Przetargi.pl
Zaprojektowanie placu zabaw w Parku Miejskim im. T. Kościuszki w Zgierzu wraz z realizacją I etapu inwestycji

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2011-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie placu zabaw w Parku Miejskim im. T. Kościuszki w Zgierzu wraz z realizacją I etapu inwestycji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie placu zabaw w Parku Miejskim im. T. Kościuszki w Zgierzu wraz z realizacją I etapu inwestycji. Podstawą do realizacji zadania jest program funkcjonalno-użytkowy placu zabaw dla dzieci, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego opisu. Zamawiający, ze względu na skalę i koszty przedsięwzięcia, zamierza realizować zadanie etapami. Zakres robót I etapu obejmie: 1) plac centralny o nawierzchni żwirowej ze statkiem pirackim; 2) piaskownicę nr 1; 3) alejki otaczające plac centralny o nawierzchni z kostki; 4) ławeczki wokół placu na alejce o nawierzchni żwirowej; 5) kosze na śmieci; 6) ogrodzenie całego terenu placu zabaw. Sposób podziału na kolejne etapy wynikał będzie z realizacji poszczególnych, wydzielonych placyków z urządzeniami zabawowymi. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) uzgodnić z Zamawiającym projekt placu zabaw; 2) przedłożyć Zamawiającemu: a) projekt budowlany i wykonawczy całego placu zabaw - po 5 egz + wersja elektroniczna w 1 egz; b) przedmiar robót i kosztorys inwestorski pozostałej do wykonania części placu zabaw - po 1 egz. + wersja elektroniczna w 1 egz; c) BIOZ - po 5 egz + wersja elektroniczna w 1 egz; d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w 5 egz. + wersja elektroniczna w 1 egz; 3) na podstawie opracowanej dokumentacji uzyskać stosowne decyzje administracyjne właściwych organów zezwalające na rozpoczęcie robót; 4) wykonać roboty budowlane, ziemne i montażowe I etapu, zgodnie z uzgodnioną dokumentacją; 5) uzyskać decyzje administracyjne dopuszczające do użytkowania obiektu. Urządzenia wyposażenia i ogrodzenia placu zabaw należy zainstalować, udzielając Zamawiającemu gwarancji bezpieczeństwa na ich użytkowanie. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zainstalowania na placu zabaw powinny spełniać wymogi Norm Polskich i Unii Europejskiej PN-EN-1176:2009 (wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie), posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa oraz powinny mieć wysoką jakość, estetykę i zapewnić bezpieczeństwo. Dokumentację należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz.1133), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz.2072 ze zm.) i ustawą- Prawo zamówień publicznych, w szczególności z art.29,30,31 tej ustawy. Wykonawca zobowiązany jest do: - udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy; - zapewnienia serwisu gwarancyjnego przez okres 36 miesięcy; - zapewnienia normowego serwisu rocznego z wydaniem świadectw kontroli technicznej urządzeń; - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i należyte wykonanie robót. 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty (podstawowe i dodatkowe) związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi koszty: - wywozu gruzu, materiałów z rozbiórki łącznie z ich utylizacją, - zabezpieczenia placu budowy, - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania na roboczo szczegółów wykonania zamówienia (kolorystyka urządzeń). UWAGA: W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia w programie funkcjonalno-użytkowym przez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna rozwiązania spełniające wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w programie funkcjonalno-użytkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach