Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-548 Warszawa, Krucza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3750575 , fax. 22 3750501
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
Krucza 5/11D
00-548 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3750575, fax. 22 3750501
REGON: 00124070000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ios.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w Instytucie Ochrony Środowiska – Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w Instytucie Ochrony Środowiska – Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: 1) Część 1 - zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach laboratoryjnych w budynku Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie, 2) Część 2 - zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynku Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie. 3. W zakresie realizacji przedmiotu Wykonawca zobowiązany jest do następującego zakresu świadczeń: 1) usługi wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowej, 2) uzyskania akceptacji projektu przez Zamawiającego, 3) wykonania robót budowlanych, 4) konserwacji wykonanych urządzeń w okresie 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Pozostałe wymagania, zgodnie z SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla Części 1 zamówienia; 2) 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) dla Części 2 zamówienia; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu (bez wcześniejszego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.(wzór Oświadczenia – załącznik nr 6 do SIWZ) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą. 4. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy (wzór Oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ) 5. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy (wzór Oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 4 i 5 powyżej. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 5 powyżej. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 oraz 5 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków – aktualizacja, usuwanie błędów w EGB, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w EGB gmina Mała Wieś
Dodano: 2023-07-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Setropie jednostka ewidencyjna gmina Drobin – obszar wiejski, Powiat Płocki
Dodano: 2023-04-21 - SVA/U/4620-1/2023 Opracowanie audytu energetycznego modernizacji systemu ciepłowniczego w kompleksie wojskowym Warszawa, ul. Okuniewska 1.
Dodano: 2023-03-24 - „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków – obręb ewidencyjny Potrzebna; obręb ewidencyjny Biała”
Dodano: 2023-02-09 - Modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej 3 klasy na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2022-12-21 - „Inwentaryzacja sieci kanalizacji deszcz. i odwod. osiedla Groty w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy (etap I) oraz oprac. ekspertyzy techn. i koncepcji odwod. terenu objętego opracowaniem (etap II)”.
Dodano: 2022-09-22 - WYKONANIE MODERNIZACJI SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ DLA TERENU GMINY WIŚNIEWO
Dodano: 2021-08-30 - Przedmiotem zamówienia jest „wykonanie usług geodezyjnych dotyczących nieruchomości położonych na terenie województwa mazowieckiego i wielkopolskiego
Dodano: 2021-02-19 - Inwentaryzacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
Dodano: 2021-02-05 - SVA/U/4620-58/2020: Opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych na kompleksach wojskowych
Dodano: 2021-01-27