Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa miału węglowego - Pałac w miejscowości Gorzewo gmina Ryczywół - numer postępowania 016/POZ/152/2013

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarowanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa miału węglowego - Pałac w miejscowości Gorzewo gmina Ryczywół - numer postępowania 016/POZ/152/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest sprzedaż i sukcesywna według potrzeb Zamawiającego dostawa miału węglowego II A do ogrzewania do obiektu zgodnie z poniższym wykazem, będącego w administrowaniu Zamawiającego w ilościach, asortymencie o następujących parametrach : 1/ miału węglowego II A o parametrach jakościowych określonych poniżej: a/ wartość opałowa (kaloryczność) 24000 - 24900 kJ/kg, b/ zawartość popiołu nie większa niż 15-18 % c/ zawartość siarki (0,6 % - 1 %), d/ wilgotność nie większa niż 10 %. e/ granulacja (0 mm - 20 mm). Adres Asortyment Maksymalna ilość zamówienia / ilość ton/litrów Pałac w msc. Gorzewo Miał węglowy IIA 60 gmina Ryczywół 6. Dostawy miału węglowego IIA odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 7. Podane ilości miału węglowego IIA są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości zamówienia i zakupienia mniejszej ilości asortymentu bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 8. Celem udokumentowania, że dostarczony miał węglowy IIA odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji, Zamawiający będzie żądał certyfikatu jakości, do każdej dostawy. 9. Wykonawca będzie dostarczał towar własnym transportem, na własny koszt za wykonanie przedmiotu zamówienia i według zgłoszenia Zamawiającego. Termin dostawy strony ustalają na 3 dni od momentu telefonicznego lub pisemnego (fax, mail) zgłoszenia zamówienia. Zamówienie na dostarczenie, miału węglowego IIA uzależnione będzie od panujących warunków atmosferycznych i danej potrzeby Zmawiającego. 10. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony każdorazowo pisemnym dowodem dostawy (protokół dostawy) ilości, rodzaju i jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 11. Wykonawca wyda przedmiot zamówienia upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego, który zobowiązany jest sprawdzić przedmiot zamówienia pod względem ilościowym i pokwitować odbiór. 12. W razie stwierdzenia wad w przedmiocie dostawy Zamawiający złoży stosowną reklamację w terminie 7 dni. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie udzielić odpowiedzi na reklamację, nie później niż w ciągu 7 dni od daty jej złożenia. Po bezskutecznym upływie tego terminu reklamację uważa się za uznaną zgodnie z żądaniem Zamawiającego. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostawy przedmiotu zamówienia zgodnego z wymaganymi normami (parametrami), w tym za jego zgodność ze wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa a także z warunkami określonymi w specyfikacji i przyjętej ofercie. 14. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona w oparciu o faktyczną ilość ton miału węglowego II A dostarczonego do obiektów Zamawiającego, oraz o cenę jednostkową za każdy rodzaj dostarczonego asortymentu wraz z należnym podatkiem VAT. 15. Wynagrodzenie jest niezmienne w okresie obowiązywania umowy 16. Z uwagi na przyjęcie przez strony rozliczenia w formie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia 17. Wynagrodzenie nie będzie waloryzowane w okresie realizacji umowy 18. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę dla Zamawiającego wraz z protokołem faktycznie zrealizowanej dostawy podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 19. Zapłata za każdą sukcesywną dostawę przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury i potwierdzonego dowodu dostawy przez Zamawiającego na rachunek wskazany w fakturze. 20. Faktura wystawiona bezpodstawnie lub nieprawidłowo zostanie zwrócona Wykonawcy. Okres płatności rozpoczyna swój bieg od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 21. Jako termin dokonania zapłaty wynagrodzenia uważany będzie dzień złożenia przez Zamawiającego w banku polecenia przelewu. 22. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakościowe i profesjonalne wykonywanie dostaw. Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy. 23. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przy uwzględnieniu przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 24. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki. 25. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą każdorazowo wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 26. Wykonawca wskaże w ofercie czy zamówienie wykona sam w 100% czy też za pomocą podwykonawców. Jeżeli w wykonywaniu usługi będzie polegał na podwykonawcach to powinien wskazać w jakim zakresie, wypełniając odpowiedni punkt w formularzu oferty. 27. Pozostałe warunki zamówienia zawarte są w projektach umów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach