Przetargi.pl
„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków – obręb ewidencyjny Potrzebna; obręb ewidencyjny Biała”

Powiat Płocki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 267 68 00
  • Data zamieszczenia: 2023-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Płocki
    Bielska 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 267 68 00
    REGON: 611016034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-plock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków – obręb ewidencyjny Potrzebna; obręb ewidencyjny Biała”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków – obręb ewidencyjny Potrzebna; obręb ewidencyjny Biała” Część 1. Obręb ewidencyjny Potrzebna jednostka ewidencyjna gmina Gąbin – obszar wiejski, Powiat Płocki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków – obręb ewidencyjny Potrzebna; obręb ewidencyjny Biała" Część 2. Obręb ewidencyjny Biała jednostka ewidencyjna gmina Stara Biała – obszar wiejski, Powiat Płocki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia dla wszystkich części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na każdą część odrębnie warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:a) 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: nr 2 rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Osoba będzie posiadała status Kierownika pracy geodezyjnej na podstawie art. 42 ust. 2 pkt 1, art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.) lub w przypadku, kiedy Wykonawca wykaże, że posiada wymagane uprawnienia, Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez Wykonawcę funkcji Kierownika pracy geodezyjnej – Załącznik nr 8 do SWZ,orazb) 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: nr 1 geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i nr 2 rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych na podstawie art. 42 ust. 2 pkt 3, art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.), która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru tej pracy geodezyjnej,orazc) minimum 2 osoby posiadające wykształcenie minimum poziomu średnie geodezyjne lub kartograficzne, które dokonują pomiarów w terenie oraz uczestniczą w opracowaniu dokumentacji geodezyjnej.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej:a) dla Części 1., jedną usługę polegającą na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, usługę obejmującą prace związane z gruntami, budynkami i lokalami, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto,b) dla Części 2., dwie usługi polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, każda usługa obejmująca prace związane z gruntami, budynkami i lokalami, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na każdą część, na którą Wykonawca składa ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach