu drogi gminnej na ul. Piotrkowskiej w Szczercowie i w m. Podklucze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu drogi gminnej na ul. Piotrkowskiej w Szczercowie i w m. Podklucze , o łącznej długości 1 990,00m. 2.Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 2.1. Sporządzenie Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: 2.1.1. projekt wykonawczy - branża drogowa, 2.1.2. czasowa organizacja ruchu na czas remontu - branża inżynieria ruchu, 2.1.3. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ), 2.1.4. uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji, 2.1.5. uzyskanie przez wykonawcę akceptacji tej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym, 2.2. Nadzór autorski: 2.2.1.wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20, ust. 1, pkt 4, ppkt a) i b) ustawy prawo budowlane, z dnia 7 lipca 1994 r. ( tj. Dz.U. z 2010r. Nr 243 Poz. 1623 z późn. zm.), 2.2.2. dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 243 Poz. 1623 z późn. zm. ) oraz zgodnie z § 9 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. 2002, Nr 108, poz. 953, z późniejszymi zmianami), 2.2.3. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 2.2.4. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 2.2.5. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 2.2.6. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 2.2.7.wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2.2.8. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na plac budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie), 2.3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 2.3.1.roboty pomiarowe, 2.3.2 regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 2.3.3 regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych 2.3.4. likwidacja istniejących przełomów koryta gł. 43cm, roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na odl. do 3km, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych dolomitowych gr.12cm granulacja 31,5-63 , warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych dolomitowych gr.8cm granulacja 0-31,5 , warstwa filtracyjna o gr. 15 cm , nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm ( warstwa wiążąca) , 2.3.5. oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych , 2.3.6. skropienie asfaltem nawierzchni drogowych , 2.3.7. ułożenie geosiatki o sztywnych węzłach o wytrzymałości na rozciąganie 100kN, 2.3.8. nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm ( warstwa ścieralna) , 2.3.9. nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm ( warstwa ścieralna kolorowa - ścieżka rowerowa ) , 2.3.10. wykonanie oznakowania drogowego poziomego , oraz ścieżki rowerowej 2.4. przeprowadzenie wymaganych prób i badań, 2.5. przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem remontowanych ulic w
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości :20 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy zł. 00)100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szczercowgw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach