Przetargi.pl
Obsługa kotłowni nadleśnictwa S-2710-32/09

Nadleśnictwo Nurzec ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec Stacja, ul. Akacjowa 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6565110 , fax. 0-85 6565129
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Nurzec
    ul. Akacjowa 3 3
    17-330 Nurzec Stacja, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6565110, fax. 0-85 6565129
    REGON: 05002661500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej Nadleśnictwo Nurzec

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa kotłowni nadleśnictwa S-2710-32/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa kotłowni nadleśnictwa w Nurcu Stacji w okresie od 1 października 2009r. do 30 kwietnia 2010r. łącznie z przygotowaniem drewna do opalania - z wykorzystaniem własnego sprzętu, całodobowe dozorowanie placu nadleśnictwa i placu składnicy spedycyjno - manipulacyjnej w Nurcu Stacji oraz utrzymanie czystości na placu nadleśnictwa i w otoczeniu budynku biurowo - socjalnego na składnicy spedycyjno manipulacyjnej w Nurcu Stacji z pielęgnowaniem trawników, żywopłotów i innej zieleni. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złozona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3600zł (trzy tysiące sześćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.: 24 Prawa Zamówień Publicznych. oraz spełniają warunki art. 22 przedmiotowej ustawy. b. posiadają niezbędne doświadczenie i sprzęt do wykonania zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. złożenia wypełnionego druku oferty - załącznik Nr 2 do SIWZ - wraz z ceną określoną wg zasad zawartych w dziale 15. b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. dokumentów stwierdzających, że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia np. zaświadczenia o ukończeniu kursów palacza kotłów centralnego ogrzewania - minimum 3 osoby d. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. e. wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności f. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada lub jakimi dysponuje wykonawca: tj. wykaszarka spalinowa, kosiarka do trawy spalinowa, pilarka spalinowa i łuparka hydrauliczna. g. aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/nurzec/66236

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach