Przetargi.pl
Usuwanie skutków przełomów na drodze wewnętrznej Gminy Sokółka w miejscowości Sokolany.

Urząd Miejski w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Plac Kościuszki 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7110919 , fax. 085 7110911
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sokółce
    Plac Kościuszki 1 1
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 085 7110919, fax. 085 7110911
    REGON: 00052335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie skutków przełomów na drodze wewnętrznej Gminy Sokółka w miejscowości Sokolany.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie przejezdności poprzez usuwanie skutków przełomów na drodze wewnętrznej Gminy Sokółka w miejscowości Sokolany, w zakresie: 1.1.roboty pomiarowe - 0,274 km 1.2.roboty ziemne w gruncie kat. III i IV z odwiezieniem urobku - 76,0 m3, 1.3.profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1486,0 m2, 1.4.wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - 248,3 m3, 1.5.mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych - 1486,0 m2, 1.6.skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 1486,0 m2, 1.7.wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno asfaltowych z transportem z odl. 15 km - 1486,0 m2, 1.8.wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanek mineralno asfaltowych z transportem z odl. 15 km - 1453,0 m2, 1.9.regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych zwory wodociągowe - 1 szt., 1.10.ustawienie krawężników betonowych 15x30 - 294 m, 1.11.place z kostki betonowej brukowej kolorowej gr. 8 cm pa podsypce piaskowej wraz z wykonaniem koryta na podbudowie z kruszywa naturalnego - 276,0 m2, 1.12.ręczne plantowanie skarp i korony nasypów - 274,0 m2, 1.13.wykonanie nawierzchni żwirowej grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm na zjazdach - 70,0 m2, 1.14.mechaniczne profilowanie poboczy - 411,0 m2, 1.15.mechaniczne zagęszczenie poboczy - 411,0 m2, 1.16.ustawienie słupków z rur stalowych ? 60 mm wraz z wykonaniem dołów i zabetonowaniem - 4 szt. 1.17.przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych A-7 - 1 szt., 1.18.przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych B-20 - 1 szt., 1.19.przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych C-2 - 1 szt., 1.20.przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych D-47 - 1 szt., 1.21.mechaniczne malowanie oznakowania poziomego linie P-12 - 6,0 m2, 1.22.mechaniczne malowanie oznakowania poziomego linie P-3b - 0,9 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące, przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1.udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o powierzchni minimum 1400 m2 każda; 2.potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni dróg publicznych z mieszanek mineralno asfaltowych o powierzchni minimum 1400 m2 każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności: 1)drogowej, (kierownik budowy z doświadczeniem zawodowym nie krótszym niż 3 lata) oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach