Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia Sali Gimnastycznej w ramach zadania:Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    pl. Stary Rynek 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
    REGON: 00052513900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia Sali Gimnastycznej w ramach zadania:Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia w sali sportowej , spełniającego dobrą jakość nagłośnienia i warunki akustyczne oraz warunki techniczne umożliwiające prowadzenie zajęć sportowych wychowania fizycznego, apeli szkolnych oraz meczów z możliwością nagłaśniania w sali sportowej i odtwarzania muzyki i filmów instruktażowych w sali siłowni, sali fitness oraz dostawa 3 telewizorów powyżej 40 cali i 3 odtwarzaczy DVD z nagłośnieniem w ramach zadania: Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży Konstrukcja sal wymaganych nagłośnienia: Ściany zewnętrzne - tynk, pustak ceramiczny max (29 cm + 13,5), styropian 14 cm, tynk akrylowy na siatkach Ściany wewnętrzne - tynk, pustak ceramiczny Max 29 cm Sufity: hala główna - płyta dachowa warstwowa PREKON TERMOPLUS styropian 20 cm, sufit podwieszany rastrowy siłownia - sufit podwieszany płyty gipsowo- kartonowe na stelażu metalowym sala fitness - sufit rastrowy 10x10 cm Średnie wysokości pomieszczeń siłownia - 3,0m sala fitness - 3,55m sala gimnastyczna 6,80m I. Wymagania : 1. Urządzenia muszą spełniać normy bezpieczeństwa CE i być w pełni przystosowane do zasilania z sieci elektrycznej o parametrach zgodnych ze standardami obowiązującymi w Polsce. Urządzenia oraz materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać Europejskim i Polskim Normom. 2. Urządzenia dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta oraz muszą być nowe, nieużywane, z kompletnym wyposażeniem i posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej realizowany przez autoryzowany serwis. 3. Wymagane jest dostarczenie z urządzeniami i oprogramowaniem pełnej dokumentacji wraz z instrukcjami obsługi. W przypadku ich braku dostawy nie zostaną odebrane. 4. Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia co najmniej 2- pracowników nadzoru w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji oferowanego zestawu urządzeń, a także bezpłatnego świadczenia pomocy technicznej przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów z eksploatacją urządzeń w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 5. Dostawa własnym transportem do siedziby Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Łomży kompletu urządzeń systemu nagłośnieniowego wraz z wyładunkiem. 6. Montaż instalacji i urządzeń systemu nagłośnieniowego. Montaż urządzeń: - czynność ta obejmuje trwałe i stabilne zamontowanie urządzeń tego wymagających. Podczas świadczenia usługi wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP 7. Uruchomienie, strojenie i przekazanie Zamawiającemu zainstalowanego systemu nagłośnieniowego. 8. Po zamontowaniu urządzeń pozostawienie Sali gimnastycznej w stanie umożliwiającym przeprowadzanie zajęć sportowych. 9. Gwarancja liczona będzie od daty przekazania Zamawiającemu zainstalowanego, uruchomionego i zestrojonego systemu nagłośnieniowego oraz telewizorów wraz z zestawami DVD (tj. od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego). Gwarancja dotyczy wszystkich podzespołów znajdujących się w systemie. W okresie gwarancyjnym czas rozpoczęcia naprawy przez Wykonawcę - nie dłuższy niż pięć dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego; czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż czternaście dni od daty rozpoczęcia naprawy. Wykonawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włączając w to koszt części i transportu. Wszystkie naprawy gwarancyjne realizowane będą w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku, kiedy naprawa w miejscu instalacji sprzętu będzie niewykonalna Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy sprzęt zastępczy. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Trzykrotna naprawa tego samego podzespołu skutkuje wymianą podzespołu na nowy z nowym okresem gwarancji (wymienionego podzespołu). Niesprawny sprzęt Wykonawca zabiera i w pełni sprawny dostarcza własnym transportem. Wykonawca przedłoży wstępną koncepcję sprzętową standardową odrębnie do sali sportowej ;do sali fitness i do siłowni - Wykonawca musi posiadać lub dysponować serwisem dotyczącym przedmiotu zamówienia . - Wykonawca udzieli gwarancji licząc od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego min. 3 lata Uwaga: Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna na terenie Sali gimnastycznej, sali fitness oraz siłowni w celu prawidłowego rozplanowania usytuowania urządzeń w uzgodnieniu z użytkownikiem Sali - Zespołem Szkół Ogólnokształcących w Łomży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1 500,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj najpóźniej do 27.07.2009r. do godz. 11.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6.1. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg załącznika nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3) Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia ( zaprojektowanie i wykonanie nagłośnienia z wyposażeniem audio-wideo sal szkolnych, konferencyjnych itp.) o wartości co najmniej 40 000,0zł oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły z odbioru ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 , /w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego/: 4) oświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę 50.000,00 zł 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty 1) Wstępna koncepcja sprzętowa standardowa odrębnie do sali sportowej ;do sali fitness i do siłowni z rozrysowaniem rozmieszczenia urządzeń 2) Formularz cenowy sprzętu nagłaśniającego dostarczanego wyposażenia oraz ich montażem z uwzględnieniem zakresu w pkt.12 niniejszej specyfikacji. Zestawienie kosztów należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4. 2) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 3) Dokument gwarancji jakości zgodnie z załącznikiem nr 6 4) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy. Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r.,Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 2008 r., Nr 87, poz. 605 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach