Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach projektu pn. „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” bazy operatora transportu publicznego wraz z infrastrukturą techniczną zlokalizowanej przy ulicy Jana Samsonowicza, budowę drogi wraz z infrastrukturą techniczną (oświetleniem, kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym) i parkingu „Park&Ride”, wiaty „Bike&Ride” przy bazie operatora transportu publicznego oraz budowę wiaty „Bike&Ride” przy ul. Świętokrzyskiej, modernizację części oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonii Robotniczej, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Alei Jana Pawła II, Sandomierskiej

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2020-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 29100983400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach projektu pn. „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” bazy operatora transportu publicznego wraz z infrastrukturą techniczną zlokalizowanej przy ulicy Jana Samsonowicza, budowę drogi wraz z infrastrukturą techniczną (oświetleniem, kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym) i parkingu „Park&Ride”, wiaty „Bike&Ride” przy bazie operatora transportu publicznego oraz budowę wiaty „Bike&Ride” przy ul. Świętokrzyskiej, modernizację części oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonii Robotniczej, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Alei Jana Pawła II, Sandomierskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” podzielonego na trzy części, z których każda może stanowić odrębne zamówienie, na które zostaną zawarte odrębne umowy pn: 1) Część I: „Budowa bazy operatora transportu publicznego”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje; wykonanie kompletnej i wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia, wszystkich robót budowlanych, montażowych i usług wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie bazy operatora transportu publicznego składającego się z: - budynku administracyjnego wraz z wyposażeniem, - budynku warsztatowego wraz z wyposażeniem, - budynku myjni wraz z wyposażeniem, - utwardzonych placów manewrowych połączonych ze sobą pomostami z wydzielonymi parkingami dla autobusów, na I placu 18 miejsc parkingowych, na II placu 20 miejsc parkingowych, przewidzieć 2 stanowiska z możliwością podłączenia stacji szybkiego ładowania dla autobusów. - ogrodzenia całego terenu bazy operatora transportu publicznego ze szlabanami na głównych wjazdach i bramą na wjeździe bocznym na teren bazy. Zasilanie szlabanów i bramy przy bazie oraz szlabanów przewidzianych przy parkingu park & ride ( realizowanych w części II inwestycji), należy przewidzieć z budynku administracyjnego, - oświetlenia całego terenu bazy operatora transportu publicznego, - przebudowy kolizji infrastruktury technicznej w tym zaprojektowanie 2 przejazdów nad istniejącą przesyłową infrastrukturą techniczną, - podłączenia realizowanej według odrębnego opracowania stacji paliw do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i elektrycznej oraz wykonania utwardzenia kruszywem terenu przewidzianego pod stację paliw. 2) Część II: „Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną (oświetleniem, kanalizacją deszczową), parkingu typu Park&Ride dla samochodów osobowych oraz Bike&Ride dla rowerów przy bazie operatora transportu publicznego oraz parking Bike&Ride dla rowerów przy ulicy Świętokrzyskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje; a) opracowanie dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru poszczególnych rodzajów robót, - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie obejmujące wszystkie zakresy przedmiotu zamówienia, b) uzyskanie prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w rejonie projektowanej bazy operatora transportu publicznego, oraz pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania robót parkingu typu Park&Ride dla samochodów osobowych oraz parkingu typu Bike&Ride dla rowerów przy bazie operatora transportu publicznego i parkingu na rowery typu Bike&Ride przy ulicy Świętokrzyskiej, c) wykonanie robót budowlanych na podstawie zaprojektowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji. 3) Część III: „Modernizacja oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonii Robotniczej, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim”. Zakres przedmiotu zamówienia; Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pod nazwą „Ekologiczny transport miejski w Ostrowcu Świętokrzyskim” jest modernizacja części oświetlenia ulicznego w Ostrowcu Świętokrzyskim w systemie zaprojektuj i wybuduj polegająca na opracowaniu przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, uzyskaniu w imieniu Zamawiającego wykonalnego zgłoszenia zamierzenia wykonania robót budowlanych dla: „Modernizacji oświetlenia w ciągu ulic: Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonia Robotnicza, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim” oraz wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. W ramach tej części zamówienia „Ekologicznego transportu miejskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim” realizowana będzie przebudowa, budowa oświetlenia ulicznego w ciągu ulicy Sikorskiego, Rudzkiej, Ostrowieckiej, Kolonia Robotnicza, Iłżeckiej, Siennieńskiej, Jana Pawła II, Sandomierskiej. Zakres robót polega na wymianie opraw sodowych na oprawy LED o parametrach jak niżej wraz z wymianą części słupów na słupy aluminiowe anodowane osadzone na betonowym fundamencie oraz budowie wydzielonych linii kablowych zgodnie z wytycznymi wymienionymi poniżej. W ramach wymiany należy zamontować oprawy typu LED o mocy zapewniającej prawidłowe oświetlenie drogi w nawiązaniu do pozostających opraw. Szacunkowa ilość opraw modernizacji oświetlenia w ciągu ulic: 1. ulica Kolonia Robotnicza: - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 720 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE. 2. ulica Siennieńska - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 700 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE, - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 35 szt. 3. ulica Iłżecka od ulicy Polnej do ulicy Waryńskiego: - budowa oświetlenia wydzielonego w rejonie skrzyżowania ulicy Iłżeckiej i Aleji Jana Pawła II (ok. 9 opraw, ok 8 słupów, ok 300 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 9 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE, - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 16 szt. 4. ulica Iłżecka od ulicy Polnej do Rynku (bez Rynku): - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach – 16szt., 5. ulica Jana Pawła II: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 43 szt 6. ulica Sikorskiego: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 20 szt - wymiana słupa OŻ wraz z oprawą sodową na oprawę LED - 1szt 7. ulica Ostrowiecka: - budowa oświetlenia wydzielonego (ok. 20 opraw, ok 20 słupów, ok 750 mb linii kablowej). Istniejące oświetlenie uliczne - 20 szt. opraw sodowych na słupach linii PGE. 8. ulica Rudzka: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach PGE – 25 szt., 9. ulica Sandomierska: - wymiana opraw sodowych na oprawy LED na istniejących słupach 8 szt. Łączna liczba opraw wymienionych przy modernizacji oświetlenia – 233 sztuki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1. 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) dla części I zamówienia 2. 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) dla części II zamówienia 3. 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) dla części III zamówienia 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 28 stycznia 2020 r. do godz. 9.30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. Zamawiający będzie żądał od najwyżej ocenionego Wykonawcy dostarczenia Harmonogramu Rzeczowo – Finansowego, dla każdej części przedmiotu zamówienia, którego wartość będzie równa złożonej ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach