Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wdrożenie portalu internetowego oraz zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji dla kiosków multidedialnych

Muzeum Narodowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8568132 , fax. 061 8515898
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 9 9
    61-745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8568132, fax. 061 8515898
    REGON: 00027597800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wdrożenie portalu internetowego oraz zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji dla kiosków multidedialnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zaprojektowaniu i wdrożeniu portalu internetowego oraz na zaprojektowaniu i wdrożeniu aplikacji dla kiosków multimedialnych. 2. Założenia ogólne: a) Zadaniem portalu ma być popularyzacja walorów kulturowych i turystycznych Pałacu w Rogalinie - Oddziału Muzeum Narodowego w Poznaniu oraz zgromadzonych w nim zbiorów sztuki. b) Zawartość portalu o funkcji edukacyjno-promocyjnej ma być opracowana w 3 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, niemieckiej) na podstawie materiałów merytorycznych przekazanych przez Zamawiającego. c) Prezentacja graficzna portalu oraz aplikacji mobilnej dla kiosków multimedialnych ma być wykonana w dwóch wersjach prezentacyjnych: standardowej oraz dla osób słabo widzących. d) Portal ma zawierać narzędzia wyszukiwania i udostępniania treści, pozwalające na intuicyjne odnajdywanie informacji przez użytkowników. e) Portal ma posiadać możliwość jednoczesnej prezentacji wyrazów bliskoznacznych (tagów) w stosunku do znalezionego w wyszukiwarce słowa. f) Informatyczna architektura portalu ma umożliwiać rozszerzanie jego struktury o nowe elementy, zamieszczanie przez Zamawiającego. g) Projekt graficzny ma obejmować wygląd poszczególnych stron portalu i kiosków multimedialnych oraz występujących w nich niezbędnych elementów, takich jak logo pałacu, mapy, plany, rzuty, czy wizualizacje przestrzenne ułatwiające lokalizację poszczególnych miejsc i obiektów. h) Wirtualne muzeum (kolekcja cyfrowa) - ma zawierać informacje z muzealnej bazy danych o dziełach sztuki oraz archiwaliach i zasobach bibliotecznych zgromadzonych w Pałacu w Rogalinie. Karta katalogowa dla danego obiektu ma obejmować jego miniaturowe zdjęcie (z opcją powiększania), podstawowe dane (autor, tytuł, data i miejsce powstania, nr inwentarzowy) oraz krótki opis w formie artykułu. Wyszukiwanie informacji ma być możliwe według różnych kryteriów, np. autora, tematyki, szkoły, kierunku, itd. i) Trzy muzealne lekcje internetowe - ma to być dydaktyczny materiał dostosowany do potrzeb kształcenia i samokształcenia w internecie, jak również do wykorzystania podczas nauczania tradycyjnego, np. jako uzupełnienie klasycznej lekcji szkolnej. Cele edukacyjne uzależnione od tematu mają być weryfikowane przez zestaw ćwiczeń, które uczeń musi zrealizować po przeanalizowaniu materiału lekcji. Lekcje internetowe mają bazować na tzw. samodzielnych jednostkach uczących, zawierających elementy multimedialne i interaktywne (tekst, rysunek, zdjęcie, pokaz slajdów, symulacja, lupa, test wielokrotnego wyboru), służące podkreślaniu wybranych zagadnień w lekcji. Elementy te powinny także służyć testowaniu wiedzy ucznia. Każda z lekcji ma być przygotowana na podstawie materiałów merytorycznych przekazanych przez Zamawiającego (tekst o objętości min. 20 znormalizowanych stron formatu A4, do 10 fotografii). j) Aplikacja dla kiosków multimedialnych - treści zawarte w aplikacji dla kiosków multimedialnych mają być zsynchronizowane z treściami zamieszczonymi na portalu i podlegać aktualizacji jednocześnie z aktualizacją danych przeprowadzaną na portalu. Aplikacja będzie zawierać wybrane informacje z głównych bloków tematycznych, z pominięciem bloku WIRTUALNE MUZEUM i MULTIMEDIA oraz określonych elementów nawigacyjnych wymienionych w załączniku nr 3 (pkt. 3d.) 3. Szczegółowe wymagania dotyczące portalu i aplikacji dla kiosków multimedialnych: a) Opis wyglądu i merytorycznej zawartości portalu zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. b) Schemat układu strony głównej i podstron portalu zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. c) Opis informatyczny portalu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. d) Opis informatyczny kiosków multimedialnych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. e) Norma graficzna logotypu Muzeum Narodowego w Poznaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. f) Norma graficzna logotypu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego w następujących zakresach: a) zarządzanie treściami portalu, przeznaczone dla redaktorów portalu (max 10 osób), b) obsługa aplikacji dla kiosków multimedialnych - szkolenie przeznaczone dla pracowników merytorycznych, edukacyjnych oraz obsługi ekspozycji Zamawiającego (max 10 osób), c) szkolenia odbywać się będą w Pałacu w Rogalinie, d) zakłada się 20 godzin zegarowych szkoleń. 5. Realizacja zamówienia: a) Proces powstawania przedmiotu zamówienia na wszystkich etapach jego realizacji odbywać się będzie w ścisłej współpracy z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego. a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bieżącego nadzorowania i kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. b) Zamawiający, na każdym etapie realizacji niniejszego zamówienia ma możliwość zgłaszania uwag, uzupełnień i korekt, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić. c) Całość materiałów merytorycznych (w tym baza danych) oraz fotograficznych będzie przekazywana Wykonawcy partiami, zgodnie z zakresem prac określonym przez Wykonawcę w harmonogramie rzeczowo-finansowym i w terminach umożliwiających wykonanie zamówienia. 6. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia: a) Tylko ten Wykonawca, który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym, przed przystąpieniem do podpisania umowy, zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego w oparciu o niżej określone zasady. b) Wykonywanie prac odbywać się będzie w dwóch etapach. Po zakończeniu prac w danym etapie, Zamawiający dokona odpowiednio odbioru częściowego i końcowego, a Wykonawca w oparciu o bezusterkowe protokoły odbioru wystawi faktury VAT. c) Podział przedmiotu zamówienia na etapy musi uwzględniać terminy wykonania zamówienia określone w dziale VI SIWZ oraz powinien być tak określony aby zakres prac w: - I etapie odpowiadał nie mniej niż 50% wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, - I i II etapie odpowiadał 100% wartości wynagrodzenia brutto przysługującego Wykonawcy. Wzór harmonogramu - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca za wykonanie każdego z etapów otrzyma wynagrodzenie w wysokości 50% wartości wynagrodzenia brutto, przysługującego Wykonawcy. d) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego najpóźniej na 4 dni przed określonym przez Zmawiającego dniem zawarcia umowy. e) Złożony przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo-finansowy będzie podlegał weryfikacji przez Zamawiającego pod kątem spełnienia zasad określonych powyżej. f) W przypadku złożenia harmonogramu nie spełniającego wymogów określonych powyżej Zmawiający wezwie Wykonawcę do zmiany harmonogramu w terminie 2 dni roboczych od dnia wezwania przez Zamawiającego. g) Niezłożenie harmonogramu w terminie określonym w pkt. d) jak również nie złożenie poprawionego harmonogramu w terminie określonym w pkt. f) Zamawiający uzna za przyczynę uniemożliwiającą zawarcie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co skutkować będzie zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego. h) Na etapie wykonywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu pod względem rzeczowym pod warunkiem zachowania: wartościowego zakresu prac oraz struktury płatności. Zmiana harmonogramu następować będzie na podstawie aneksu do umowy. 6. Gwarancja jakości i rękojmia za wady: a) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady z tytułu wykonania przedmiotu niniejszej umowy. b) Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się w dniu dokonania bezusterkowego, protokolarnego, ostatniego odbioru przedmiotu niniejszego zamówienia. 7. Dokumentacja techniczna: Po zakończeniu całości prac, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentacji technicznej z wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722430000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.11.2013r. o godz. 10:30. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w: a) w pieniądzu, przelewem na konto bankowe o numerze: 93 1500 1621 1216 2004 4411 0000, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Poręczenie / gwarancja musi: a) być złożone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu banku/ firmy ubezpieczeniowej, c) zawierać termin obowiązywania - minimum do końca okresu związania ofertą, d) zawierać zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach, wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnp.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach