Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz wykonanie głównej tablicy rozdzielczej budynku w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1

Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 607 102 , fax. 846 607 339
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
    ul. Sanatoryjna 1
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 846 607 102, fax. 846 607 339
    REGON: 30142800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz wykonanie głównej tablicy rozdzielczej budynku w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz wykonanie głównej tablicy rozdzielczej budynku w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1 2/ Zakres robót: - wymiana głównej tablicy rozdzielczej - montaż tablicy rozdzielczej TR na piętrze - wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych 3/ Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym branży elektrycznej pn. „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz zaprojektowanie głównej tablicy rozdzielczej budynku” – projekt opracowany we wrześniu 2019r przez EL Markowicz Justyna Markowicz, ul. Chłodna 44, 23-400 Biłgoraj. 4/ Zamawiający udostępnia Wykonawcom następujące dokumenty z projektu budowlanego, które zamieszczone są na stronie internetowej : www.sanatorium-krasnobrod.pl w zakładce BIP – przetargi: 1) Projekt budowlany branży elektrycznej pn. „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz zaprojektowanie głównej tablicy rozdzielczej budynku” 2) Strony z projektu budowlanego branży elektrycznej, zawierające odręczne zapisy projektanta – strona 7, strona 10 3) Projekt wykonawczy branży elektrycznej pn. „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz zaprojektowanie głównej tablicy rozdzielczej budynku” 4) Przedmiar robót 5) Plan BIOZ 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 7) Kosztorys ofertowy W związku z tym, że w projekcie budowlanym branży elektrycznej w wersji papierowej, projektant wprowadził na kilku stronach (strona 7 i strona 10) odręczne zapisy, które nie są uwzględnione w projekcie budowlanym branży elektrycznej w wersji elektronicznej, Zamawiający dodatkowo udostępnia Wykonawcom te strony z odręcznymi zapisami, w formie dwu stronicowego skanu o nazwie: „Strony z projektu budowlanego branży elektrycznej, zawierające odręczne zapisy projektanta – strona 7, strona 10” 5/ WSPÓŁNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (KODY CPV): 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 6/ Budynek dawnej oficyny jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków, prowadzonego przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie pod numerem A/1441. 7/ Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby pracami kierowała osoba, spełniająca wymagania określone w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (T.j. Dz. U. z 2020r, poz. 282 ze zm.) 8/ Wykonawca na przedmiot zamówienia zobowiązuje się udzielić gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy na roboty, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 9/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Załączony przedmiar robót nie jest podstawą wyceny oferty. Podstawą wyceny oferty jest projekt budowlany i wykonawczy: „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz zaprojektowanie głównej tablicy rozdzielczej budynku” – projekt opracowany we wrześniu 2019r przez EL Markowicz Justyna Markowicz, ul. Chłdna 44, 23-400 Biłgoraj. Cena zawarta w ofercie jest ceną ryczałtową. Wykonawca jest zobowiązany do podania łącznej ceny ryczałtowej wraz z podatkiem VAT za wykonanie robót objętych zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, które należy dostarczyć w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1)Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do wniosku należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach