Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw w Parku Kultury i Wypoczynku w Słupsku.

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw w Parku Kultury i Wypoczynku w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi zaprojektowanie oraz wykonanie placu zabaw w Parku Kultury i Wypoczynku w Słupsku ( pow. ok. 2000 m? ) W koncepcji budowy placu zabaw a następnie dokumentacji projektowej należy uwzględnić wymagania i informacje podane w programie funkcjonalno - użytkowym. Plac zabaw powinien być wyposażony w: huśtawki na sprężynie -5 szt, , huśtawkę z dwoma siedziskami - 3 szt, karuzelę, huśtawkę pojedynczą - 8 szt. , huśtawkę wagową , piaskownicę, dwa kompleksowe zestawy zabawowe - do remontu , drabinka poziomą, urzadzenie kółko i krzyżyk, ławka parkowa - 5 sztuk, kosz parkowy - 4 sztuki, tablice ogłoszeniowe - 2 sztuki. Nawierzchnia pod urządzeniami zabawowymi musi być syntetyczna , charakteryzująca się trwałością kolorów oraz odpornością na ścieranie. Ławki i kosze na śmieci powinny być w charakterze podobnym do już zamontowanych. Urządzenia zabawowe (posiadające certyfikaty bezpieczeństwa) powinny być wykonane z drewna litego bądź drewniane klejone warstwowo; zaś ślizgi ze stali nierdzewnej. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzony zgodnie z wymaganiami ustawy - Prawo budowlane , rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego i zaakceptowana przez Zamawiającego przed zgłoszeniem budowy placu zabaw właściwemu organowi. W zakres obowiązków Wykonawcy na etapie przed rozpoczęciem robót wchodzi również przygotowanie i złożenie podpisanego przez Zamawiającego zgłoszenia o budowie placu zabaw właściwemu organowi wraz z niezbędnymi załącznikami wymaganymi przez Prawo budowlane. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej gwarancji , licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące urządzeń zabawowych zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3.000,00 zł brutto należy wnieść do 15.06.2009r do godz. 9.00. zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. z dniem .15.06.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa place zabaw, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat placów zabaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością placowi zabaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. oraz: 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 7. Oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców. 8. Kosztorys ofertowy, który należy wykonać w formie tabeli elementów scalonych, obejmującej : wykonanie dokumentacji projektowej, ceny poszczególnych urządzeń zabawowych, koszty robót związanych z zamontowaniem urządzeń, ceny ławek, koszy na śmieci, nawierzchni. 9. Koncepcja budowy placu zabaw zawierająca część opisową , rysunki i szkice. Część opisowa powinna zawierać m.in. sposób wykonania i montażu urządzeń zabawowych, użyte materiały. Część rysunkowa powinna składać się z planu zagospodarowania terenu przeznaczonego pod plac zabaw i wizualizacji, rysunków (kolorowych) oferowanych urządzeń zabawowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach