Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji ( okres karencji dotyczy osobno każdego etapu).

Urząd Gminy Łysomice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-148 Łysomice, ul. Warszawska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (056) 678 32 22 , fax. (056) 678 32 22 w.23
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łysomice
    ul. Warszawska 8 8
    87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23
    REGON: 00054250500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji ( okres karencji dotyczy osobno każdego etapu).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji w II etapach. Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i wykonaniu remontu n)w dróg gminnych: I ETAP do zrealizowania w 2011 r. 1.1.ul. Okrężna w Turznie o długości ca 1750mb i szer. 3,5mb (od drogi powiatowej w m. Lipniczki do drogi gminnej w m. Turzno -początek nawierzchni bitumicznej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 223/1,208/1Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na wykonanie podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi. 1.2.droga Lipniczki-Koniczynka o długości ca 1325mb i szer. 4,2mb (od skrzyżowania z drogą powiatową w m. Lipniczki do skrzyżowania ( wjazd do majątku) w m. Koniczynka) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 43 Gm. Łysomice polegającej na wykonanie podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi na odcinku 1251 mb oraz o zmianie nawierzchni skrzyżowań w m. Lipniczki oraz m. Koniczynka na nawierzchnię mineralno-bitumiczną na odcinku 74 mb. 1.3. ul. Heweliusza w Papowie Toruńskim-Osieki o długości ca 320mb i szer. 3,0mb (od ul. Ogrodowej do wjazdu na ostatnią zabudowaną posesję ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 31)3, Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi na odcinku ca 150mb i wykonanie niezbędnej naprawy istniejącej nawierzchni z destruktu wraz z jednokrotnym spryskiem na pozostałej długości 1.4.droga w Wytrębowicach o długości ca 590mb i szer. 3,5mb (od drogi powiatowej do drogi gminnej przy świetlicy wiejskiej łącznie z odcinkiem w kierunku kapliczki ca 80mb oraz przedłużenie odcinka prostego do ostatniego zabudowania ca.62mb) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 148 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu podbudowy z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi. 1.5. ul. Zbożowa w Łysomicach o długości ca 315mb i szer. 4,0mb (od końca istniejącej nawierzchni mineralno-bitumicznej w/w ulicy do ul. Łąkowej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 127)1 Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej-ulepszonej (tłuczeń, destrukt oraz inne kruszywa drogowe) na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.6. ul. Owsiana w Łysomicach o długości ca 230mb i szer. 4,0mb (od Zbożowej (odcinek 100 mb ul. Żytniej) i Owsiana do ul. Łąkowej ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 128)72 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej-ulepszonej (tłuczeń, destrukt oraz inne kruszywa drogowe) na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.7. ul. Łąkowa w Łysomicach o długości ca 780 mb i szer. 4,0mb (od wjazdu do pierwszej posesji do wjazdu do ostatniej posesji przed skrzyżowaniem z drogą do Lulkowa) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 22)1 Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej-ulepszonej (tłuczeń, destrukt oraz inne kruszywa drogowe) na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. II ETAP do zrealizowania w 2012r. 1.8.droga Gostkowo-Folsąg o długości ca 2340 mb i szer. od 3,0 - 5,0mb (od skrzyżowania z drogą w centrum wsi Gostkowo do skrzyżowania z drogą na Turzno - mostek na Folsągu) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 81,122 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi. 1.8.1.Odcinek 291 mb o szer. 5,0 m z cząstkowym frezowaniem ( ca 20%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża) oraz wykonaniu nakładki mineralno-bitumicznej. 1.8.2.Odcinek 2050 mb o szer. 3,0 m z cząstkowym frezowaniem ( ca 20%) luźnych- spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża) oraz wykonaniu nakładki mineralno-bitumicznej. 1.9.droga Gostkowo centrum o długości ca 360 mb i szer.4,80 mb (odcinek ca 70 m od skrzyżowania z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą gminną przy remizie) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 53 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, z cząstkowym frezowaniem ( ca 25%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża). 1.10.droga Gostkowo -Tylice o długości ca 1740 mb i szer.4,0 mb (od skrzyżowania z drogą w centrum wsi Gostkowo do skrzyżowania z drogą powiatową w m.Zakrzewko-Tylice) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 81 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, z cząstkowym frezowaniem ( ca 25%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża). 1.11.droga Turzno - Gapa o długości ca 670 mb i szer.4,0 mb (ca 20 mb od skrzyżowania z drogą powiatową w kierunku m.Folsąg) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 33 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, z cząstkowym frezowaniem ( ca 15%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża). 1.12.droga Wytrębowice -wieś o długości ca 135 mb i szer.4,5 mb (od skrzyżowania z drogą powiatową ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 51 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, z cząstkowym frezowaniem ( ca 10%) luźnych-spękanych fragmentów jezdni oraz przełomami o wym. 38,0 mb x 3,80 m i uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszcze-niu i skropieniu podłoża). Konstrukcja przełomu: a) wykop do warstwy nośnej-zakłada się 0,5 m ( w razie konieczności należy wymienić grunt głębiej z zastosowaniem geowłókniny i geosiatki ), b) warstwa odsączająca gr. 15 cm- lub więcej, c) warstwa dolna podbudowy z gruzu betonowego do 63 mm gr. 24 cm. d) warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31mm gr. 7 cm. e) warstwa wiążąca gr. 4 cm. 1.13.droga w Piwnicach o długości ca 205 mb i szer.3,0 mb (od skrzyżowania z drogą wojewódzką w kierunku Centrum Astronomii ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 11)16 Gm. Łysomice polegającej na wykonaniu nakładki nawierzchni w technologii dwuwarstwowej wraz ze spryskami międzywarstwowymi, i uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną ( po oczyszczeniu i skropieniu podłoża) oraz na drodze w kierunku lasu wykonać remont cząstkowy nawierzchni wraz z uzupełnieniem pobocza kruszywem łamanym. Pobocza o szerokości 1,0m po każdej stronie 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową na którą uzyskano stosowne pozwolenia na budowę lub odpowiedzi na zgłoszenie wykonania robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami umowy, która zostanie zawarta, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 3.1.W technologii nawierzchni mineralno-bitumicznej: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)badanie podłoża gruntu; 3) roboty przygotowawcze; 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 5) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi ( głębokość kopania średnio 38cm winna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia); Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15 cm po każdej stronie. 5.1.Koryto wykonać w dwóch etapach: I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy złożyć lub wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 8km. II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.2.Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10 cm. 6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 0 do 63 mm gr. 20cm; 7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm gr.5cm; 8) skropienie podbudowy emulsja asfaltową; 9) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych bazaltowych z warstwą wiążącą o grubości warstwy 4cm. 10) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną o grubości warstwy 3 cm. 11) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego i pospółki sortowanej 0 - 31 gr. 15 cm w proporcji 1:1; 12)zjazdy zaprojektować lecz ich wykonanie leży po stronie zainteresowanych (właścicieli nieruchomości ) 14) ustawienie oznakowania pionowego. 3.2.W technologii j.w. lecz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją bitumiczną i grysami bazaltowymi powstałej konstrukcji drogowej 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)badanie podłoża gruntu; 3) roboty przygotowawcze; 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 5) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi ( głębokość kopania średnio 38cm winna być przybliżona do wjazdów na posesje z zachowaniem minimalnego spadku w celu odwodnienia); Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni o 15 cm po każdej stronie. 5.1.Koryto wykonać w dwóch etapach: I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy złożyć lub wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 8km. II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.2.Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10 cm. 6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego (bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 0 do 63 mm gr. 20cm; 7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa bitumicznego pochodzącego z recyklingu sortowanego (wbudowanego rozściełaczem do mas bitumicznych) o frakcji od 2 do 40mm gr.6cm 8)wykonanie podwójnego sprysku emulsją i grysami bazaltowymi w proporcjach: Pierwszy sprysk- emulsja 3,4 l/m?, grysy 5-8 w ilości 16 kg/ m?, Drugi sprysk -emulsja 2,6 l/m?, grysy 2-5 w ilości 12 kg/ m?, 3.3.W technologii nakładek nawierzchni mineralno-bitumicznej: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)roboty przygotowawcze; 2.1. usunięcie ziemi urodzajnej z korony drogi -zagospodarowanie urobku leży po stronie Wykonawcy, 2.2. wykarczowanie krzewów z pasa drogowego. 2.3. prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m z każdej stony drzewa, 2.4. oczyszczenie istniejącego podłoża 3) roboty nawierzchniowe; 3.1 frezowanie luźnych-spękanych fragmentów jezdni, 3.2. uzupełnienie po frezowaniu (po uprzednim oczyszczeniu i spryskaniu emulsją podłoża) masą bitumiczną,- warstwa wiążąca, 3.3. wykonanie remontu cząstkowego na krawędziach starej nawierzchni ( spękania oraz ubytki) 4) skropienie istniejącej nawierzchni emulsja asfaltową; 5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych twardych z warstwą wiążącą o grubości warstwy 4cm. 6) skropienie międzywarstwowe nawierzchni emulsja asfaltową; 7) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych twardych z warstwą ścieralną o grubości warstwy 3 cm. 8) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego i pospółki sortowanej 0 - 31 w proporcji 1:1 o gr. dostosowanej do wysokości krawędzi jezdni z zachowaniem spadku poprzecznego 5% ; 9) wykonanie rowów przydrożnych o minimalnej gł. 0,6 m, i szer. dna rowu 0,4 m , skarpy rowu 1 : 1 . Rowy obustronne - jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego. 10)zjazdy zaprojektować lecz ich wykonanie leży po stronie zainteresowanych (właścicieli nieruchomości ) 11) ustawienie oznakowania pionowego. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia; 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 3) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę; 6) inne prace - związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym ( zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, gazowe, itp.) 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 6. Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 7. Przedmiotem zamówienia jest również usługa finansowa polegająca na dokonaniu przez Bank wykupu od Wykonawcy wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach