Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2012-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie platformy transportowej - budynek H, zlokalizowany na terenie kampusu Uniwersytetu Śląskiego przy ul. 75 Pułku Piechoty 1 w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie platformy transportowej w wschodniej ścianie, skrzydła zachodniego od strony północnej przybudówki komunikacyjnej budynku nr 1 (budynek H) zlokalizowanego w kampusie Uniwersytetu Śląskiego przy ul. 75-tego Pułku Piechoty nr 1 w Chorzowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, zgodnie z zapisami rozdziału I pkt a-e Programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 2A do SIWZ), 2) wykonanie hydraulicznej platformy transportowej o wysokości podnoszenia minimum 1,30 m, wymiarach 2,30 m x 1,60 m i nośności minimum 3 tony w miejscu wskazanym w ust. 1. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: 1) program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 2A do SIWZ, 2) przedmiar robót- załącznik nr 2B do SIWZ (Uwaga: przedmiar robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych zadaniem inwestycyjnym), 3) rysunek z usytuowaniem platformy - załącznik nr 2C do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w dokumentacji technicznej (np. w przedmiarach) lub innych elementach niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach i SIWZ. 5. Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia - 9 tygodni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego postępowania. 6. Termin opracowania dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 2 tygodnie od daty zawarcia umowy. 7. Okres i warunki gwarancji: 1) wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 miesięcy, 2) wymagany okres gwarancji na zamontowane urządzenia, zgodny z gwarancją producenta - minimum 36 miesięcy. 3) Zamawiający wymaga, aby gwarancja udzielona przez Wykonawcę obejmowała także tablicę rozdzielczą wewnętrzną R3 wraz z wszystkimi obwodami z niej wychodzącymi, do której zostanie podłączony przedmiot niniejszego postępowania. Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy. 8. Jeżeli dla ważności warunków gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę w ramach ceny podanej w ofercie. 9. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy. Plac budowy będzie udostępniany na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem na adres określony w rozdziale VII ust. 11 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyznaczy termin, w jakim będzie możliwe dokonanie wizji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) - przelewem na rachunek Zamawiającego lub - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub - w gwarancjach bankowych lub - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, Nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek. 3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 3.1. nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy: a) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a: 1) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy), 3.2. zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego). 3.3. gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium z tym, że jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 9.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 9.2. którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Miejski Dom Pomocy Społecznej, dzielnica Północ; wymiana windy przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie dźwigu osobowego elektrycznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont siedmiu szybów windowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w istniejącym budynku Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, ul. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Częstochowy ul. Waszyngtona 5 w Częstochowie wyprodukowanego przez Warszawską Fabrykę Dźwigów TRANSLIFT PP w Warszawie na dźwig osobowy ze sterowaniem mikroprocesorowym
Dodano: 2016-07-15 - Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska przy placu Jana Pawła II 6
Dodano: 2016-04-29 - Zakup i montaż dźwigu osobowego
Dodano: 2016-04-28 - Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska przy placu Jana Pawła II 6
Dodano: 2016-03-07 - Remont i adaptacja przyziemia przedszkola w Marklowicach Górnych
Dodano: 2016-02-18 - Remont i adaptacja przyziemia przedszkola w Marklowicach Górnych
Dodano: 2016-01-29