Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem sufitu podwieszanego w korytarzu i sekretariacie CBŚP w Lublinie przy ul. Północnej 3

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20019 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
  • Data zamieszczenia: 2017-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73
    20019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
    REGON: 43068905200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem sufitu podwieszanego w korytarzu i sekretariacie CBŚP w Lublinie przy ul. Północnej 3
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy sieci strukturalnych i elektrycznych z montażem sufitu podwieszanego w korytarzu i sekretariacie CBŚP w Lublinie przy ul. Północnej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie. 4. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości – załącznik do SIWZ. 5. Planowany zakres zadania opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie dostosowania korytarza do obecnie obowiązujących wymogów i przepisów, w tym: - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego do realizacji robót w zakresie instalacji strukturalnych i elektrycznych oraz budowlano wykończeniowych, - przebudowę sieci strukturalnych w korytarzu (przeniesienie z listew ściennych do nowoprojektowanych koryt między sufitowych, - zmianę instalacji oświetleniowej poprzez wmontowanie w nowoprojektowany sufit podwieszany dla oświetlenia ogólnego i awaryjnego, - przebudowę instalacji sygnalizacyjnej pożaru w korytarzu z montażem czujek dymu, - obudowa klimatyzatorów w suficie podwieszanym, - montaż sufitu podwieszanego kasetonowego wraz z oświetleniem ogólnym, awaryjnym, - prace wykończeniowe i malarskie w korytarzu - wykonanie usprawnienia wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia korytarza. W ramach opracowania dokumentacji technicznej Wykonawca wykona dokumentację projektową w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej strukturalnej w zakresie koniecznym do prawidłowego i pełnego wykonania robót budowlanych obejmującą: - inwentaryzację pomieszczeń korytarza i sekretariatu w zakresie niezbędnym do dalszego opracowania dokumentacji, - architektoniczną koncepcję w zakresie opisanym w PFU, - projekty budowlane obejmujący zakres opisany w PFU w celu uzyskania opinii - decyzji na roboty. Projekt winien być wykonany zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25. 04. 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462 oraz z 2013 r. poz. 762 z późn. zmianami), - projekty wykonawcze, - przedmiary i kosztorysy inwestorskie robót w poszczególnych branżach, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, - harmonogramy rzeczowo-finansowe, - zbiorcze zestawienie kosztów zadania oraz zapewni nadzór autorski zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w PFU dokumentów, a w szczególności: pozwoleń, odstępstw, badań, uzgodnień, wypisów, opinii, opracowań, inwentaryzacji, ekspertyz, dokumentacji technicznych, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych, inwentaryzacji, instrukcji użytkowania i ochrony p.poż.. 7. Wykonawca powinien zapoznać się z opisem zawartym w PFU i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim wymogi. 8. Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi dla placu budowy i pomieszczeniami przewidzianymi do robót, niezbędną dokumentacją posiadana przez zamawiającego, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami, dokonać wizji lokalnej i uwzględnić je w wynagrodzeniu. 9. Zamawiający przed terminem składania ofert umożliwi na wniosek Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia oferty. 10. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy, ekspertyzy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania. 11. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w PFU oraz obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa, przepisami resortowymi obowiązującymi w obiektach służbowych Policji (w załączeniu). Zakres projektu wykonawczego powinien umożliwiać jednoznaczne jego odczytanie przy realizacji robót budowlanych. Zakres zadania nie obejmuje wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem prac projektowych i robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 14. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości. 16. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy. 17. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie PFU. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszt narzutów. 18. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie opisanym Programem Funkcjonalno-Użytkowym przy realizacji zamówienia: • wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, montażowych, wykonanie robót wykończeniowych; • wykonanie robót branży elektrycznej, wykonanie oświetlenia, wykonanie zasilania urządzeń, wykonanie robót branży teletechnicznej i strukturalnej. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy. 19. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy. 20. Termin płatności faktury VAT – zgodnie z umową, forma płatności – przelew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach